Tur til Madrid

7 år 3 måneder siden #133 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid

SenorAndersen skrev: Jamen så vil jeg gerne høre fra dig Dios, hvad jeg skal gøre. For det virker ikke med dansk kort, selvom jeg skjuler min ip-adresse, som jeg i forvejen blandt andet havde læst mig frem til på forrige sider. Men der må jo være noget, jeg har overset. Glæder mig til svaret, som du lyder til at kende.

Jeg har ikke selv problemet, men problemet er nævnt før, og forklaringen er også nævnt, og det var faktisk pointen :)

Nu har Siempre fiel selv skrevet til dig, som faktisk er ham som altid kommer med god nyttig info om selve situationen og problemet som du også har.

Stort set hele side 9 og 10 er fyldt med indlæg om netop det problem. Der er intet ondt herfra, men jeg har ikke løsningen, andet end og købe fra danske virksomheder som jeg f.eks. selv gør.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #134 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

SenorAndersen skrev:

Siempre fiel skrev:

SenorAndersen skrev: Jamen så vil jeg gerne høre fra dig Dios, hvad jeg skal gøre. For det virker ikke med dansk kort, selvom jeg skjuler min ip-adresse, som jeg i forvejen blandt andet havde læst mig frem til på forrige sider. Men der må jo være noget, jeg har overset. Glæder mig til svaret, som du lyder til at kende.

Nu var det mig der tog denne problematik op og det var oz mig der kom med ip-forslaget efter at jeg endte med at forsøge at skjule min ip og lykkedes at købe ad den vej, så hvis du eksempelvis læser hva jeg tidligere skrev omkring det, så er det altså sådan at jeg købte med et udenlandsk kreditkort, men med skjult ip.

Jeg har haft en masse kontakt med klubben vedr problemet, men de bekræftede - som jeg tror jeg oz har skrevet i tråden her - at ticketmaster.es IKKE sku ha nogen blokering. Men det kommer ik som nogen overraskelse for mig at det ik passer, for de har ganske enkelt ik styr på en skid. Jeg skriver til dem igen og lader dem vide at folk oz har problemer via ticketmaster - men efterhånden er jegved at opgive.

@Siempre Madrid

Fik du kontaktet ham din kontakt dernede - jeg synes altså det er et issue vi blir nødt til at presse på med at få gjort noget ved. Det er jo totalt kritisabelt at den klart vigtigste ting som fan, at ku købe billetter til at se holdet, viser sig så svært som dansker.

Det var også mest til Dios. Du brugte udenlandsk kort, og som jeg skriver, har jeg kun mulighed for at bruge dansk kort. Så din model kunne derfor ikke bruges, derfor ville jeg bare gerne høre hvilken model, Dios mener jeg har overset på de forrige sider. Men generelt er det da bare irriterende at det skal være så besværligt. Kender du noget til EntrasMadrid? :-)

Nope, kender dem ik. Jeg har altid købt gennem det direkte billetsalg på realmadrid.com og tidligere gennem fanklubben og et par gange bare ude på stadion. Men for et år siden startede problemerne online og jeg troede egentlig de var løst udfra den besked klubben gav mig omkring Ticketmaster.es. MEN hende jeg skrev med var ikke 100% sikker ku jeg fornemme, da hun bad mig om at teste det, men der SKULLE VIST IK være nogle problemer. Jeg ku så ik teste det for på det tidspunkt havde jeg allerede lavet ip-tricket og lånt et svensk kreditkort - men nu viser det sig så at det heller ik funker via Ticketmaster. Det er topmålet af elendighed, men jeg har skrevet til dem og informeret dem om det - problemet er bare at de ik lader til at være interesseret i at løse det.

For mig er det bare alfa og omega at ku købe billetterne på den direkte måde, da jeg så vælger præcis de pladser jeg vil ha og kun betaler billettens reelle værdi - ligesom jeg ka finde fly og hostal billigt, så jeg normalt får 5-6 dage i Madrid inkl. fly, hotel og 2 fodboldkampe til ca samme pris som en pakkerejse med´1-2 overnatninger og 1 kamp :-) Sådan groft sagt, men det er jo en allerhelvedes til prisforskel og når man tager turen flere gange om året som jeg, så betyder det en hel del.

7 år 3 måneder siden #135 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tur til Madrid

SenorAndersen skrev:

R7CR7GB11 skrev:

SenorAndersen skrev:

R7CR7GB11 skrev: Hej Dios.

Har du før brugt Tickesmaster.es selv? :-)
Kan se de har fået meget få stjerner på Trustpilot.

Jeg sidder på nuværende tidspunkt og skal bestille til hjemmekampen mod Liverpool - og er pt. klar til at bestille på entradasmadrid.com til 520 EUR for 2 VIP + Tour billetter. Men samme pladser (dog uden tour) kan fås på Ticketmaster.es for 390 EUR.

Har du erfaring med nogle af siderne, og i så fald, hvilken vil du sige er bedst? Hvor kan man få billetterne leveret med Tickesmaster, hvis man vælger den?

På forhånd tak!

Har du købt billet? Hvorhenne, og lykkedes det med dansk kort? :-)

Hejsa
Det endte jeg med at gøre på entradasmadrid.com da jeg heller ikke kunne få andre sider til at virke :( :(

Sender de biletterne til hotellet eller hvordan? Og hvad mener du om sidens troværdighed, noget du kender til? :) Har desværre før været udsat for fupbilletter i forbindelse med en Real kamp, selvom det godt nok er helt tilbage i 2006. Men det var skod! :(

Ja der skal man sgu være grundig i sine undersøgelser inden man køber.
EntradasMadrid kan du roligt bruge :-) den har både jeg og kammerater brugt flere gange, og det spiller hver gang.
Du får flere leveringsmuligheder, men som jeg ser det er det nemmeste blot at angive sit hotel og så ligger billetterne klar til dig.

7 år 3 måneder siden #136 af SenorAndersen
Besvaret af SenorAndersen på emne Tur til Madrid
Lige præcis - jeg foretrækker også selv at vælge pladserne.
Men nå, utroligt det skal være så møg besværligt! Jeg siger ihvertfald mange tak for hjælpen til jer tre! Ser ud til at EntrasMadrid er min bedste mulighed, så det forsøger jeg :-)

7 år 3 måneder siden #137 af SenorAndersen
Besvaret af SenorAndersen på emne Tur til Madrid
Lige præcis - jeg foretrækker også selv at vælge pladserne.
Men nå, utroligt det skal være så møg besværligt! Jeg siger ihvertfald mange tak for hjælpen til jer tre! Ser ud til at EntrasMadrid er min bedste mulighed, så det forsøger jeg :-)

7 år 3 måneder siden #138 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tur til Madrid
Jeg var også ked af at måtte betale det ekstra samt gå glip af muligheden for selv at vælge pladserne :-(
Men ja hvis ikke man lige er indehaver af at udenlandsk kreditkort osv er det vist den bedste mulighed.

7 år 2 måneder siden #139 af hare45
Besvaret af hare45 på emne Tur til Madrid
For at være 100% procent sikker. Det burde ikke være noget problem at købe billetter på kamp dagen imod Rayo, vel?

7 år 2 måneder siden #140 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

hare45 skrev: For at være 100% procent sikker. Det burde ikke være noget problem at købe billetter på kamp dagen imod Rayo, vel?

Jeg tror der har været udsolgt til 2 kampe indtil videre i denne sæson - og lad os bare sige at det var mod modstandere af en lidt anden kaliber end Rayo.

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 måned siden #141 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Tur til Madrid
Hej kære eksperter!

Jeg skal til Madrid i weekenden og forhåbentligt se kampen mod Celta Vigo.
Som jeg kan læse tidligere i denne tråd, bør der ikke være problemer med at købe billetter på kampdagen, men det undrer mig alligevel at der INGEN billetter er at få via Real Madrids hjemmeside eller Ticketmaster. Er der en årsag? Har vi grund til at være bekymrede?

7 år 1 måned siden #142 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Tur til Madrid
Hej JohnJohn - Hvad fandt i ud af med den kamp? Kunne i få fat på biletter i Madrid eller hvordan og hvorledes?

Jeg skal nemlig ned og se Real Madrid - Granada i april og vil gerne vide om jeg skal bestille biletter via deres hjemmeside (Jeg er Carneta) eller igennem de forskellige fodbold hjemmesider?

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Artatj.

7 år 2 uger siden #143 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
www.theguardian.com/football/video/2015/...est-footballing-city

Enjoy :0)

Og så er Madrid generelt bare en fantastisk by at rejse til!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 7 år 2 uger siden ved DarioGomez.

7 år 2 uger siden #144 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Tur til Madrid

Artatj skrev: Hej JohnJohn - Hvad fandt i ud af med den kamp? Kunne i få fat på biletter i Madrid eller hvordan og hvorledes?

Jeg skal nemlig ned og se Real Madrid - Granada i april og vil gerne vide om jeg skal bestille biletter via deres hjemmeside (Jeg er Carneta) eller igennem de forskellige fodbold hjemmesider?

Du skal købe gennem ticketmaster.es da realmadrid.com er blokeret for danske brugere.

Edit: Du kan kontakte mig privat, hvis du ønsker yderligere assistance :) Det gælder om at skabe den bedste Bernabeu-oplevelse for alle Madridistas :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 7 år 2 uger siden ved Kassow-Rossing.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.