Tur til Madrid

5 år 8 måneder siden #205 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Tur til Madrid
Hey Madridistas

En ven og jeg tænker på at tage ned og se retur kampen på bernabeu mod city. Men da vi ingen erfaring har overhovedet tænkte vi på om i kender nogle sider der sælger sådan nogle pakker (hotel, billet til kampen, og fly). Det gør det selvfølgelig meget lettere, men ellers hvis i har nogle andre troværdige sider hvor de sælger billetter til kampen, må i meget gerne lige tilføje dem :)

På forhånd tak !

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #206 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Tur til Madrid

Madridnation. skrev: Hey Madridistas

En ven og jeg tænker på at tage ned og se retur kampen på bernabeu mod city. Men da vi ingen erfaring har overhovedet tænkte vi på om i kender nogle sider der sælger sådan nogle pakker (hotel, billet til kampen, og fly). Det gør det selvfølgelig meget lettere, men ellers hvis i har nogle andre troværdige sider hvor de sælger billetter til kampen, må i meget gerne lige tilføje dem :)

På forhånd tak !

Der er udsolgt af løssalget på Realmadrid.com, men I vil så heller ikke arrangere rejsen selv, forstår jeg.

Sportenrejser.dk har muligvis yderst få rejser tilbage.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 8 måneder siden #207 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tur til Madrid

Chamartin skrev:

På forhånd tak !

Der er udsolgt af løssalget på Realmadrid.com, men I vil så heller ikke arrangere rejsen selv, forstår jeg.

Fodboldrejser.dk har stadig billetter ser det ud til. Men det inkluderer dyrt hotel og er uden fly.

5 år 8 måneder siden #208 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Tur til Madrid
Tak for svarene, jeg får lige kigget på det !

Raúl 7 skrev:

Chamartin skrev:

På forhånd tak !

Fodboldrejser.dk har stadig billetter ser det ud til. Men det inkluderer dyrt hotel og er uden fly.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

4 år 9 måneder siden #209 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tur til Madrid
Hej,

Jeg er meget glad for at være tilbage på forummet.

Vil lige fortælle at jeg ser de næste tre kampe i Madrid, hvor jeg også skal møde en tidligere ungdomstræner fra Atletico og Real Madrid. Da jeg har lavet foreningsarbejde i 2 år i Valby som træner, har også anskaffet mig plads til Getafes 1 holds træning og ungdomstræning. Endvidere er jeg blevet medlem af en af Madrids største peñaer, og har skaffet nye medlemmer via DK til Peñaen.

Har haft 4 fantastiske år i Spanien og prøvede at starte en peña op efter min tilbagekomst i DK. Vi lavede mellem 8-11 arrangementer på Guldhornene plus kanal rundfart og tivoli arrangement til ChL finalen.

Desværre lykkedes det ikke at oprette peñaen, men vi fik i stedet en fod inden for døren i vores peña i Spanien. Det giver os nogle meget store muligheder og vi har fået en meget positiv kontakt med dem. Det er også i gennem dem at jeg har fået kontakt til Getafes 1 hold.

Nu hvor jeg er tilbage vil jeg bruge min tid på her igen at være med til at udvikle og støtte op om Madridista dks arrangementer ift hvad der er muligt.

Mvh Steffen H

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Brylle, Zyconith, Chamartin, MadridistaPorVida

4 år 9 måneder siden #210 af Hugol
I morgen er jeg på Getafes træningsanlæg fra 10.30 til 20.45, hvor jeg efter smutter til Leganes via Metro Sur

Har virkelig haft en sjov dag blandt Getafes trænerstab og spillere.

Når man har besøgt Real Madrids træninsganlæg, set dem træne og kender til de forhold, og så skal sammenligne dem med Getafes, så kan man virkelig få et chok.

Dele af Getafes materialer blev indhentet via en indkøbsvogn, sikkert fra Mercadona. En hvid bil kørte ind igennem en jernlåge, hvor der slet ikke var nogle vagter og jeg gik bare lige igennem.

Spillerne skulle selv bære målene men ok her blev det så også seriøst og man kunne godt se, hvorfor holdet ligger i toppen af anden division. Herefter fik jeg lov til at komme ind bag det hele og hilse på 1 holds træneren, fik givet en lille gave og modtog selv en træner trøje som evigt minde. Men jeg skal se mere i morgen og glæder mig utroligt meget til at møde folkene fra deres ungdoms afdeling.

Heldigvis ligger Levantes stadion kun 2 metro stationer derfra så jeg kan hurtigt smutte over til kamp. Den må Morata og Asensio gerne spille fra start nu hvor man kommer meget tæt på spillerne og de hardcore fans.

Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Hugol.

4 år 9 måneder siden #211 af Hugol
What a day.

Jeg fik lov til at se Getafes lukkede træning sammen med en tidligere Canterano fra Real madrid i 80erne. Han spillede 8 år i klubben, fantastisk gut. Senere mødte jeg en coach fra ungdomsafdelingen som gav en fantastisk forklaring om hvordan talent afdelingen er bygget op. Han gav mig herefter lov til at overvære Juvenil Bs taktik møde til weekendens kamp i mens vi sad og så 1 holdet spille mod Gutis Juvenil A på skærm. Jeg så hvordan hele ungdomsafdelingen trænede lige fra de små til de store.

Kæmpe oplevelse, afsluttede dagen med kampen i Leganes, hvor jeg stod sammen med de andre madridistas. Desværre havde nogle fra Ultras Sur fundet vej til tribunen. Men hvilken kamp af Asensio, skrev netop igår at både ham og Morata skulle spille. 3 mål af Morata og en superb kamp af Asensio.

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, MadridistaPorVida

4 år 9 måneder siden #212 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?

4 år 9 måneder siden #213 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

Sebberg skrev: Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Inde på RealMadrid.com fremgik det, at billetter ville blive sat til salg i slutningen af marts for offentligheden, men tidligt om morgenen den pågældende dag stod der 0(!!) billetter ledige. Er de virkelig allesammen blev nappet af Socios og Carnets, eller er der en fejl?

Det vil jeg næsten garantere at de er. Jeg købte til Atletico-kampen i lørdags, da der blev åbnet op for køb til Carnet Madridista-holdere og der var ganske få - det var ik muligt at få to ved siden af hinanden når vi taler de tre midterste/bedste tribuner hele vejen rundt. Og de enkelte pladser der var de fløj væk, så jeg måtte desperat hoppe på en plads uden at tænke så meget. Jeg forestiller at Bayern-kampen er ligeså populær

4 år 9 måneder siden #214 af Hugol

Sebberg skrev: Er der nogen, der kan hjælpe mig her. Mi Padré skal til Madrid og er der under Real - Bayern, som han naturligvis gerne vil se.

Sebberg, Du skal holde øje hele tiden. Samme skete for mig fra 2012-2014 da jeg var inde for at se tre semifinaler. For det der sker nu er at de fleste billetter som abonados prøver at sælge til Real Madrid ryger ind til salg på siden. Men det kan ske at du er for sent på den.

Jeg kastede mig over 3 billetter mod BayernX2 og Dortmund da de pludselig blev sat til salg.

Min præsi har meldt alt udsolgt til i morgen. Han ligger inde med min billet.

4 år 9 måneder siden #215 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid

Er du dernede til Barca kampen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.