Tur til Madrid

7 år 7 måneder siden #121 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Tur til Madrid
Hej Jesper.
Vi har ikke bestilt billetter endnu :)
Vi regner bare med at købe dem ved ankomst, altså et par dage før kampen på bernabeu :)

“It is quite impossible that Varane is just 19 and playing with such a great skill, strength and experience,”

“He is one of the best defenders to have challenged me that way in all my career and I believe he will turn a wonderful world player in the near future.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #122 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Tur til Madrid
Hey gutter

Jeg skal ned og se kampen mod Liverpool d. 4. November :-)

Er der nogen af jer der har erfaringer med Entradasmadrid.com?
Jeg har hørt at det skulle være en meget pålidelig side, men ville gerne lige høre fra nogle af jer eksperter om det holder vand? :-)

7 år 7 måneder siden #123 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Tur til Madrid
Hej, Paulochichon

Nå okay helt i orden, vi bestilte nemlig vores hjemmefra på realmadrid tickets mener jeg siden hed og endte med at vælge kategori 1, som burde være de bedste pladser :)

God kamp til dig :)

7 år 7 måneder siden #124 af SenorAndersen
Besvaret af SenorAndersen på emne Tur til Madrid
Halløj Madridistas. Jeg har et lille(stort) issue...

Jeg har nu forsøgt at købe billetter til Liverpool kampen både på www.realmadrid.com, www.ticketmasters.es, og endda været i telefonisk kontakt med kontordamerne på Bérnabeu. Alle gange er resultatet, at der er problemer med de danske kreditkort, og man bliver henvist til at betale med et ikke-dansk kort. Den mulighed har jeg desværre ikke.

Hvad har I gjort? / Hvad ville I gøre?
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved SenorAndersen.

7 år 7 måneder siden #125 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid

SenorAndersen skrev: Halløj Madridistas. Jeg har et lille(stort) issue...

Jeg har nu forsøgt at købe billetter til Liverpool kampen både på www.realmadrid.com, www.ticketmasters.es, og endda været i telefonisk kontakt med kontordamerne på Bérnabeu. Alle gange er resultatet, at der er problemer med de danske kreditkort, og man bliver henvist til at betale med et ikke-dansk kort. Den mulighed har jeg desværre ikke.

Hvad har I gjort? / Hvad ville I gøre?

Det er blevet nævnt utallige af gange, så mit råd vil være, at du går et par sider tilbage og læser om problemet :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 7 måneder siden #126 af R7CR7GB11
Hej Dios.

Har du før brugt Tickesmaster.es selv? :-)
Kan se de har fået meget få stjerner på Trustpilot.

Jeg sidder på nuværende tidspunkt og skal bestille til hjemmekampen mod Liverpool - og er pt. klar til at bestille på entradasmadrid.com til 520 EUR for 2 VIP + Tour billetter. Men samme pladser (dog uden tour) kan fås på Ticketmaster.es for 390 EUR.

Har du erfaring med nogle af siderne, og i så fald, hvilken vil du sige er bedst? Hvor kan man få billetterne leveret med Tickesmaster, hvis man vælger den?

På forhånd tak!

7 år 7 måneder siden #127 af SenorAndersen
Jamen så vil jeg gerne høre fra dig Dios, hvad jeg skal gøre. For det virker ikke med dansk kort, selvom jeg skjuler min ip-adresse, som jeg i forvejen blandt andet havde læst mig frem til på forrige sider. Men der må jo være noget, jeg har overset. Glæder mig til svaret, som du lyder til at kende.

7 år 7 måneder siden #128 af SenorAndersen

R7CR7GB11 skrev: Hej Dios.

Jeg sidder på nuværende tidspunkt og skal bestille til hjemmekampen mod Liverpool - og er pt. klar til at bestille på entradasmadrid.com til 520 EUR for 2 VIP + Tour billetter. Men samme pladser (dog uden tour) kan fås på Ticketmaster.es for 390 EUR.

Har du erfaring med nogle af siderne, og i så fald, hvilken vil du sige er bedst? Hvor kan man få billetterne leveret med Tickesmaster, hvis man vælger den?

På forhånd tak!

Har du købt billet? Hvorhenne, og lykkedes det med dansk kort? :-)

7 år 7 måneder siden #129 af R7CR7GB11

SenorAndersen skrev:

På forhånd tak!

Hejsa
Det endte jeg med at gøre på entradasmadrid.com da jeg heller ikke kunne få andre sider til at virke :( :(

7 år 7 måneder siden #130 af SenorAndersen

R7CR7GB11 skrev:

SenorAndersen skrev:

På forhånd tak!

Hejsa
Det endte jeg med at gøre på entradasmadrid.com da jeg heller ikke kunne få andre sider til at virke :( :(

Sender de biletterne til hotellet eller hvordan? Og hvad mener du om sidens troværdighed, noget du kender til? :) Har desværre før været udsat for fupbilletter i forbindelse med en Real kamp, selvom det godt nok er helt tilbage i 2006. Men det var skod! :(

7 år 7 måneder siden #131 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

SenorAndersen skrev: Jamen så vil jeg gerne høre fra dig Dios, hvad jeg skal gøre. For det virker ikke med dansk kort, selvom jeg skjuler min ip-adresse, som jeg i forvejen blandt andet havde læst mig frem til på forrige sider. Men der må jo være noget, jeg har overset. Glæder mig til svaret, som du lyder til at kende.

Nu var det mig der tog denne problematik op og det var oz mig der kom med ip-forslaget efter at jeg endte med at forsøge at skjule min ip og lykkedes at købe ad den vej, så hvis du eksempelvis læser hva jeg tidligere skrev omkring det, så er det altså sådan at jeg købte med et udenlandsk kreditkort, men med skjult ip.

Jeg har haft en masse kontakt med klubben vedr problemet, men de bekræftede - som jeg tror jeg oz har skrevet i tråden her - at ticketmaster.es IKKE sku ha nogen blokering. Men det kommer ik som nogen overraskelse for mig at det ik passer, for de har ganske enkelt ik styr på en skid. Jeg skriver til dem igen og lader dem vide at folk oz har problemer via ticketmaster - men efterhånden er jegved at opgive.

@Siempre Madrid

Fik du kontaktet ham din kontakt dernede - jeg synes altså det er et issue vi blir nødt til at presse på med at få gjort noget ved. Det er jo totalt kritisabelt at den klart vigtigste ting som fan, at ku købe billetter til at se holdet, viser sig så svært som dansker.

7 år 7 måneder siden #132 af SenorAndersen

Siempre fiel skrev:

SenorAndersen skrev: Jamen så vil jeg gerne høre fra dig Dios, hvad jeg skal gøre. For det virker ikke med dansk kort, selvom jeg skjuler min ip-adresse, som jeg i forvejen blandt andet havde læst mig frem til på forrige sider. Men der må jo være noget, jeg har overset. Glæder mig til svaret, som du lyder til at kende.

Nu var det mig der tog denne problematik op og det var oz mig der kom med ip-forslaget efter at jeg endte med at forsøge at skjule min ip og lykkedes at købe ad den vej, så hvis du eksempelvis læser hva jeg tidligere skrev omkring det, så er det altså sådan at jeg købte med et udenlandsk kreditkort, men med skjult ip.

Jeg har haft en masse kontakt med klubben vedr problemet, men de bekræftede - som jeg tror jeg oz har skrevet i tråden her - at ticketmaster.es IKKE sku ha nogen blokering. Men det kommer ik som nogen overraskelse for mig at det ik passer, for de har ganske enkelt ik styr på en skid. Jeg skriver til dem igen og lader dem vide at folk oz har problemer via ticketmaster - men efterhånden er jegved at opgive.

@Siempre Madrid

Fik du kontaktet ham din kontakt dernede - jeg synes altså det er et issue vi blir nødt til at presse på med at få gjort noget ved. Det er jo totalt kritisabelt at den klart vigtigste ting som fan, at ku købe billetter til at se holdet, viser sig så svært som dansker.

Det var også mest til Dios. Du brugte udenlandsk kort, og som jeg skriver, har jeg kun mulighed for at bruge dansk kort. Så din model kunne derfor ikke bruges, derfor ville jeg bare gerne høre hvilken model, Dios mener jeg har overset på de forrige sider. Men generelt er det da bare irriterende at det skal være så besværligt. Kender du noget til EntrasMadrid? :-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.