Real talentløse...?
- jj_madridista
- Gæst
-
To af målene var ganske enkelt verdensklasse: .
Knægten er dermed topscorer i turneringen med otte mål i tre kampe. Det vel at mærke efter tre kampe i den gruppe i turneringen, som bliver betragtet som den stærkeste gruppe.
I det hele taget var det en utrolig velspillet og underholdende kamp!
Nu har jeg set alle tre gruppekampe og jeg håber for turneringens skyld, at Elfenbenskysten går videre, selvom det desværre bliver på bekostning af Danmark, som har skuffet mig lidt. Vil meget gerne se endnu mere til Coulibaly!
I det hele taget har Elfenbenskysten og Japan overrasket mig positivt, men Danmark altså har skuffet mig. Det samme har også de nykårede Europamestre, Holland. Til gengæld har England, Frankrig og Tyskland holdt et ganske pænt niveau, mens Brasilien også som forventet har spillet en fin turnering.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
www.thehardtackle.com/index.php/the-succ...ery-football-nation/
- Hugol
- Gæst
-
hov for søren, der kom jeg vist lige til at ødelægge forsiden!!!
- Hugol
- Gæst
-
Men ja, jeg er bare enig i overskriften og håber man tager sine talenter mere alvorligt fremover. Det er godt nok guf til debat det madridista skriver idag..
Hvor er det dog også hovedløst.
Jeg har udtrykt min holdning omkring dette mange gange så derfor ikke et længere indlæg men jeg ville holde fast på, at hvis Raúl var 17 år idag og spillede for Real Madrid C, ville han ikke få en chance og talentet måske gå tabt.
- jj_madridista
- Gæst
-
Jeg vælger at stole på, at de folk som har deres daglige gang blandt spillerne ved bedst. Hvis denne herre også har det, så må han træde frem ved navn, i stedet for at optræde som en anden kujon.
Ellers er det bare en ligegyldig, tåbelig og hypotetisk udtalelse - og kan han ikke lide lugten i bageriet, så kan han finde sig et andet arbejde, eller i det mindste være med til at udarbejde løsninger på problemet, i stedet for kun at påpege det.
- Hugol
- Gæst
-
Men nu er talent afdelingen syltet så længe at det er på tide at der bliver gjort noget.
"Ellers er det bare en ligegyldig, tåbelig og hypotetisk udtalelse - og kan han ikke lide lugten i bageriet, så kan han finde sig et andet arbejde, eller i det mindste være med til at udarbejde løsninger på problemet, i stedet for kun at påpege det."
Er denne udtalelse ikke lige så tåbelig eftersom du ikke ved hvilket arbejde han gør for klubben.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Om der findes en person i Valdebebas der rent faktisk har udtalt dette kan vel være ligegyldigt. Og der påpeges jo rent faktisk en løsning: vis tillid til talenterne.
Det siger jo sig selv at når man fylder truppen op med en masse spillere, som i forvejen har ekstremt svært ved at få spilletid og køber nye helt unge spillere som Varane, Neymar og Canales, så bliver der ikke meget spilletid til vores Canteranos.
jj_madridista
Det kunne jo være manden bag udtalelsen nok ikke ville være i Real Madrid efter en sådan udtalelse, og selvom han måske aldrig står frem, så lægger det jo ikke skjul på sandheden.
"I organisationen og udviklingen af ungdomsafdelingen er Barcelona ti år foran Real Madrid, udtaler en af de personer, der bedst kender ungdomsafdelingerne i spansk fodbold."
Taget fra en artikkel fra ElMadrid.dk.
Det er vildt frustrende vi ikke bare kan nosse os sammen, men lad os da forhelvede bygge en legeplads istedet for bare at få lidt succes rent sportsligt !
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan igen kun sige, at det er blevet en ren besættelse, at der partout skal være talenter i førsteholds-truppen.
Der er masser af talenter, som banker på døren, men umiddelbart tror jeg at man gør dem en bjørnetjeneste ved at lade dem blive en del af truppen i en sæson, hvor presset og forventningerne vil være større end nogensinde før. De skal nok få deres tid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hugol
- Gæst
-
Du har selv været inde på det, og det handler i bund og grund om at man køber spillere ind som hovedsageligt kun er i klubben i meget kort tid og egentlig aldrig får lov..
Vi kan nævne spillere fra nu til juleaften og forummet ville gå ned pga denne her tråd med alle de navne, hvor spillerne har forladt efter en sæson eller to.
Det er direkte pinligt at man ikke satser på egne talenter, og et klart udtryk om at i Real Madrid kan man ikke spille fodbold. Det eneste der er Real Madrid lige pt er første holdet og kun første holdet.
Jese og Morata, eventuelt Alex Fernandez og Sarabia skal man straks arbejde med. De 3 sidstnævnte er også lige udtaget til u19 landsholdets tur til Rumænien. Hvorfor gør man ikke dette. Hvis Mourinho skal gøre et talent til en stjerne har han meget langt igen hvis han ikke benytter sig af nogle af dem vi har nu, for der er ikke andre på vej frem før om et par sæsonner. Så Mourinho kommer til at love noget han ikke kan holde da han med sikkerhed er væk inden.
Nyheden er også meget sigende idag omkring Neymar. Neymar er mediatico og kan tjene dadler, hvilket Jese, Morata og Sarabia ikke kan. Men så er Real Madrid jo bare en forretning, hvor titler og talenter kommer i 2 og 3 række.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvis du skal oprykke de fire talenter, skal du også give dem regelmæssig spilletid og ikke gå tilbage til fordums fejl ved at give dem Copa del Rey-kampene mod Segunda B-hold og 2-3 minutter i Liga BBVA-kampe.
Regelmæssig spilletid er det eneste som kan udvikle dem, men lige nu går det ikke ret godt i spænd med kravet om titler.
Det bedste Real Madrid kan gøre nu, er dels at udleje nogle af de allerstørste talenter, dels at forstærke Real Madrid Castilla så markant, at holdet rykker op i Liga Adelante i den kommende sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.