Madridista.dk mener
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det har heller ikke så meget at gøre med sagen, for du havde vel ikke tilgivet Mourinho, hvis bare hans talsmand havde holdt sin kæft.
Han er jo iøvrigt netop ansat til at tale Mourinhos sag, hvor umulig den end måtte være.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Havde sagen endt med at Mou kaldte ham for en pik og det efterfølgende var blevet cementeret af hans talsmand, synes jeg ikke han kunne have fortsat. Og jeg kan ikke forstå hvordan man kan forsvare manden, hvis han ikke var kommet med sin undskyldning.
Mourinho burde i øvrigt slet ikke have nogen talsmand, hvilket så rigeligt er blevet bevist.
- Redondo5
- Gæst
-
Sletter vi snart den madridista.dk mener, som omhandler Pepe?
Det er 100% skribentens lade holdning der fremstår, men kan vi ikke være enige om, det er pinligt at have stående?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Zumbach
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derfor er der selvfølgelig intet der skal slettes. Det er en privat ejet hjemmeside, hvor ejeren endda giver plads til forskellige holdninger - endda når han ikke er enig - så længe de er velargumenterede. Det vil være direkte tåbeligt at slette den slags!
- Redondo5
- Gæst
-
Og (re.#256) stop den der 9-årige attitude Siempre, du forstod udemærket hvad jeg mente.
- Hugol
- Gæst
-
Det er da fint at folk præsenterer deres holdning lidt på en anden måde for at logge nye brugere til med debat, hvilket det jo handler om herinde. Om du er uenig synes jeg er fair nok. Men der er jo ikke nogen grund til at kalde Siempre barnlig, fordi han blot skriver, at han ikke er en del af denne holdning, og han har jo præsenteret mange gange, at holdningerne tit står for sig selv.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ja, det er en del af den store aflønning, at vi til tider kan skrive en saglig og velargumenteret klumme, som kan starte en debat.
Nogle gange er folk enige, andre gange er de uenige. Man kan jo ikke snakke om rigtige og forkerte holdninger, i de indlæg vi skriver. Hvis folk synes det er direkte tåbeligt, så er de velkomne til ikke at læse det :)
- Hugol
- Gæst
-
Lige nu er der general forsamling og los socios er begyndt at stille sig meget kritisk til Real Madrids gæld, samt gøren og laden på diverse områder. Nogle stiller sig også kritisk til Mou.
Men der er en socio der nævner ting om Real Madrids gæld jeg ikke kan få til at hænge sammen, så hvis der er nogle som forstår sig på økonomi må de gerne forklarer.
"Interviene Eugenio MartínezBravo (socio 16.231), una de las voces más críticas con la gestión de Floretino Pérez. Martínez Bravo asegura que la deuda real del club es de "487 millones de euros" y muestra su preocupación con los derechos de televisión: "Habrápresiones de otros clubes. Debemos proteger esos derechos. La carga a los socioses fuerte", afirma."
Jeg troede gælden var langt mindre ???
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)