Tur til Madrid

7 år 7 måneder siden #109 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid
En lille update fra klubben angående IP-gate. Grunden til blokeringen kommer så her:

"We are sorry about the inconveniences cause to you for that issue but, the restriction is not only for danish, there are more countries with it, for example the United States.

The restriction is a fraud control and it is stablished by entradas.com not by Real Madrid C.F., that is why you can purchase the tickets on ticketmaster.es"

Så blev vi så meget klogere. Åbenbart har folkene bag entradas.com taget fejl af Danmark og Nigeria!! Det ku self ha været rart hvis de folk der så gladeligt sælger os deres Carnét Madridista, de også lige gad gi sådan lidt info om de begrænsninger der åbenbart er når man er fra svindel-Danmark!!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #110 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid
Hvis jeg må have lov også?

Puerta del Sol er meget turist-præget og det er de omkringliggende spisesteder også. Du kan med fordel søge mod sidegaderne i den sydlige del af Madrid. Her finder man mange små hyggelige spisesteder, hvor man ikke skal betale spidsen af en jetjager. Det er dog lidt dyrere, men meget bedre.

Hvis I ser stort på det kulinariske, så er der altid Museo del Jamón og El Corte Inglés. Sidstnævnte sted har faktisk også en udmærket delikatesse, hvis man har lyst til bare at få lidt mad på værelset.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 7 måneder siden #111 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Tapas. ALtid tapas. :)

Cava Baja er stedet at spise mad. Hver aften. Der er mange små hyggelige tapasbarer og masser af spansk liv.

Kog længere tilbage i tråden her. Der Er links til tre artikler, jeg skrev forrige gang jeg var dernede.

:)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 7 måneder siden #112 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: Dario, du virker til at have været i Madrid et par gange. Jeg skal bo et par stenkast fra Puerto Del Sol. Kan du anbefale nogle steder at spise i centrum? Ikke noma-priser :-)

Jeg kan anbefale Mercado de la Reina & Gin Club i starten af den østlige ende af Gran Via ( Nummer 12).
Selv om den ligger lidt i turistcentrum, synes jeg den var primært befolket af unge lokale. Det er moderne i stilen.

Lidt nord for (få hundrede meter) Gran Via lige ved Metrostationen Chueca ligger et forholdsvis nybygget marked lidt i stil med Torvehallerne i København Mercado de San Anton .
Masser af lækre madforretninger til fx. Take away og øverst oppe også muligheder for at spise på stedet - bla. på en stor terrasse.

7 år 7 måneder siden #113 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Tur til Madrid

Zumzum94 skrev: Hej alle.
Har booket en tur til Madrid til kampen mod liverpool, (første kamp på bernabeu, hold kæft jeg glæder mig!!)
Nogle der har erfaringer med Hotel Chamartin, som kan fortælle mig hvordan man lettest kommer derhen? (har købt tur inkl. hotel)
Og hvilke spisesteder kan anbefales inden kampen? Et hyggeligt lokalt sted fx.
Desuden overvejer vi at tage på tour de bernabeu dagen efter, kan det anbefales?

Mvh

Zumzum !!

Vil rigtig gerne ind og se den kamp også, må jeg spørge hvor du har købt billetterne fra til kampen osv. ?? og hvor meget du gav for det?

Tak på forhånd !!

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

• Zumzum94
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #114 af Zumzum94
Besvaret af Zumzum94 på emne Tur til Madrid
Travelbird, tror der er meget få tilbage så skynd dig :) !!

Gav 2200 + 1400 for fly :)
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Zumzum94.

• Ulf
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #115 af Ulf
Besvaret af Ulf på emne Tur til Madrid
Hej Siempre Madrid.
Tak for det gode råd, fik 2 rigtige gode pladser, og en rigtig god kamp(meget stor oplevelse)
Tusind tak for hjælpen.

7 år 7 måneder siden #116 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid

Ulf skrev: Hej Siempre Madrid.
Tak for det gode råd, fik 2 rigtige gode pladser, og en rigtig god kamp(meget stor oplevelse)
Tusind tak for hjælpen.

Hej Ulf

Det er jeg superglad for at høre. Dejligt, at I har haft en god oplevelse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 7 måneder siden #117 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Tur til Madrid
Hola a todos!
Min kammerat og jeg flyver til Madrid, og ser kampen Real Madrid - Rayo Vallecano d. 8/11.Vores ophold er fra d.6 til d.10. Vi har skaffet beboelse og fly-billetter til rimelige penge, og alting gik relativt gnidningsfrit!
Et par spørgsmål i forbindelse med:
- Vi har været meget i tvivl om hvordan og hvorledes vi skulle købe selve kampbilletterne. Som det ser ud nu køber vi dem når vi er dernede. Er det dumt? Bør de købes før og i så fald hvor?
- Hvis vi ønsker at tage ud til Valdebebas en dag, og eventuelt overvære træning/La Fabrica-kampe hvordan ville i så anbefale det?
- Spisesteder, caféer og andre hyggelige kvarterer eftersøges!
Mvh, Hala Madrid y nada mas!
Og måske lidt 'mas'. Rygterne vil vide at Jesé faktisk kan få hans tilbagevenden i ovennævnte kamp, nogle der har relaterede artikler?

“It is quite impossible that Varane is just 19 and playing with such a great skill, strength and experience,”

“He is one of the best defenders to have challenged me that way in all my career and I believe he will turn a wonderful world player in the near future.”
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Paulochichon.

7 år 7 måneder siden #118 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tur til Madrid
Spisesteder og alt det der, kan du klikke tilbage i denne tråd og finde anbefalinger til.

Kampbilletterne bør du købe dernede, når kampen ikke er større end Rayo.

Træning er nok udelukket, der er nærmest lukket totalt ned. På Real Madrids hjemmeside kan du dog læse hvornår reserveholdene spiller. Nogle gange er det gratis, andre gange koster det €5-10, men er gratis med Carnet. Castilla kan du ligeledes undersøge derinde.

God fornøjelse!
Følgende bruger(e) sagde tak: Paulochichon

7 år 7 måneder siden #119 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Tur til Madrid
raul7=kongen, er det bare på Bernabeu at vi skal købe billetterne eller hvordan?

“It is quite impossible that Varane is just 19 and playing with such a great skill, strength and experience,”

“He is one of the best defenders to have challenged me that way in all my career and I believe he will turn a wonderful world player in the near future.”

7 år 7 måneder siden #120 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Tur til Madrid
Hej Paulochichon

En ven og jeg skal ligeledes ned og se real madrid spille d. 9 november imod rayo. Jeg ville dog lige hører dig om hvilken kategori i har bestilt at sidde på på bernabeu? jeg har ingen erfaringer med dette, da jeg aldrig har været der før, men går ud fra det vel være bedst med en kategori 1?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.