Tur til Madrid
- Fedtegreven
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg har vendt emnet nogle gange herinde. Det handler om at de er nogle klokkefår dernede. Siden FCK-kampen (hvor man grundet UEFA-restriktioner lukkede for køb fra DK) har jeg haft problemer med at købe billetter via Real Madrids hjemmeside. Den blokerer øjensynligt på både IP og kreditkort - og desuden ka man heller ik ringe til billetkøbslinjen fra danske numre. Så sent som idag fik jeg svar fra dem dernede at det er korrekt at der er blokeret fra danske IP'er og for danske kreditkort. De bad mig derfor om at prøve at købe via Ticketmaster som også er en officiel salgskanal. Da jeg så fortalte at jeg allerede havde lykkes med at købe billet, så sagde jeg selvfølgelig til dem at jeg regnede med at de nu fik fixet fejlen, så det ik ga problemer igen næste gang. Så fik jeg så at vide om jeg havde fanget den med at der var blokeret for danske IP'er, så jeg altså næste gang måtte prøve via Ticketmaster.
Hmm, jeg har nu udbedt en forklaring på hvorfor de ik har tænkt sig blot at fjerne blokeringen - for det må vel være løsningen - så det afventer jeg stadig svar på. De er så uduelige så man drømmer ik om det.
Nå, men til hvordan jeg så fixede mine billetter - jo, jeg skjulte min danske IP og lod som om jeg var på nettet fra Madrid af. Ydermere, brugte jeg et svensk kreditkort - men jeg testede dog ik med mit eget danske, da jeg ik orkede at den igen blokerede. Så jeg ka ik sige om det virker med anden IP, men dansk kreditkort. Men ellers ka man jo prøve Ticketmaster - her mente hun der ik sku være blokeret. Det er absolut interessant at høre hva deres forklaring er på hvorfor de ik bare straks fjerner den spærring i stedet for at oplyse mig om at den er der og at jeg i stedet bare ska gå via Ticketmaster.
Jeg kæmpede med det lang tid, og jeg ville virkelig kunne have brugt dit svar i den proces. Jeg fik fikset det via. ticketmaster, hvilket dog heller ikke var uden problematikker.
Afviste kreditkort m.m. var bump på vejen, men nu har jeg langt om længe sikret mig to billetter til kampen på søndag. Min første kamp :-) Bliver dejligt.
Igen, tak for hjælpen. Du er en sand herre af folket.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sebberg skrev: Tusind tak for svaret Siempre.
Jeg kæmpede med det lang tid, og jeg ville virkelig kunne have brugt dit svar i den proces. Jeg fik fikset det via. ticketmaster, hvilket dog heller ikke var uden problematikker.
Afviste kreditkort m.m. var bump på vejen, men nu har jeg langt om længe sikret mig to billetter til kampen på søndag. Min første kamp :-) Bliver dejligt.
Igen, tak for hjælpen. Du er en sand herre af folket.
Super - godt at høre det lykkedes.Må indrømme at je ganske enkelt ik fatter hvorfor der er nogen som helst problemer i den retning - det burde køre fuldstændig uden bump og ærgrelser. Nå, men vi krydser fingre for en go kamp søndag - det er mig der sidder og råber og skriger på Fondo Sur;-)
- Zumzum94
- Gæst
-
Har booket en tur til Madrid til kampen mod liverpool, (første kamp på bernabeu, hold kæft jeg glæder mig!!)
Nogle der har erfaringer med Hotel Chamartin, som kan fortælle mig hvordan man lettest kommer derhen? (har købt tur inkl. hotel)
Og hvilke spisesteder kan anbefales inden kampen? Et hyggeligt lokalt sted fx.
Desuden overvejer vi at tage på tour de bernabeu dagen efter, kan det anbefales?
Mvh
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tag metroen fra Barajas - linje 8 mod Nuevos Ministerios.
Stå af ved Colombia. Skift til linje 9 mod Mirasierra og stå af ved Duque de Pastrana.
Det er vist ret lige til.
Metrokort her:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f..._metro_de_Madrid.jpg
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev: @Ulf og Sebberg og andre
Jeg har vendt emnet nogle gange herinde. Det handler om at de er nogle klokkefår dernede. Siden FCK-kampen (hvor man grundet UEFA-restriktioner lukkede for køb fra DK) har jeg haft problemer med at købe billetter via Real Madrids hjemmeside. Den blokerer øjensynligt på både IP og kreditkort - og desuden ka man heller ik ringe til billetkøbslinjen fra danske numre. Så sent som idag fik jeg svar fra dem dernede at det er korrekt at der er blokeret fra danske IP'er og for danske kreditkort. De bad mig derfor om at prøve at købe via Ticketmaster som også er en officiel salgskanal. Da jeg så fortalte at jeg allerede havde lykkes med at købe billet, så sagde jeg selvfølgelig til dem at jeg regnede med at de nu fik fixet fejlen, så det ik ga problemer igen næste gang. Så fik jeg så at vide om jeg havde fanget den med at der var blokeret for danske IP'er, så jeg altså næste gang måtte prøve via Ticketmaster.
Hmm, jeg har nu udbedt en forklaring på hvorfor de ik har tænkt sig blot at fjerne blokeringen - for det må vel være løsningen - så det afventer jeg stadig svar på. De er så uduelige så man drømmer ik om det.
Nå, men til hvordan jeg så fixede mine billetter - jo, jeg skjulte min danske IP og lod som om jeg var på nettet fra Madrid af. Ydermere, brugte jeg et svensk kreditkort - men jeg testede dog ik med mit eget danske, da jeg ik orkede at den igen blokerede. Så jeg ka ik sige om det virker med anden IP, men dansk kreditkort. Men ellers ka man jo prøve Ticketmaster - her mente hun der ik sku være blokeret. Det er absolut interessant at høre hva deres forklaring er på hvorfor de ik bare straks fjerner den spærring i stedet for at oplyse mig om at den er der og at jeg i stedet bare ska gå via Ticketmaster.
Jeg har prøvet at sende problemet videre til mine kontakter i Real Madrid. Lad os holde en fest, hvis det kan lykkes at få åbnet for billetbestilling den vej igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Ulf
- Gæst
-
Jeg har nu det problem at jeg skal have min søn med til Madrid i den kommende weekend, pga problemer med billet bestilling via Real Madrids officielle hjemme-side har jeg ikke fået billeter endnu.Er der nogen der kan hjælpe med en uofficiel billet udbyder hvor man er sikker på man får billetterne (og kommer til af sidde ved siden af hinanden).
- Zumzum94
- Gæst
-
Hvad kan anbefales, at betale med kort dernede eller tage euro med? (kun 1 dags tur)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ulf skrev: Hej
Jeg har nu det problem at jeg skal have min søn med til Madrid i den kommende weekend, pga problemer med billet bestilling via Real Madrids officielle hjemme-side har jeg ikke fået billeter endnu.Er der nogen der kan hjælpe med en uofficiel billet udbyder hvor man er sikker på man får billetterne (og kommer til af sidde ved siden af hinanden).
Så snart I kommer derned, suser I ud til Estadio Santiago Bernabéu og ser om ikke I kan få to billetter. Det skulle der være ret gode muligheder for.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...