Pepe - gal eller genial?
Jeg finder det i øvrigt på grænsen til det sygelige, at du forsøger at sidestille Messi med Pepe.... Vil du ikke nok give mig bare en lille tro på menneskeheden tilbage, ved at indrømme, at du måske er lige en lillebitte mega ekstremt langt ude?.."
www.as.com/futbol/articulo/platini-messi...10826dasdasftb_7/Tes
og hvis du checker AS historie vil du kunne finde op til 6 eksempler hvor Ronaldo må gå blødende fra banen.
Nej, der er ingen forskel på Messi og Pepe hvis du ser bort fra Caquero episoden. Begge har tendens til sindsyge, den ene ved dog at han bliver straffet mens den anden ved at han har meget lang snor
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jo jeg er for et salg af Pepe, men kritikken på hans person har også været helt ude i hampen i snart fem år. Han er en flink, stille og rolig fyr, som kan kortslutte en gang imellem. Præcis ligesom omkring 200 mio. andre mennesker i verden kan.
- Saforcada
- Gæst
-
Så det er altså medierne og FIFA som konspirerer mod Real Madrid og Pepe?... Siden det kun er nogle enkelte individer, som drager så søgte paralleller mellem Messi og Pepe.Hugol skrev: "Find mig gerne FIFAs præsident sige, at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger, mens andre spillere ikke skal beskyttes. Jeg vil gerne se, hvor han er citeret for dette.
Jeg finder det i øvrigt på grænsen til det sygelige, at du forsøger at sidestille Messi med Pepe.... Vil du ikke nok give mig bare en lille tro på menneskeheden tilbage, ved at indrømme, at du måske er lige en lillebitte mega ekstremt langt ude?.."
www.as.com/futbol/articulo/platini-messi...10826dasdasftb_7/Tes
og hvis du checker AS historie vil du kunne finde op til 6 eksempler hvor Ronaldo må gå blødende fra banen.
Nej, der er ingen forskel på Messi og Pepe hvis du ser bort fra Caquero episoden. Begge har tendens til sindsyge, den ene ved dog at han bliver straffet mens den anden ved at han har meget lang snor
Utroligt at en hel fodboldverden ikke er enige med dig. Hvor er det da egentlig uretfærdigt, at verdens bedste spiller (Med al respekt for CR7), ikke får de karantæner han fortjener! Han burde have haft mindst
2 dage, da han med fuldt overlæg lagde sin hånd under Pepes støvle!!
- Kheldar
- Gæst
-
Mit forhold til Pepe er noget ambivalent, da jeg til dels synes han gør mange gode ting for holdet, og når han så laver sine fejl, så erkender han dem blankt, og undskylder for dem, og det respekterer jeg ham for. Derudover er han bare en utroligt dygtig forsvarsspiller, og han fungerer godt sammen med Ramos inde centralt, og det at han altid giver 100% for klubben, det kan man kun respektere ham for. Samtidig har jeg meget svært ved at acceptere, at han smider sig så ofte som han gør, især når han selv mange gange går lige til grænsen og nogen gange over, og når han så samtidig er den første til at brokke sig over, når modstanderen gør det samme, så hænger det ikke sammen længere. Desuden irriterer det mig grænseløst, at hver gang Real spiller, så er der en kommentator eller en studievært, der altid lige skal hive Pepe, og dermed Real Madrid, igennem sølet, fordi han nu er stemplet som voldsmand.
Jeg kan derfor sagtens se ham fortsætte i Madrid, og vil heller ikke forlange at han skal sælges, men på den anden side vil jeg heller ikke græde, hvis man beslutter at sælge ham, da man på et tidspunkt også må vælge, om man fortsat vil stå model til de tosserier han finder på.
- Rubæk
- Gæst
-
Er det ikke paradoksalt at du beder om kilder til et citat, når du ikke kan citere Hugol korrekt selv? Jeg tror ikke på at du selv på et Barcelona forum ville kunne finde et citat fra Platini, hvori han siger at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger.Saforcada skrev: Find mig gerne FIFAs præsident sige, at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger, mens andre spillere ikke skal beskyttes. Jeg vil gerne se, hvor han er citeret for dette.
Hvorfor? Fordi du tilføjede selv delen skrevet med fed.
At Messis mindre heldige optrædender alle kan spores tilbage til "nedsablinger" er også en tand langt ude.
Once a cheater, always a cheater. Passer jo perfekt på Pepé.
Problemet med Pepé er bare, at han får hjerneblødninger oftere end oftest når han spiller fodbold, og hans ry kommer han aldrig af med, og med god grund. For han er jo en mærkværdig gut på en bane, som bare ikke vil af med hans ry. Det virker det ihvertfald til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Saforcada
- Gæst
-
Hvis du evnede at læse pointen fremfor at låse dig fast på sætningen, så ville jeg frem til, at forskellen ligger i, at mange (ikke alle) men mange af Messis aktioner skyldes, han er blevet skubbet og sparket en hel kamp. Derudover er mængden slet ikke på niveau med Pepe.Rubæk skrev:
Er det ikke paradoksalt at du beder om kilder til et citat, når du ikke kan citere Hugol korrekt selv? Jeg tror ikke på at du selv på et Barcelona forum ville kunne finde et citat fra Platini, hvori han siger at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger.Saforcada skrev: Find mig gerne FIFAs præsident sige, at Messi skal beskyttes for hans reaktioner overfor modstandernes konstante nedsablinger, mens andre spillere ikke skal beskyttes. Jeg vil gerne se, hvor han er citeret for dette.
Hvorfor? Fordi du tilføjede selv delen skrevet med fed.
At Messis mindre heldige optrædender alle kan spores tilbage til "nedsablinger" er også en tand langt ude.
Jeg stopper her, for kan mærke at jeg snart bliver lokket til at diskutere hvorvidt Messi er på niveau med Pepe, og det ville simpelthen være skammeligt at ryge derned.
Hvis du evnede at læse pointen fremfor at låse dig fast på sætningen, så ville jeg frem til, at forskellen ligger i, at mange (ikke alle) men mange af Messis aktioner skyldes, han er blevet skubbet og sparket en hel kamp. Derudover er mængden slet ikke på niveau med Pepe.
Jeg stopper her, for kan mærke at jeg snart bliver lokket til at diskutere hvorvidt Messi er på niveau med Pepe, og det ville simpelthen være skammeligt at ryge derned.[/quote]
Jeg er ikke helt sikker på hvad du siger, men hvis du mener at mængden af frispark på Pepe og grove tacklinger ikke er på samme niveau som med Messi, så skal vi ikke længere end et halvt år tilbage ca, hvor en analyse blev lavet af frispark. Her stod Pepe nummer 1 på listen over spillere der bliver begået flest frispark imod. Og grove frispark er der da også blevet begået mod Pepe.
Det kan godt være du ikke kan lide Messi, men det er da totalt hul i hovedet at prøve at smide ham i samme bås som Pepe.
Om det er fordi det går skidt for Madrid, og samtidig som smurt i Barcelona, krydret med en Messi, der vel aldrig har været bedre, skal jeg ikke kunne sige. Det virker for mig dog håbløst at kaste med mudder efter Messi, for at få renset Pepe.
Pepe ligger som han har redt.
Uden at vide noget præcist, så tror jeg ikke Pepe havde sparket bagud i situationen mod Celta, hvis der havde stået 3-0 til os. Det var udelukkende et tegn på frustrationer. Om han så var klar over, at der var en spiller bag ham skal jeg lade være usagt.
Jeg synes bestemt også Pepe er en god spiller, men når holdet er i modgang, så bliver jeg rigtig nervøs for, at han gør noget dumt.
Omvendt synes jeg også, at han er træls at se på, da han virker alt for overlegen, og som en politimand.
Det jeg skammer mig mest over ved Pepe er, at han i sit eget spil er en fandens hår hund, hvilket normalvis betyder, at man selv kan klare en del tæsk. Det kan han dog ikke, og overspiller gang på gang. Det er skrækkeligt at se på, fordi alle og enhver kan se, at det er skuespil.
Min holdning er klar. Pepe skal afskibbes til sommer, da jeg tror han er medvirkende til at skabe disharmoni i truppen. Det er dog kun en fornemmelse jeg har, så i princippet har jeg intet belæg for at postulere det.
Gåser skrev: Hugo, stop nu for din egen skyld.
Det kan godt være du ikke kan lide Messi, men det er da totalt hul i hovedet at prøve at smide ham i samme bås som Pepe.
Om det er fordi det går skidt for Madrid, og samtidig som smurt i Barcelona, krydret med en Messi, der vel aldrig har været bedre, skal jeg ikke kunne sige. Det virker for mig dog håbløst at kaste med mudder efter Messi, for at få renset Pepe.
Jeg har ikke sagt at jeg ikke kan lide Messi. Og nej det er ikke et hul i hovedet at smide ham i samme bås, da han også laver svinestreger og spiller uærligt. Der er utallige af eksempler ligesom der er med Pepe. Det handler heller ikke om at få renset Pepe, men at skabe et mere realistisk syn, for sports pressen kører hetz mod Pepe mens andre får lov til at slippe
Pepe ligger som han har redt.
Uden at vide noget præcist, så tror jeg ikke Pepe havde sparket bagud i situationen mod Celta, hvis der havde stået 3-0 til os. Det var udelukkende et tegn på frustrationer. Om han så var klar over, at der var en spiller bag ham skal jeg lade være usagt.
Uden at vide noget siger du ? Hvorfor udtaler du dig så angående Celta kampen ?
Jeg synes bestemt også Pepe er en god spiller, men når holdet er i modgang, så bliver jeg rigtig nervøs for, at han gør noget dumt.
Omvendt synes jeg også, at han er træls at se på, da han virker alt for overlegen, og som en politimand.
Du må tage noget beroligende så. Jeg er ikke nervøs for Pepe, selvom han laver nogle ting engang imellem
Det jeg skammer mig mest over ved Pepe er, at han i sit eget spil er en fandens hår hund, hvilket normalvis betyder, at man selv kan klare en del tæsk. Det kan han dog ikke, og overspiller gang på gang. Det er skrækkeligt at se på, fordi alle og enhver kan se, at det er skuespil.
Det er en del af gamet, og det er der mange der gør på banen. Problemet er ikke Pepe men den dagsorden der bliver sat af dommer forbund/UEFA/ Real Madrid osv. Pepe gør det blot fordi det tillades ligesom mange andre
Min holdning er klar. Pepe skal afskibbes til sommer, da jeg tror han er medvirkende til at skabe disharmoni i truppen. Det er dog kun en fornemmelse jeg har, så i princippet har jeg intet belæg for at postulere det.
Pepe er den eneste der har gået forrest i alle kampe i denne her sæson. Folk har tiljublet ham på stadion og rost ham til skyerne. Pepe er også den eneste spiller der virkelig prøver at få truppen til at arbejde. Udenfor banen er han også en dygtig spiller til at skabe god stemning og god harmoni.
- Rubæk
- Gæst
-
Den sidste del har jeg som sådan ikke noget med at gøre, da jeg ikke deltog i diskussionen før du forvirrede mig.Saforcada skrev: Hvis du evnede at læse pointen fremfor at låse dig fast på sætningen, så ville jeg frem til, at forskellen ligger i, at mange (ikke alle) men mange af Messis aktioner skyldes, han er blevet skubbet og sparket en hel kamp. Derudover er mængden slet ikke på niveau med Pepe.
Jeg stopper her, for kan mærke at jeg snart bliver lokket til at diskutere hvorvidt Messi er på niveau med Pepe, og det ville simpelthen være skammeligt at ryge derned.
Nuvel, jeg var af den tro at sætningen bærer pointen, men du kan altså ikke slippe afsted med alt. Men måske skulle vi bare lukke den her inden det løber helt af sporet, din lidt arrige tone taget i betragtning.
"Hugol skrev:
Jeg har ikke sagt at jeg ikke kan lide Messi. Og nej det er ikke et hul i hovedet at smide ham i samme bås, da han også laver svinestreger og spiller uærligt. Der er utallige af eksempler ligesom der er med Pepe. Det handler heller ikke om at få renset Pepe, men at skabe et mere realistisk syn, for sports pressen kører hetz mod Pepe mens andre får lov til at slippe.
Det piner mig virkelig at skulle forsvare Messi, men i denne situation har jeg intet valg. Du kan da ikke ved dine fulde fem mene, at Messi spiller ligeså svinsk/hårdt/kontant som Pepe. Jeg har ikke den fjerneste idé om hvordan du kan bilde dig selv dette ind. Pepe går ofte over stregen i situationer, hvor det er aldeles unødvendigt.
Der er jo ingen, nok ikke engang Pepe selv, der ved om han havde gjort det. Da der er ingen der vil kunne sige noget præcist, har jeg vel ret til at komme med mit syn på det. De gange Pepe er gået over stregen har været i kampe hvor vi Madrid ikke har haft føringen, og har været presset.
Du må tage noget beroligende så. Jeg er ikke nervøs for Pepe, selvom han laver nogle ting engang imellem.
Vælger bare at overse så dum en kommentar
Det er en del af gamet, og det er der mange der gør på banen. Problemet er ikke Pepe men den dagsorden der bliver sat af dommer forbund/UEFA/ Real Madrid osv. Pepe gør det blot fordi det tillades ligesom mange andre.
Så fordi andre gør det, så er det også i orden at Madridsspillere gør det? Som den store klub vi er, burde vi tage afstand fra filmeri.
Og i min optik er der stor forskel på, at ligge og tage sig til foden, eller hvad det nu måtte være, og så at ligge i kramper og skabe sig fuldstændig vanvittigt. Han overdriver helt abnormt i situationer, hvor han blot er blevet strejfet på benet eller lignende. Det samme gør sig gældende for spillere som Busquets og Di Maria.
Og som jeg skrev tidligere, så virker det så komisk, at en spiller, der selv kan spille så hårdt, skal skabe sig på den måde.
Pepe er den eneste der har gået forrest i alle kampe i denne her sæson. Folk har tiljublet ham på stadion og rost ham til skyerne. Pepe er også den eneste spiller der virkelig prøver at få truppen til at arbejde. Udenfor banen er han også en dygtig spiller til at skabe god stemning og god harmoni.
Så du er en af dem, der mener, at hvis du flæsker en spiller, så er det et tegn på, at du vil ofre alt for klubben og går forrest?
Synes efterhånden prisen har været for høj i forhold til dårlig omtale mm. Det er en af grundene til, at jeg ønsker Pepe væk, fordi der simpelthen er for megen uro omkring ham.
Så vil jeg skide på, at han har undskyldt sin handling fra Getafe-kampen, fordi den holder ikke en skid vand, når han med fuldt overlæg stempler Messi over hånden. For mig er det irrelevant, at det var Messi hånd. Havde det været en tilfældig anden spiller havde min holdning været den samme.
Real Madrids image lider i øjeblikket, og for at det kan blive bedre, er der imo nogle folk, der skal væk fra klubben, og her er Pepe en af dem. Selvfølgelig vil jeg gerne have at madrid vinder La Decima, men ikke for enhver pris.