Pepe - gal eller genial?

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #61 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Pepe - gal eller genial?
#Gåser
Tror du har svært ved at forstå, hele princippet. Efter Pepe's voldshandling tilbage i 2009, har fodbold-verdenen, kørt hetz mod ham. Dette kan vi alle være enige om. Pepe laver nu ligeså mange svinestreger som Messi, hvis vi opstiller en tabel. Grunden til du ikke "ved" at Messi slog en anden spiller, er at pressen ser bort fra Messi's handlinger, altså - Han (og andre) får særbehandling. Hvorimod samtlige aviser viser et billede af Pepe's "sindssyge" handling igen, og igen. Dette er på ingen måde fair, og Hugol kan sagtens trække Messi og Pepe ind i samme bås. Hvis Pepe og Messi dræber et menneske hver, så skal Pepe ikke have en dødsstraf, og Messi have 10 års fængsel, vel?
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved UltimateCR7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #62 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Pepe - gal eller genial?
"Så du er en af dem, der mener, at hvis du flæsker en spiller, så er det et tegn på, at du vil ofre alt for klubben og går forrest?"
Gåser
Det er ikke sundt at drikke en lørdag eftermiddag når man også har været ude om fredagen :-) !!! Det er der aldrig blevet udtalt. Jeg tror blot at du ik har forstået hvordan Pepe stiller sig forrest i køen for at kæmpe for klubben. Kig du på kampen mod Malaga hvor Pepe brokkede sig ud til Mourinho, fordi tingene ser sort ud på banen (endvidere kan du finde utallige af gode ting Pepe han gør for at løfte madridismoen). Pepe vil gøre alt for klubben og han er trods en af de udlændinge jeg ikke ønsker skal forsvinde fra holdet sammen med Cristiano. At han så laver nogle fejl, det må vi tage med. Det er der også mange der gør med Mourinho.

Pepe er en klubmand på godt og ondt. Pepe skal være med til at fører os til la decima, selvfølgelig uden flere aktioner, som han bør indlægges for på den psykiatriske skadestue.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Hugol.

13 år 8 måneder siden #63 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Pepe - gal eller genial?
Det kan godt være, at der er blevet kørt hetz mod ham, men han har jo ikke ligefrem selv hjulpet til for, at det ikke skulle ske, da hans tvivlsomme handlinger er fortsat.
Så forstår godt hvad i mener på dette punkt, og det er måske ikke helt fair i alle situationer, at der bliver gået så hårdt til ham fra mediernes side, men man ligger, som man har redt.
Men derfra og så til at sige, at Messi og Pepe laver lige mange svinestreger, der er altså et stykke vej.

Der har været flere brugere herinde, som er pro Pepe, som har brugt hans aggressive handlinger, som indikation på, at han vil give alt for klubben. Kig i tidligere debatter vedrørende Pepe, og hans fremtid, hvis ikke du tror det. Ved så ikke om du er en del af den skare, og skal da beklage, hvis jeg har taget dig med i den gruppe, hvis dette er ikke er berettiget.

Og det er jo kun fordi Messi pt. er verdens bedste spiller, og spiller for vores evige rivaler, at der kommer så mange dumme undskyldninger osv. i forhold til dette. Havde det været Reus, Hazard eller en hvilken som helst anden spiller, så havde der jo ikke været denne polemik.

Pepe er en klubmand på godt og ondt. Pepe skal være med til at fører os til la decima, selvfølgelig uden flere aktioner, som han bør indlægges for på den psykiatriske skadestue.

Dvs. at han i din bog har en sidste chance, og overtræder han igen denne, så ser du ham ude af klubben?

13 år 8 måneder siden #64 af Hugol
Pepe har mange chancer endnu i min bog. Men jeg håber da at han undlader at tænde mere af !

13 år 8 måneder siden #65 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Pepe - gal eller genial?
Hugol

Vil det sige at du ikke tror, at vi kan finde en bedre løsning end Pepe?

13 år 8 måneder siden #66 af Gåser

Hugol skrev: Pepe har mange chancer endnu i min bog. Men jeg håber da at han undlader at tænde mere af !

Dvs. at du er pisse ligeglad med hvor meget Pepe skader Madrids image, bare det 10. trofæ kommer i hus?

13 år 8 måneder siden #67 af Hugol
kan vi ikke bare sige at du kan tage det jeg skriver som du har lyst til og så lade debatten kører på normalt spor igen ? Det synes jeg vil være det bedste.

13 år 8 måneder siden #68 af Gåser
Hvis du vil lukke den der, så fint med mig.

13 år 7 måneder siden #69 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Pepe - gal eller genial?
Sergio Ramos - gal eller genial?

2 gange tåbelige overgreb i gårsdagens kamp, koster ham, velfortjent, et rødt kort. Han burde endda modtage et direkte rødt for den sidste. Jeg mener han er genial, ingen tvivl. Men de to aktioner er på niveau med mange af Pepe's aktioner. Det gør ham jo hverken til psykopat eller "gal"?

13 år 7 måneder siden #70 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Pepe - gal eller genial?
Den første aktion ser jeg intet galt i... Jeg er ikke engang sikker på, om han sparker eller derimod trækker benet til sig. Nummer to aktion er til direkte rødt, og ganske tåbelig.

Ramos kan af og til miste forbindelsen til hjernen men det er sjældent. Og et eller andet sted er det den tænding, som, for det meste, gør ham til verdens bedste MF'er.

13 år 7 måneder siden #71 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Pepe - gal eller genial?

M_linding skrev: Den første aktion ser jeg intet galt i... Jeg er ikke engang sikker på, om han sparker eller derimod trækker benet til sig. Nummer to aktion er til direkte rødt, og ganske tåbelig.

Ramos kan af og til miste forbindelsen til hjernen men det er sjældent. Og et eller andet sted er det den tænding, som, for det meste, gør ham til verdens bedste MF'er.

Ramos lignede en der var frustreret over, at Celta ikke skød bolden ud og derfor sparkede Caltaspilleren ned.
Men ellers er jeg ret enig.

13 år 7 måneder siden #72 af Dios
Besvaret af Dios på emne Pepe - gal eller genial?
I øvrigt burde alle Real Madrid spillerne som var impliceret i netop den episode få en klikkelig bøde for deres optræden. Sparker man ikke selv bolde ud, så skal modstanderen da slet ikke gøre det. Syntes ikke Ramos rammer ham, men hensigten er der, og det burde i sig selv give rødt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum