Real talentløse...?
Mht. defensiv Midtbanemand, så er jeg meget på linie i din holdning hertil. Det forekommer mig også besynderligt, at en træner som Mourinho, der generelt altid har fokus på defensiven, ikke har haft en spiller af den rette karakter klar på ønskesedlen...endnu!
Måske Khedira overrasker eller der bliver hevet en kanin op af hatten. Hele måske man forventer at det er Pepe der skal indtage pladsen fremadrettet.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvorvidt er Castillas chancer for at rykke op i år contra sidste år, når de nye grupper tages i betragtning?
Jeg er forberedt på, at man ikke kender Castillas fulde hold til næste sæson allerede, men hvordan er styrkeforholdet i toppen i forhold til toppen af sidste års gruppe?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Af de nedrykkede Liga Adelante-hold, fik vi sidstepladsen Albacete i vores gruppe, så på den måde er vi heldigt stillede, selv om de fire nedrykkere nok er lige stærke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jj_madridista
- Gæst
-
- Hugol
- Gæst
-
www.as.com/futbol/articulo/canteranos-vi...0710dasdaiftb_37/Tes
- der er 14 spillere fra sidste års Juvenil A som kommer på RMC:
Pacheco
Andrés
Ricardo
Derik (øv)
Parla
Noblejas (øv)
Edu
Àlex
Barril
Belima
Ramírez
Kamal (øv)
Aguza (især øv, jeg ville gerne have haft ham på Castilla da Sarabia ikke er der mere, som playmaker)
Sobrino
Der er to fra sidste års Juvenil A som kommer på Castilla og 2 fra C som rykker op på Castilla også.
Juv A:
Jesé
Omar
RMC:
Oscar Plano
Lucas
Desuden har Castilla også købt en venstreback fra Sevilla B:
José Antonio Ríos
4 spillere returnere fra lån:
Cristian
Jav Hernández
Zamora
Raul Ruiz
Havde håbet på at de 'gamle' kræfter som de fire overstående ikke ville være til at finde på Castilla næste sæson.
- jj_madridista
- Gæst
-
Synes ikke ligefrem, at der er grund til at sige øv. Det er forstærkninger til Real Madrid C, hvilket man trods alt må glæde sig over. Omvendt har vi også tidligere set, at nogle spillere i løbet af en sæson har taget springet fra Real Madrid C til Castilla.
Derik, García-Noblejas og Kamal - og for den sags skyld også Barril - skal nok alle få deres chance. Jeg ved heller ikke hvor meget "øv" det er med Kamal. En spiller som f.eks. Omar betragter jeg som et større talent end Kamal.
Udover Óscar Plano og Lucas, så er Fran Sol mig bekendt også blevet rykket op på Castilla fra Real Madrid C.
Ellers forstår jeg ikke rigtig, hvorfor man henter en venstreback i form af José Antonio Ríos. Hvis han altså er venstreback. Der synes jeg ellers man har gode alternativer, både med Casado og García-Noblejas.
Så er Cristian Benavente, Iván Sáez og Enzo Zidane bl.a. også på vej. Det tegner altså godt for fremtiden.
- Hugol
- Gæst
-
Derfor er Noblejas måske også en god spiller at have på Real Madrid C.
Det kan også gælde de andre spillere som vi taler om.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- jj_madridista
- Gæst
-
Udover Morata, så er Carvajal og anfører Sarabia også med fra start, mens Álex startede kampen på bænken og kom ind i det 58. minut i stedet for Juanmi.
En fortjent føring til Spanien, som sidder tungt på spil og chancer.
Fint at vi har Spaniens to bedste offensiv-spilelre... Klasse af Morata og Sarabia, som har lavet to assists....
- jj_madridista
- Gæst
-
Det er dog opmuntrende at se Morata og Sarabia i det spillehumør!
- Hugol
- Gæst
-