Pepe - gal eller genial?

13 år 8 måneder siden #13 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Pepe - gal eller genial?
Jeg er lidt overrasket over at Pepes seneste svinestreg mod Celta Vigo ikke er blevet en større sag? Personligt tror jeg mest på at det var et uheld, men kommentatoren i dette klip og sikkert mange andre vil se det som bevidst. Og hvis dette er bevidst så, vil jeg mene vi har en handling på Casquero niveau.

Og hvis det ikke er bevidst, så er der stadig en forbindelse oppe i hjernen som alt for ofte slår klik. For hvad fanden skal det gøre godt for at sparke bagud? Og det gik jo også ud over Arbeloa, i en situation hvor Pepe heller ikke kunne styre sine ben.

Pepe. Asesino. Fuera.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #14 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Pepe - gal eller genial?
Pepe skal ud:

Ulemper:
Dårlig image overfor Madrid som klub
Skuespil og atter skuespil
Amok handlinger, spark, messi fingre, spark i nosser, knæ i ryg osv osv
Røde kort pga gule kort eller fordi modstanderen ved de kan tirre ham eller fake gule kort, straffespark. Som barca spiller på hver gang selvom storken ikke kan se det.
Tålmodighed, manden går 100% ind i hver tackling

Fordele:
De enkelte kampe hvor trykket er taget inden kampen af konen.

Kan virkelig ikke se hvorfor der er en eneste madrid fan som kan støtte den person pepe er.

Vi har ramos, vi har varane som OVERSTRÅLER pepe hver kamp. Hvis vi desuden får hummels eller anden topklasse midterforsvarer ind, jamen så kan jeg ikke se hvad vi skal med pepe og et salg må igen give plusser på kontoen og til afskrivning af gælden.

13 år 8 måneder siden #15 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Pepe - gal eller genial?

asp3200 skrev:
Til dels vil jeg gå med til salg af alonso og higuain for noget friskt blod i form af falcao og isco/gotze

Har kun måben til overs for dette indlæg.
Man har ret til in egen mening, men at sætte Alosnso "hlavt" på en overflødighedsliste, er efter min mening en smule idiotisk.

Hvad tråden angår, er jeg stor fan af Pepe's fodboldspil. Han er en god, dygtig og stabil forsvarsspillere.
Som Siempre Madrid også skriver, er det hele blevet blæst op grundet én episode, og hver gang der er antydninger til urent spil,
bliver Pepe straks stemplet, påny, som psykopat.

Jeg er helt klart på for at Pepe skal fortsætte i Real indtil hans niveau falder.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Holm90.

13 år 8 måneder siden #16 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Pepe - gal eller genial?
FULDSTÆNDIG ENIG, Raul 4 ever!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Elkrimi.

13 år 8 måneder siden #17 af Holm90

asp3200 skrev: Pepe skal ud:

Ulemper:
Dårlig image overfor Madrid som klub
Skuespil og atter skuespil
Amok handlinger, spark, messi fingre, spark i nosser, knæ i ryg osv osv
Røde kort pga gule kort eller fordi modstanderen ved de kan tirre ham eller fake gule kort, straffespark. Som barca spiller på hver gang selvom storken ikke kan se det.
Tålmodighed, manden går 100% ind i hver tackling

Fordele:
De enkelte kampe hvor trykket er taget inden kampen af konen.
.

Tydeligt at høre, hvad din mening er, og hvad du har bestemt dig for.
Synes dog ikke du er objektiv overhovedet hvad det gælder Pepe's fordele, men dit barnlige indlæg fortjener ikke grundigt svar.

13 år 8 måneder siden #18 af Dios
Besvaret af Dios på emne Pepe - gal eller genial?
Daniel #12.

Årh for satan da Daniel :). Hvor er det nu jeg indirekte håner dig, eller ser ned på dig? Jeg kan vitterligt ikke se det, og da du aldrig har kunne forklare dig, så er det svært for mig og skrive, lige som du godt vil have det :D.

"og jeg har i flere omgange taget Pepe i forsvar, om end jeg sagtens har kunnet se, at mange af hans handlinger har været etisk ukorrekte i fodboldspillet."

Dine egne ord :). Jeg kan også sætte tingene i perspektiv, og det gør de fleste også. Der er jo ikke én herinde som mener Pepé er en elendig fodboldspiller, for det er jo direkte noget vås, men derimod er der utrolig mange inkl. mig selv som ikke kan tolere hans fantastisk mange psykoser på en bane.

Holm90.

Har kun måben til overs for dette indlæg.
Man har ret til in egen mening, men at sætte Alosnso "hlavt" på en overflødighedsliste, er efter min mening en smule idiotisk.

Nu går rygterne på, at Alonso ikke vil forlænge sin kontrakt, og skal man have penge for ham, så ville det være utrolig dumt ikke og sælge ham til sommer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #19 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Pepe - gal eller genial?
Foruden Raul 4 evers glimrende opsummering af Pepes handlinger, er der én yderligere ting, som egentlig er det mest irriterende for mig.

Pepes evige filmen er simpelthen så ynkeligt. Ét er at man går over stregen, ofte kan det ske for spillere som spiller lige til stregen. Når man har den spillestil burde man dog ikke ligge og tude ved den mindste berøring, det er netop det han - og resten af den portugisiske lejr - utallige gange har været efter Barcelona for. Dét er simpelthen så ynkelig og dobbeltmoralsk opførsel, at jeg grimmes hver eneste gang Pepe kaster sig ned og tager sig til hovedet, fordi han er blevet snittet på armen.

At Pepe er i en klasse for sig vil jeg i øvrigt godt sætte spørgsmål ved. Alene i denne sæson har han lavet graverende fejl som har kostet mål i opgør mod Barcelona, Dortmund og Manchester City, for blot at nævne nogle. Det har generelt altid været en tendens, at Pepes 'alt-eller-intet'-stil jævnligt koster.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 8 måneder siden #20 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Pepe - gal eller genial?
Den Pepe laver mod Celta er mere en irritation tror jeg og han ser sig ikke bagud. Jeg kan aldrig komme til at tro at det skulle være bevist.

Han har desværre nogle blackouts og ser rødt. Endvidere er hans film også skidt at se på, men Pepe er så dygtig en forsvars spiller at jeg gerne ser at han fortsætter lidt endnu. Han er en af de spillere der står forrest når det går skidt for holdet, kæmper til det sidste og viser sin frustration til resten af holdet, når det går skidt. Han prøver at få de andre op på mærkerne og han er god til at bringe harmoni ind på holdet.
Jeg er ærgerlig over at han er skadet, så man må håbe det bedste at han snart kommer tilbage. Varane kan overtage pladsen hvis han bliver klar.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 8 måneder siden #21 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Pepe - gal eller genial?
Holm90:

Fatter ikke du kan holde ham ud. Du er den type som holder på pepe "kun" har overtrådt det en gang med hans spark mod getafe spilleren. Ufatteligt I ikke kan se han gør det gang på gang, enten så sparker han bagud, sparker holdkammerater, træder på fingre, albuer eller træde ned på modstandere i luftdueller og jeg kan blive ved.

Da dig som er pinlig/barnlig at støtte en sådan spiller, ja han er madrid spiller og man er madrid fan, men derfor er der stadig spillere man ikke kan klare på ens hold, sådan er det for alle fans.

Så åbn dine øjne eller gå på youtube og se alle din ting manden laver.

Mht Alonso, så er manden gammel, rygter går på kontrakten ikke fornyes så derfor vil et salg som også Dios siger være en forretningsmæssig god ide, penge i kassen og så kan modric komme frem i kæderne. Midtbane med khedira, modric og ozil vil jeg gerne se mod defensiv modstander. Mod gode modstandere skal der nok en mere defensiv end modric eller ozil.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved asp3200.

13 år 8 måneder siden #22 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Pepe - gal eller genial?
Pepe skal langt væk.

Han er ikke en Real Madrid-spiller, og det piner mig hver gang jeg høre nogen sige, at de forbinder Real Madrid med svinestreger osv...

Desuden er Varane bedre end Pepe, efter 6-8 måneder med fast spilletid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #23 af Storken
Besvaret af Storken på emne Pepe - gal eller genial?

Siempre Madrid skrev: ...jeg mener ikke at Pepe ville have fået så hård kritik for den handling, hvis ikke han forinden havde begået vold mod Casquero.

Det er meget simpelt i min bog. Pepes handlinger peger mod et adfærdsmønstre, hvilket påvirker vores opfattelse af ham.

Hvis jeg bevæger mig væk fra de sociale normer et øjeblik er det en midlertidig afvigelse. Hvis jeg gør det gentagende er jeg en afviger. Problemet er ikke længere handlingen, men derimod mit adfærdsmønstre.

Da Pepe sparkede Casquero var det en vanvittig handling. Da han efterfølgende foretager sig en abnorm handling er han selv vanvittig.

Det er samme princip i loven. Et øjebliks dumhed straffes langt mildere end en gentagne overtrædelse.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Storken.

13 år 8 måneder siden #24 af Holm90

asp3200 skrev: Holm90:

Fatter ikke du kan holde ham ud. Du er den type som holder på pepe "kun" har overtrådt det en gang med hans spark mod getafe spilleren. Ufatteligt I ikke kan se han gør det gang på gang, enten så sparker han bagud, sparker holdkammerater, træder på fingre, albuer eller træde ned på modstandere i luftdueller og jeg kan blive ved.

Da dig som er pinlig/barnlig at støtte en sådan spiller, ja han er madrid spiller og man er madrid fan, men derfor er der stadig spillere man ikke kan klare på ens hold, sådan er det for alle fans.

Så åbn dine øjne eller gå på youtube og se alle din ting manden laver.

Mht Alonso, så er manden gammel, rygter går på kontrakten ikke fornyes så derfor vil et salg som også Dios siger være en forretningsmæssig god ide, penge i kassen og så kan modric komme frem i kæderne. Midtbane med khedira, modric og ozil vil jeg gerne se mod defensiv modstander. Mod gode modstandere skal der nok en mere defensiv end modric eller ozil.

Lad os blot sige, at vi er uenige.

Leveret af Kunena Forum