Pepe - gal eller genial?

13 år 8 måneder siden #37 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Pepe - gal eller genial?

Storken skrev:

Hugol skrev: Udover Casquero episoden. Er der så nogen forskel på Messi og Pepe. mål
Jeg har set Messi, give skalder, spytte, sparke bolden i hovedet på tilskuere, filme, tale grimt, slå en spiller i ryggen og fægte helt vildt med sine albuer.
Slap nu af med at svine Pepe til så meget.

Din logik er simpelthen slående. Minder mig om en kammerat der efter Messis 4 mål mod Arsenal udtalte:
"Hvad bidrog Messi med udover de 4 mål?"

Du smider om dig med påstande og argumenter. Hvad med at gøre dig nogle seriøse overvejelser i stedet?

Storken.
Der er skam ingen påstande i det her, du kan finde youtube videoer for alle Messis grimme episoder som du kan med Pepes.
Pepe har haft et alvorligt blackout mod Getafe dengang, hvilket følger ham stadig. Ser vi så bort for dette, så er der ingen forskel på hvad Messi eller Mascherano gør, som Pepe. Forskellen er blot at der er meget meget meget meget mere fokus på Pepe end på de to andre. Ligeledes også hvordan de bliver straffet på banen.
Messi sparkede bolden ud mod Reals publikum, grinte herefter af episoden. Det er dybt usmageligt. Hugo Sanchez fik to spilledages karantæne for at gøre det samme. Messi fik ingen advarsel af dommeren eller af nogen bagefter kampen. Sådan er det hver gang, og det er jo klart da Messi bliver beskyttet mere end andre.

Ultimate.
Enig i dit indlæg.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #38 af Storken
Besvaret af Storken på emne Pepe - gal eller genial?
@UltimateCR7 & Hugol

I misforstår fuldstændig pointen i mit indlæg. Det handler ikke om Messi eller om engler. Det handler om rammebetingelser.

Hugol opstiller en ramme der hedder:
Messi og Pepe er ens, hvis man ser bort fra en voldshandling af Pepe.

Hvordan kan det nogensinde blive opfattet seriøst?

Eksempel:
Vi har en mand med en straffeattest med flere mindre forseelser.
Vi har en anden mand med en straffeattest med flere mindre forseelser og et overlagt mord.

Med dine rammebetingelser er de to mænd ens. Fordi ser vi udover det overlagte mord, så har de begået lignende overtrædelser.

Og med hensyn til jeres diskussion om Messi, så er det min holdning, at Messi ikke er nogen engel, men han er heller ikke djævelen selv.

Alt her i livet er ikke enten sort eller hvidt. Størstedelen er af bare nuancer af gråt.

13 år 8 måneder siden #39 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Pepe - gal eller genial?
..... Og så kan man i øvrigt spørge sig selv om, hvordan en hvilken som helst Barcelona-spillers opførsel skal diktere, hvordan en Real Madrid-spiller skal og bør opføre sig.

Real Madrid skal diktere Real Madrid. Det er ikke en eller anden ligegyldig argentiners, som gør det.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved raul7=kongen.

• figo2000
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #40 af figo2000
Besvaret af figo2000 på emne Pepe - gal eller genial?
personligt har jeg ikke noget imod spillere der går lidt hårdere til den end andre. der mange af de der hardcore typer jeg godt kan lide, pepes begyndte først at frustrere mig da han selv begyndte at filme, han er en hård spiller der kan klare mere end de fleste, syntes ikke man kan gå hårdt til den mod andre spillere uden at kunne klare lidt ekstra smerte selv. det kan være jeg tager fejl men er det ikke først efter de mange classicos vi har haft på det sidste han begyndte med at filme??

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #41 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Pepe - gal eller genial?
Nu skal I findme Tage jer sammen, at samligne Messi med peppe er som at samligne Raul med gatuso, jeg skammer mig over fans som jer der forsvar en voldsmand som pepe der bevist går efter at skade andre spiller og bagefter spille uskyldig, Messi bliver skubbet og slået flere gang i hver kamp det er naturligt at han reagere sådan mod Crna og der han sparkede til bold mod tilskuer fordi at skubbe en modstander er noget der skere i alle kampe hele tiden, at spark bolden mod tilskuer kan forsvares på to måder.
1- han sparker den mod banden og rammer en Real fan ikke bevidst
2- han sparker til bolden mens den var i spil elle lige bag stregen, af frustration- ikke bevidst
Jeg tror han sparkede bevidst for at ramme en tilskuere men vi har kun vores gætteri til det.
Mens pepe sparker ham fra Getafe, og slå ham bagefter mens han ligger ned så går han til en anden modstander og slå ham med en knytnæve. Okay det kan forsvares med at det kun sket engang? Hvad med de andre gang hvor han får hjernblødning? Der hvor han prøvet at smadre arbeloas skinneben ? Der tænkt han mere på sig selv en på holdet vi var bagud og skal ikke prøve at spilde tid men han lå der bare og græd som en baby.
Diskussionen her ligner den med pepe og alves hvor folk forsvaret pepe med at laves filmet!!!!!! Hallo der er farligt spil hvis han ramt ham var alves færdig. Også bilder i jer ind at det var pepes plan, nemlig ikke at ramme alves!!!!!

13 år 8 måneder siden #42 af Hugol

Storken skrev: @UltimateCR7 & Hugol

I misforstår fuldstændig pointen i mit indlæg. Det handler ikke om Messi eller om engler. Det handler om rammebetingelser.

Eksempel:
Vi har en anden mand med en straffeattest med flere mindre forseelser og et overlagt mord.

Med dine rammebetingelser er de to mænd ens. Fordi ser vi udover det overlagte mord, så har de begået lignende overtrædelser.

Og med hensyn til jeres diskussion om Messi, så er det min holdning, at Messi ikke er nogen engel, men han er heller ikke djævelen selv.

Alt her i livet er ikke enten sort eller hvidt. Størstedelen er af bare nuancer af gråt.

Storken. Jeg misforstår ingenting. Pepes voldshandlinger gør ingen mennesker godt. Hans voldshandlinger bliver hypet i pressen, mens andre får lov at slippe. Du har selv haft Fifas præsident der står frem og siger at Messi skal beskyttes, mens andre ikke skal. Det ses desværre også på banen når Barcelona spiller modsat andre hold, hvor der pludselig er en ændring i hvordan dommerne vurdere tacklinger og Barcelona får lov til lidt mere end andre. Samme dommer som gav Pepe rødt for sit angreb mod Alves, gav ikke rødt kort for samme forseelse begået et par måneder senere netop mod Pepe. Valdes der i kampen mod FCK smadrer Ndoye ned. Alves der mod FCK laver en ren Pepe slipper både under og efter kampen. Det siger jo sig selv og eksemplerne er utallige også i la liga.
Der hvor jeg tit har støttet Mourinho og Real Madrid har været i deres kamp mod UEFAs forfærdelig måde at straffe nogen fremfor andre også når det gælder i den hjemlige liga.

Pointen er simpel. Mange ønsker Pepe ud fordi de ikke finder hans opførsel Real Madrid værdig. Men så har vi haft mange spillere igennem tiden som aldrig burde ha spillet kampe for Madrid men har alligevel gjort det. En anden konklusion er at, snakken om Pepe er kun så voldsom fordi pressen fokuserer på det mere end andre. Der er ingen der fokuserer på Messi, Alves eller Mascherano. Jeg kan finde youtube film om Mascherano der laver en Pepe 1 år før Pepe lavede den på Alves. Men sådanne ting bliver bare ikke nævnt eller straffet.
Det er derfor en HETZ mod Pepe, på trods af at i har ret i at det ikke er værdigt.

13 år 8 måneder siden #43 af Hugol
Skal vi ikke bar lukke den her og sige at nogle bliver beskyttet fremfor andre. Eksemplerne er utallige.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #44 af Storken
Besvaret af Storken på emne Pepe - gal eller genial?
@Hugol

At komme forsent ind i en tackling og bevidst gå efter at skade modspillere er to vidt forskellige ting.

Det er faktisk imponerende, at du kan vælge situationer fra 25 Barca spillere over en længere årrække, men alligevel ikke være i stand til at finde bedre eksempler. Det fortæller mig, at en enkelt spiller i Real Madrid er et større svin end et helt hold til sammen. Det er da alligevel tankevækkende.

Du må ind og finde nogle flere videoer.

13 år 8 måneder siden #45 af Hugol

Storken skrev: @Hugol

At komme forsent ind i en tackling og bevidst gå efter at skade modspillere er to vidt forskellige ting.

Det er faktisk imponerende, at du kan vælge situationer fra 25 Barca spillere over en længere årrække, men alligevel ikke være i stand til at finde bedre eksempler. Det fortæller mig, at en enkelt spiller i Real Madrid er et større svin end et helt hold til sammen. Det er da alligevel tankevækkende.

Du må ind og finde nogle flere videoer.

Begge aktioner er bevist, og det er ikke første gang for både Alves og Mascherano. Finde bedre eksempler ? Nu blev der hentydet til Pepes seneste aktion hvor han rammer en celta spiller. Hvordan kan den blive slemmere end det du lige har set ?
Storken, igennem al den tid jeg har fulgt spansk fodbold, har jeg set masser eksempler på barcelona og real madrid spillere der har lavet ting som Pepe og andre. Forskellen er blot nu at Barcelona spillerne går fri og er beskyttet af Platini og Villar.

13 år 8 måneder siden #46 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Pepe - gal eller genial?
Det er selvfølgelig også okay, at Pepe er et svin, når bare de også er det i Barcelona.

Kan vi ikke holde en diskussion omkring Pepes opførsel til en diskussion omkring Pepes opførsel? Alt det her pegen fingre af Barcelona er børnehavelogik, som vel i bund og grund fortæller meget mere om et egentlig Barcelona-kompleks, blandt enkelte fans, end noget andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 8 måneder siden #47 af Hugol

raul7=kongen skrev: Det er selvfølgelig også okay, at Pepe er et svin, når bare de også er det i Barcelona.

Kan vi ikke holde en diskussion omkring Pepes opførsel til en diskussion omkring Pepes opførsel? Alt det her pegen fingre af Barcelona er børnehavelogik, som vel i bund og grund fortæller meget mere om et egentlig Barcelona-kompleks, blandt enkelte fans, end noget andet.

Selvf skal vi forholde os til Pepe og det er også det jeg ønsker at gøre i længden på trods af at jeg forholdt mig til Barcelonas spillere på det seneste undtagen mit første indlæg, der beskriver Pepe som en klar klubmand Madrid har brug for. Det behøves ikke at være Barcelona jeg pege fingre af !!!! Der hvor pointen skal tages er at pressen hyper Pepes dårlige image. Ja han har haft nogle hjerneblødninger, men hvis vi ser bort for Casquero episoden, så er det jo som jeg siger. Du vil ikke kunne finde nogen der er slemmere eller dårligere end Pepe. Problemet er Caquero episoden og at pressen samt sports journalister kommentatorer hele tiden har den i mente. Pepe set bort fra Casquero episoden hverken dårligere eller bedre end Messi, Cantona, Mascherano, Alves, Matterazzi, Zidane osv osv osv

Zidane lavede også crazy stuff mod Luis enrique mod Barcelona da han rev i hele hans ansigt og da han smadrede matterazzi ned. men selvf er der ingen der ser ham som crazy as pepe. Tag at få indsigt. TAK
Jeg husker selv da Zidane smadrer/river Luis Enrique da jeg så kampen på stadion og det undrede mig at han ik fik rødt. Havde det været Pepe havde pipen været en anden lyd. Havde det været Pepe der lavede den Ramos lavede mod Barcelona havde piben været en anden lyd. Havde det været Pepe der lavede den Redondo lavede havde piben været en anden lyd. Havde det været Pepe den Hierro lavede havde pipen været en anden lyd. Og til den sidste mod Rivaldo, jeg havde den kamp på video bånd, og elskede hver evig eneste gang jeg så Hierro smadrede hånden op i Rivaldos ansigt, men havde det været Pepe kender i svaret Hala Madrid

Makelele laver også en sindsyg detalje da Zidane fighter med Luis Enrique.

• Saforcada
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #48 af Saforcada
Besvaret af Saforcada på emne Pepe - gal eller genial?

Hugol skrev:

Storken skrev: @UltimateCR7 & Hugol

Eksempel:

Storken. Jeg misforstår ingenting. Pepes voldshandlinger gør ingen mennesker godt. Hans voldshandlinger bliver hypet i pressen, mens andre får lov at slippe. Du har selv haft Fifas præsident der står frem og siger at Messi skal beskyttes, mens andre ikke skal. Det ses desværre også på banen når Barcelona spiller modsat andre hold, hvor der pludselig er en ændring i hvordan dommerne vurdere tacklinger og Barcelona får lov til lidt mere end andre. Samme dommer som gav Pepe rødt for sit angreb mod Alves, gav ikke rødt kort for samme forseelse begået et par måneder senere netop mod Pepe. Valdes der i kampen mod FCK smadrer Ndoye ned. Alves der mod FCK laver en ren Pepe slipper både under og efter kampen. Det siger jo sig selv og eksemplerne er utallige også i la liga.
Der hvor jeg tit har støttet Mourinho og Real Madrid har været i deres kamp mod UEFAs forfærdelig måde at straffe nogen fremfor andre også når det gælder i den hjemlige liga.

Pointen er simpel. Mange ønsker Pepe ud fordi de ikke finder hans opførsel Real Madrid værdig. Men så har vi haft mange spillere igennem tiden som aldrig burde ha spillet kampe for Madrid men har alligevel gjort det. En anden konklusion er at, snakken om Pepe er kun så voldsom fordi pressen fokuserer på det mere end andre. Der er ingen der fokuserer på Messi, Alves eller Mascherano. Jeg kan finde youtube film om Mascherano der laver en Pepe 1 år før Pepe lavede den på Alves. Men sådanne ting bliver bare ikke nævnt eller straffet.
Det er derfor en HETZ mod Pepe, på trods af at i har ret i at det ikke er værdigt.

Find mig gerne FIFAs præsident sige, at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger, mens andre spillere ikke skal beskyttes. Jeg vil gerne se, hvor han er citeret for dette.

Jeg finder det i øvrigt på grænsen til det sygelige, at du forsøger at sidestille Messi med Pepe.... Vil du ikke nok give mig bare en lille tro på menneskeheden tilbage, ved at indrømme, at du måske er lige en lillebitte mega ekstremt langt ude?...

Leveret af Kunena Forum