Madridista.dk mener

• Wizou
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #313 af Wizou
Besvaret af Wizou på emne Madridista.dk mener
@ M_linding

Vi kan vel alle droem om Thiago Silva. Han vil uden tvivl vaere genial koeb, IMO er han faktisk den bedste CB pt, men han er saa ogsaa Milan's Nutid og Fremtid og det en spiller de aldrig vil slip af med.. men then again men skal aldrig sig aldrig :) www.Brevguld.org

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #314 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Madridista.dk mener
Dagens Madridista angående Ricardo Carvalho's fremtid i klubben er utrolig velskrevet. Især kan jeg godt lide, at der bliver opstillet to mulige scenarier. Jeg håber fremtidens Madridista.dk Mener kommer til at være lige så velskrevede.

Jeg håber mest på løsning a: En ekstra sæson (12-13) i Real Madrid, hvor Varane skal prøve at overbevise ledelsen og Mourinho om at dette var en fejlbeslutning hele sæsonen igennem ved at prøve at erobre pladsen på holdet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Peter 1904
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #315 af Peter 1904
Besvaret af Peter 1904 på emne Madridista.dk mener
Løsningen med R. Carvalho skal findes i, hvad man når frem til med Raúl Albiol.

Sælger man Albiol, som jeg synes, at man skal, bør afløseren have kapacitet til at gå ind i idealopstillingen, hvorved R. Carvalhos situation løser sig selv.

Enten spiller R. Carvalho så stærkt, at han beholder sin position, ellers taber han sin plads i idealopstillingen og bliver reserve. R. Carvalho og Varane som reserver er en tilfredsstillende løsning.

Jeg kan hverken se, at alderen eller lønniveauet skulle være nogen forhindring for R. Carvalhos fortsættelse i klubben. Alene R. Carvalhos rolle og placering i truppen bør afgøre hans fremtid.

Og jeg kan heller ikke se, hvorfor en spiller, der kun har været lidt over 1 sæson i klubben, pludseligt skal til at indgå i besætningen omkring holdet.

Til gengæld må det også konstateres, at R. Carvalho ser ud til at tabe niveau kontinuerligt efterhånden.

Hvorom alting er; R. Carvalho skal vurderes på sit niveau og sin placering i truppen ved enden af sæsonen og i forh. til en eventuel afløser for R. Albiol.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #316 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Mener ikke at man skille sig af med nogle, og man sagtens kan forlænge med R.C. Mener heller ikke at det har noget at gøre om Albiol skal sælges eller ej for at forlænge med Carvalho. Carvalho bliver hverken hurtigere eller yngre pga et salg af Albiol.

Real Madrid skal dog alligevel vurdere om begge spillere skal fortsætte i klubben. Det virker til at Albiol bliver da han og Mourinho virker til at ha et roligt forhold til hinanden.

14 år 5 måneder siden #317 af Kassow-Rossing
Tricket er vel at Real Madrid har råd til at betale de småpenge, der ligger i spillernes løn, men det er svært at holde på så mange spillere og holde dem tilfredse uden spilletid. Det har vi senest set med Lassana Diarra. Heldigvis ser det ud til, som Hugol siger, at Raul Albiol ønsker at blive i truppen til trods for at han ingen spilletid får.

Jeg håber bestemt vi beholder Carvalho endnu en sæson efter denne og får givet Varane mere og mere spilletid som sæson 13/14 nærmer sig hvor Varane, hvis han er god nok, kan overtage Carvalhos plads ved Pepes side. Derefter skal man så begynde at kigge efter en afløser til Pepe :D

14 år 5 måneder siden #318 af Kassow-Rossing
Angående gårdagens Madridista.dk mener m.h.t. at Real Madrid skal spare på pengene, fordi truppen er komplet og det vil den ikke være om nogle år, så der skal være overskud på budgettet til at købe nye spillere til den tid.

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har svært ved at se nødvendigheden ved køb af spillere til Januar. Jeg har også svært ved at se nødvendigheden ved køb af spillere hele næste sæson, men det ligger selvfølgelig længere ude i fremtiden, og hvis ingen titler vindes i Mourinhos anden sæson, så bliver der sikkert forstærket alligevel. Seriøst Real Madrid: Hold på pengene nu hvor truppen er perfekt og fremtidssikret. Det vil gavne os en dag.

14 år 5 måneder siden #319 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Madridista.dk mener
Det er lidt vel rigeligt tidligt at begynde at tale om, at der ikke er behov for forstærkninger til den kommende sæson.

Umiddelbart er der ikke behov for en revolution, men der er da adskillige ubekendte i spillertruppen, som f. eks. Kaká, Altintop, Granero, Sahin, Callejón, Carvalho, Albiol, Khedira, Lass.

Jeg er ikke af den holdning, at Real Madrid skal erstatte ovenstående spillere til sommer, men det kan da let blive nødvendigt at kigge på alternativer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #320 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Jeg ser et indkøb af Neymar eller Hazard til 2012, som værende meget forkert medmindre man skiller sig af med nogle. Jeg er dog ikke interesseret i at klubben gør dette til 2012.

Til de mere defensive pladser på midten, ville jeg ikke ha noget imod hvis man skaffede sig en Javi Martinez. Vi har brug for at forstærke os på den midt hvis vi skal ha en længere periode med gode resultater og titler.

Vores offensiv er perfekt og det kan den sagtens være nogle sæsonner endnu.

Og enig i hvad Daniel skriver efter angående talenterne. Vi har også der at vælge imellem.

14 år 5 måneder siden #321 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridista.dk mener
#318: Kassow-Rossing

I denne henseende, er det vel nu, mere end nogensinde før, at vores mange talenter, som vi alle har råbt på(!), skal køres i stilling til 1. holdet.

&quot;Madridista.dk mener&quot; nævner selv spillere som Xabi, Kaká og Carvalho der på sigt skal erstattes. Her kunne det i allerhøjeste grad være interessant, at se spillere fra egne rækker gå ind og overtage. Det er spild, med det potentiale de unge gutter har, at investere store summer i Neymar, Hazard, Silva m.fl.

Altintop er også en spiller, der allerede fra næste sæson, er på retur! Sarabia bliver nævnt her. Canales kunne imidlertidig være en spiller, som påtog sig Kaká's ansvar, når denne stopper. Dette afhænger naturligvis også af Canales' udvikling!

Hæmskoen i disse ønsker er naturligvis vores kære præsident, Florentino Perez. Real Madrid SKAL være en pengemaskine. Der skal tjenes stort på trøjesalg, derfor stjernerne. Man kan håbe, at Mourinho vil det anderledes, tror bestemt også at han har noget at skulle have sagt i det fremtidige Real Madrid!

Edit: Det skal dog siges, at vi allerede har Carvalhos arvetager - Varane!

14 år 5 måneder siden #322 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Madridista.dk mener
#320: Hugol

Javi Martinez er en ønskespiller til midtbanen i Real Madrid - ikke mindst realistisk. Der skal naturligvis sælges for, at et køb af Javi overhovedet er nødvendigt. Khedira, ud over hans svipser med rødt kort, og Lass har gjort det til UG i denne sæson. Rigtig stabile og ingen brok.

Dog kunne jeg godt se en Lass blive afhentet. Han har en tendens til, at sætte sine personlige behov over holdets, noget jeg ikke bifalder, hvorfor Javi kan komme på tale.

Endvidere virker det til, at Zidane har et godt blik for franske talenter og den franske liga som helhed. Så kunne godt forestille mig, at spillere som M'vila og M. Sissoko i fremtiden vil blive rygtet til Real Madrid.

14 år 5 måneder siden #323 af Kassow-Rossing
Helt enig Siempre. Og af frygt for at lyde som jj, så var det også derfor jeg skrev følgende: &quot;Jeg har også svært ved at se nødvendigheden ved køb af spillere hele næste sæson, men det ligger selvfølgelig længere ude i fremtiden, og hvis ingen titler vindes i Mourinhos anden sæson, så bliver der sikkert forstærket alligevel.&quot; :)

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #324 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Madridista.dk mener
Nødvendigheden ligger ikke i at købe for at købe. Nødvendigheden ligger i at købe ind for at forny sig. Det vil sige få, men målrettede indkøb. Om man så skal ud og spendere 30-40 mio. på én spiller. Det er en prioriteringssag.

For det første, så tror jeg ikke, at Real Madrid køber ind til vinter. For det andet, så tror jeg heller ikke der bliver lavet andet end nogle få handler og finjusteringer næste sommer. For det tredje, så er alt snak om Neymar, Hazard og Götze en del af Pérezs idé om at få en spiller, der endegyldigt kan overgå Messi. Det er en besættelse, men ligeledes en snak der må forstumme, hvis Real Madrid overgår Barca og Messi i denne sæson.

Det er tåbeligt at snakke om, at der er ikke er brug for nyindkøb overhovedet. Man bliver simpelthen nød til at forny sig hver sommer. Det er netop det Barcelona har været så gode til og en af grundene til, at de har evnet at holde sig på toppen. Det kunne de ikke, hvis de havde bibeholdt den samme stamme af spillere uden at bringe fornyelse ind.

Så er det tåbeligt at sige, at der ikke vil være plads til en spiller som Neymar, Götze eller Hazard. Der er altid plads til en verdensklassespiller, som kan gøre en forskel på banen.

Leveret af Kunena Forum