Pepe - gal eller genial?
- Juanito
- Gæst
-
13 år 7 måneder siden #73
af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Pepe - gal eller genial?
Hans aggressivitet kan nogle gange betale sig, hvis han fx vinder en bold eller udfører en tackling som andre ikke ville gå efter i frygt for et gult eller rødt kort og i andre tilfælde kan det gå helt galt og han ser rødt. Hvis man ser bort fra aggressiviteten er Pepe en fantastisk midterforsvar og forholdsvis høj og derfor meget brugbar i hovedstødsituationer både defensivt og offensivt.
Jeg mener dog generelt at der kan overdrives når man kritiserer Pepe. Hvis man fx kigger på statistikker for denne sæsons La Liga-kampe, her , kan man se at Pepe ikke indgår i listen over de 31 spillere der har modtaget kort flest gange. I årets Champions League ser det heller ikke grovt ud. I de indtil videre 6 spillede kampe, har Pepe kun begået blot 4 frispark på 517 minutter, og har været offer for 6, kilde . Hvis jeg ikke husker forkert, så skal man tilbage til sidste sæson for at finde en kamp hvor Pepe fik rødt kort.
Min mening er at Pepe burde blive i klubben selvom han engang imellem benytter grove fremgangsmåder og jeg ville blive glad hvis han blev i Real Madrid resten af hans karriere.
Jeg mener dog generelt at der kan overdrives når man kritiserer Pepe. Hvis man fx kigger på statistikker for denne sæsons La Liga-kampe, her , kan man se at Pepe ikke indgår i listen over de 31 spillere der har modtaget kort flest gange. I årets Champions League ser det heller ikke grovt ud. I de indtil videre 6 spillede kampe, har Pepe kun begået blot 4 frispark på 517 minutter, og har været offer for 6, kilde . Hvis jeg ikke husker forkert, så skal man tilbage til sidste sæson for at finde en kamp hvor Pepe fik rødt kort.
Min mening er at Pepe burde blive i klubben selvom han engang imellem benytter grove fremgangsmåder og jeg ville blive glad hvis han blev i Real Madrid resten af hans karriere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Åberg
- Gæst
-
13 år 7 måneder siden #74
af Åberg
Besvaret af Åberg på emne Pepe - gal eller genial?
Pepe er verdensklasse, men desværre har han samme effekt som Mou. Han skader klubben. Man skal ikke underkende effekten af de udfald han har i negativ betydning for klubben. Køb en tysker...
- 10-Tallet
- Gæst
-
13 år 7 måneder siden #75
af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Pepe - gal eller genial?
Pepe er en topklasse forsvarsspiller. Det hersker der ingen tvivl om i min bog, og hans stamplads i Real Madrid C.F berettiges af hans fodboldmæssige kvaliteter. Hans aggressive forsvarsspil, hvor jeg især vil fremhælve hans evner mand mod mand samt hans forudseenhed, er medvirkende til at jeg betragter ham som en suveræn spiller.
Men om jeg stoler på manden? Ikke en fløjtende fis. Jeg sidder altid med følelsen af, at ingen (måske heller ikke ham selv) kan vide sig sikker på, hvor man har ham. Han kommer alt for hurtigt op i det røde felt og har vel også sin andel i mange af de tumulter, som har fundet sted på banen over de seneste par sæsoner.
Pepe er typen, som jeg ikke ville være overrasket over at se få et rødt kort i de første minutter af en Champions League-finale. Og det er synd. Hvis han kunne smide lidt af den negative aggressivitet, tror jeg hans betydning på holdet vil være uvurderlig.
Men om jeg stoler på manden? Ikke en fløjtende fis. Jeg sidder altid med følelsen af, at ingen (måske heller ikke ham selv) kan vide sig sikker på, hvor man har ham. Han kommer alt for hurtigt op i det røde felt og har vel også sin andel i mange af de tumulter, som har fundet sted på banen over de seneste par sæsoner.
Pepe er typen, som jeg ikke ville være overrasket over at se få et rødt kort i de første minutter af en Champions League-finale. Og det er synd. Hvis han kunne smide lidt af den negative aggressivitet, tror jeg hans betydning på holdet vil være uvurderlig.