Tur til Madrid

9 år 5 måneder siden #133 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

hare45 skrev: For at være 100% procent sikker. Det burde ikke være noget problem at købe billetter på kamp dagen imod Rayo, vel?


Jeg tror der har været udsolgt til 2 kampe indtil videre i denne sæson - og lad os bare sige at det var mod modstandere af en lidt anden kaliber end Rayo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #134 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Tur til Madrid
Hej kære eksperter!

Jeg skal til Madrid i weekenden og forhåbentligt se kampen mod Celta Vigo.
Som jeg kan læse tidligere i denne tråd, bør der ikke være problemer med at købe billetter på kampdagen, men det undrer mig alligevel at der INGEN billetter er at få via Real Madrids hjemmeside eller Ticketmaster. Er der en årsag? Har vi grund til at være bekymrede?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #135 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Tur til Madrid
Hej JohnJohn - Hvad fandt i ud af med den kamp? Kunne i få fat på biletter i Madrid eller hvordan og hvorledes?

Jeg skal nemlig ned og se Real Madrid - Granada i april og vil gerne vide om jeg skal bestille biletter via deres hjemmeside (Jeg er Carneta) eller igennem de forskellige fodbold hjemmesider?

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Artatj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #136 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
www.theguardian.com/football/video/2015/...est-footballing-city

Enjoy :0)

Og så er Madrid generelt bare en fantastisk by at rejse til!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved DarioGomez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #137 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Tur til Madrid

Artatj skrev: Hej JohnJohn - Hvad fandt i ud af med den kamp? Kunne i få fat på biletter i Madrid eller hvordan og hvorledes?

Jeg skal nemlig ned og se Real Madrid - Granada i april og vil gerne vide om jeg skal bestille biletter via deres hjemmeside (Jeg er Carneta) eller igennem de forskellige fodbold hjemmesider?


Du skal købe gennem ticketmaster.es da realmadrid.com er blokeret for danske brugere.

Edit: Du kan kontakte mig privat, hvis du ønsker yderligere assistance :) Det gælder om at skabe den bedste Bernabeu-oplevelse for alle Madridistas :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • arsenio3d
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #138 af arsenio3d
Besvaret af arsenio3d på emne Tur til Madrid
Hey,
Min kone og jeg har i planerne at tage ned og se en kamp i April/Maj, evt. den mod Almería eller Valencia.
Synes det er lidt forvirrende ang. hvor man skal bestille billetter henne, og om siderne er til at stole på. (og om man kan vælge pladser og printe billetten ud selv.)

Har set et par kommentarer om at man bare kan møde op og købe billetter på stadion en dag eller to i forvejen.
Er det rigtigt?

Jeg tænker at bestille flybillet gennem momondo og hotel på holidayinn.com da de ser billige ud og placeret meget tæt ved stadion.

Håber at I kan hjælpe mig, da det er første gang vi gør den slags.

Mvh.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved arsenio3d.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #139 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Tur til Madrid
Hej Arsenio3d :)
Skriv en privat besked til mig her på siden.
Mvh Patrick :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • arsenio3d
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #140 af arsenio3d
Besvaret af arsenio3d på emne Tur til Madrid
Besked sendt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #141 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Spændende med alle jeres ture til Madrid. Og husk på netop Madrid er SÅ meget end fodbold, generelt er det en fantastik by.

Så god, at jeg og tre kammerater netop har købt VIP-billetter til allersidste spillerunde. Så nu håber vi på et mesterskab. :o)

Det kostede mig i øvrigt 1700 for billet, 1800 for.fly og 1300 for fire-stjernet hotel i centrum med morgenmad.
Og ja, der er naturligvis strygejern på værelset. ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • arsenio3d
  • Gæst
  • Gæst
9 år 2 måneder siden #142 af arsenio3d
Besvaret af arsenio3d på emne Tur til Madrid
Hvordan har du fået billetter til kampen?
Jeg har læst noget om at man ikke kan betale med Dankort på Real Madrids bookingssytem.

Hotel og flybilletter har jeg nogenlunde styr på. ca. 1000kr t/r pr. person og 1700kr for 5 nætter på Holiday inn ved Bernabeu.
Har planer om at lave sightseeing og bare nyde turen + at se Real Madrid spille :D
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved arsenio3d.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #143 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Hej Arsenio;

Det var lidt en større rejse, men det endte med, at jeg ringede til klubben og spurgte: Du kan finde nummeret på hjemmesiden.

De burde kunne hjælpe dig :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: arsenio3d

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #144 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid
DarioGomez skrev:

Og ja, der er naturligvis strygejern på værelset. ;)


Et hotelværelse uden strygejern er både spild af tid, men også spild af penge ;D Hvis det skulle gå helt glat, så har jeg altid et lækkert mini-strygejern, som næsten kan foldes i lommen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce