Madridista.dk mener

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #301 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Uanset om du kan betale gaelden eller ej, saa er det ikke sundt at have en milliard gaeld naar du er en fodbold klub. Der er saa mange indtaegter der kan svinge fra aar til aar, afhaengigt at resultater med mere.

Perez har handlet og handlet spillere ind siden han kom tilbage til klubben, men det er ikke hans skyld alene at gaelden er som den er idag.

Det er ikke acceptabelt, og derfor bliver det ogsaa bragt op for 3 gang i traek.

Deres projekt har intet med den gaeld de har opbygget.

Real Madrid skal blot vise og goere en indsats paa at nedbringe denne kaempe gaeld. Selv skal man vaere istand til at videreudvikle sin forretning trods gaeld. Hvis der ikke var rigtighed i det, hvorfor saa naevne det, naar der sidder mennesker der har saa stor forstand paa det her at de kan forklarer via materiale at saadan er det ikke

Det er ingen loegn eller forsoeg paa at nedgoere nogle her, det handler blot om at koerer en sund forretning hvilket Real Madrid stort set aldrig har gjort efter min mening, kun under Perez foerste praesident periode.

Edit
De stigende billet priser samt priser paa toej-boernenes socio priser, har jo ogsaa noget med Real Madrids mer-forbrug at goere. Derfor skal klubben jo ogsaa vaere istand til at styre en gaeld som denne meget bedre end de har gjort. Ellers er det jo bare at drive hor paa deres fans!

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #302 af Hugol
Linding

Service fra Real Madrid er i bund.

1*
Startede med CM for udlaendinge ikke var istand til at koebe billetter til at starte med uden at have spansk konto. Hva var saa pointen med at have CM, det tog dem godt og vel 1 til 2 aar at rette op paa! Jeg matte koebe via min kaereste!

2*
Manglende info om hvornaar Real Madrid har aaben traening fik mange fans til at tage ud til traenings anlaegget. Tog dem ogsaa 1 til 2 aar at rette op paa.

3*
General info om hvad du skal goere for at hente billetter, aendrer sig fra gang til gang. Ingen info er sendt ud til fans og man bliver sendt fra hoejre til venstre af uforstaaende ekspidienter.

4*
Den seneste nyhed om at blive Carnet Madridista faar at faa gratis adgang til Real Madrid Zagreb er ren til grin, for der er ingen fordel for dig som kunde. Du betaler mere hvis du er i udlandet, hvis den altsaa taeller derfra, og hvis du bor i Spanien kan du ligesaa godt bare betale billetten. Der er ikke udsolgt til Real Madrids kampe foer samme dag den skal spilles max. Dvs at CM i forhold til anskaffelse af billetter er udugeligt. jeg kan kun bruge 2 fordele ved at have kortet, det ene er at koebe billetter, det andet er at faa 5% rabat paa toej og andet. Det er ganske lidt. Sparer max 1 mellem 4 euro paa noget dyrt.

MIN 28 AARS FOEDSELSDAGS GAVE FRA CM VAR KLISTERMAERKER.

Den generelle service som Real Madrid boer udoeve til de fans som bruger saa mange penge paa dem aareligt er ringe. Naar jeg snakker med spanske Real Madrid fans, faar jeg blot et smil, og de siger Real Madrid li med penge og mafia.

Alt det med socios du naevner, haenger ikke sammen. Real Madrid bryder deres egne love og det sker aabenbart tit. Har lige snakket med en brasiliener som paa no time har faaet socio abono, som man ogsaa skal vaere paa liste til at faa. Det hele handler om at kende nogle.

Der er to sider af Real Madrid. Holdet og klubben, som vi alle elsker, Og den anden side oensker jeg ikke at udtale mig om, for det bliver ikke paent.

Saa laenge du bare koeber dit CM, og billetter er der jo ingen problemer, men vil du laengere saa er moeder du kun modstand.

14 år 11 måneder siden #303 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
302

Ja okay, så kan jeg sgu bedre se hvad du mener;)!

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #304 af Hugol
Saa kan du ogsaa kritiserer Real Madrids udvalg af toej med mere. Der er meget meget lidt i forhold til hvor stor en klub det egentlig er. Jeg maa sige at jeg har baade set og hoert meget om andre klubbers udvalg af diverse toej og udstyr..

Desuden er det aergeligt at klubben ikke fokusere mere paa salg af medie (tidligere kampe, dokumentarer med mere). Det er en klub som er utrolig lukket paa mange omraader synes jeg og det er egentlig ret plat. Men jeg er ikke den eneste som har haft ringe oplevelser.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #305 af Hugol
Real Madrids sorte spiller liste fra 2004-2005 frem til nu. Jeg mangler sikkert en del spillere og et par canteranos.

Pedro León
Baptista
Canales
Soldado
Mata
Sneijder
Borja Valero
Walter Samuel
Michael Owen
Cicinho
Cassano
Woodgate
Gago
Pablo Garcia
Gravesen
Huntelaar
Drenthe
Robben
Garay
Van der Vaart
Metzelder
Dani Parejo
Saviola
Emerson
Diogo
Esteban Cambiasso.
Albiol
Lassana
Granero

Korte kommentarer som: mangel på omtanke ved indkøb, og spillere som vi kunne ha fået mere ud af. Eller Canteranos vi kunne ha brugt istedet.

Det der gør mest ondt er, at der står Perez på mange af dem!

Det kunne også være rart at checke hvor mange millioner vi har kastet ud af vinduet.

14 år 11 måneder siden #306 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
Lidt i forlængelse af min seneste artikel om Cristiano, er her en fremragende artikel fra amerikanske Brian Phillips.

www.grantland.com/story/_/id/7034370/ronaldo-vs-messi

14 år 11 måneder siden #307 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Madridista.dk mener
By every measure, Pele was more important to soccer than Maradona, but ask hardcore soccer fans which star they prefer and Maradona wins every time

Øh - nej vel?!?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #308 af Hugol
Gode observationer paa Cristiano Ronaldo i seneste madridista.dk mener. Mer af det :-)

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #309 af Hugol
&quot;og dermed var med til at indlede æraen til det, som siden skulle blive kendt som Zidanes y Pavones-æraen, hvor man købte de største spillere på markedet og mixede dem sammen med klubbens egne talenter.

Fremgangsmåden skulle vise sig ikke at være gangbar i længden, men i en periode havde man tidens bedste hold med spillere som Zidane, Figo, Roberto Carlos, Beckham, Ronaldo og Raúl.&quot;

Nu var der mange faktorer der gjorde at denne fremgangsmåde ikke fungerede, så derfor synd ikke at tage elementer fra den idag, som klart er brugbare. Men det er vel nok Zidanes og Pavones tiden, der hovedsageligt er et resultat af den forfejlede Canteranos politik der er idag. Den var bla ikke gangbar i længden netop fordi man skilte sig af med den træner som kendte ungdomstalenterne bedst.

Real Madrid kunne ha opnået så mange bedre resultater med det hold man havde dengang, men man havde for urealistike forventninger, i en tid hvor fodbolden udviklede sig enormt i mange klubber. Zidanes og Pavones dengang, idag hedder det, køb dig til succes og svigt dine nærmeste.

Real Madrid er kun 1 holdet. Resten af Real Madrid er ligegyldigt. Derfor rykker Castilla heller ikke op i år, medmindre der sker mirakler. Castilla står klart mere svækket i forhold til sidste år. De har da også haft en elendig start, og man prøver at skylde skylden på de ringe dommerpræstationer. Nu har dommer præstationerne i forhold til Castilla været nærmest dommerhjælp til dem. Jeg er ikke glad for hvordan tingene kører, men hvor skylden skal placeres gider jeg ikke at gå ind i.

Hvor er Mourinho lige pt i forhold til Castilla. Jeg ved han har nok at rette op på i forhold til første holdet, som stadig er efter FC Barcelona.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #310 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Madridista.dk mener
God klumme om Carvalho.

Hvad med at kombinere løsningsforslag A og B? Jeg mener, at man måske kunne give ham en rolle, som den Materazzi havde i Inter under Mou. Den rolle, som Raúl nok lidt var tiltænkt. I den forstand vil det blive småt med spilletid, men han står til rådighed når der er brug for ham på banen, samtidig med, at man også kan trække på hans erfaring udenfor banen. Efter min mening en god måde, at forberede ham på et liv, der er længere væk fra banen, men endnu tættere på trænerstaben.

Jeg vil ikke gå ind i en egentlig debat om, hvem man så skulle supplere truppen med. Nacho er en mulighed. Ikke mindst med sin alsidighed. Det vil nok også være sidste udkald for ham til sommer. Jeg tror han vil søge væk, hvis han ikke får chancen. Ellers er der Pedro Mendes, som er Mous egen opfindelse og selvfølgelig David Mateos, hvis udvikling man selvfølgelig bør holde øje med. For nu at nævne dem der lige er i egne rækker.

Edit: Ellers kan man jo Pavon tilbage ;-)

14 år 11 måneder siden #311 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Madridista.dk mener
Med sindsro mener jeg, at man kan lave en toårig aftale med Carvalho, hvor man skal være forberedt på, at den anden sæson måske kræver en ny spiller som fuldgod erstatning

14 år 11 måneder siden #312 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
God klumme!

Jeg er enig med JJ, vi skal ha Pavon ind i den startopstilling!;)

Derudover tror jeg faktisk, at Thiago Silva kunne være virkelig spændende ved siden af Pepe.....(?)

Leveret af Kunena Forum