Madridista.dk mener
- LosMerengues30
- Gæst
-
Det virker i øvrigt grotesk.
Jeg kan huske at have fået fortalt/læst om, at der før i tiden herskede bureaukrati og at familiemedlemmer til socio'er fik noget der kunne ligne førsteret. Om det stadig er tilfældet eller det du indirekte referer til Hugol, ved jeg ikke.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hugol
- Gæst
-
Asímismo, le informamos que en estos momentos no disponemos de ninguna lista para ser socio del Club.
så det jeg er skrevet op til eksistere åbenbart ikke mere.
Sidste afsnit du skriver er stadig tilfældet.
du skulle i øvrigt være istand til at blive socio og ha første ret.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- LosMerengues30
- Gæst
-
Men i dit tilfælde, hvor du netop har bosat dig i Madrid og tidligere har været (er på ventelisten?), så burde du som det mindste blive registreret på optagelseslisten. I så fald er det "blot" at væbne sig med tålmodighed.
I øvrigt må jeg opfordre dig til at undersøge situationen grundigere (kontakte de rette personer), da jeg steder finder det urealistisk, at de skulle have slettet ventelisten!
- Hugol
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- LosMerengues30
- Gæst
-
- Hugol
- Gæst
-
- madssp
- Gæst
-
Jamen altså jeg er også en del af Danmark, derfor betyder det ikke at jeg er enig med vores statsminister vedr. alt. Jeg er også ansat i en af danmarks største virksomheder, og er generelt en fortaler for min arbejdsplads, men derfor er jeg stadig ikke enig i alt hvad der bliver gjort.
Som jeg også skrev før, det er helt fint vi er uenige. Jeg forbeholder dog min ret til at have min egen mening :)
- Hugol
- Gæst
-
Nu er det muligvis mig som har sovet i timen...
Men hvad mener du helt præcist, når du siger at Real Madrid behandler deres fans dårligt?
Det har aldrig været min oplevelse/indtryk;)
- Hugol
- Gæst
-
Du kan for eksempel stille et spoergsmaalstegn om hvorfor en udefra kommende som aldrig har staaet paa listen kan blive socio, fordi han kender en som er socio, og derved springer flere 100 mennesker over. Der er masser af situationer som disse, du skal bare spoerge de rigtie steder.
Generalt har Real Madrid utrolig daarlig service, og daarlig service for dem som ligger penge i kassen, kaldes daarlig behandling!!!
Der er masser eksempler at tage af, og jeg tror jeg kunne skrive fra nu til juleaften.
Det skal ikke lyde som om, at jeg ikke tror dig. Jeg er bare nysgerrig...
Og hele systemet omkring det at blive socio, bygger det ikke på ren tradition? Det har jeg sgu svært ved at blive sur over... Også selvom jeg gerne selv vil blive socio:)
- madssp
- Gæst
-
Lad mig spørge på en anden måde. Tror at det nye byggeri ville blive vedtaget hvis det virkelig så slemt ud, som nogle maler det?
Skulle Real Madrid bruge hele overskudet de næste mange år frem, på at afvikle hele gælden, hvor tror du så vi rent sportsligt vil stå efter den periode? Man bliver nødt til hele tiden at hylde innovativer og tiltag, der er med til at sikre klubben fremadrettet. Så længe budgettet bliver overholdt, og der af, at gælden ikke vokser ukontrolleret, er der ingen alarm.
Så er det egentlig flyvende ligegyldigt hvordan Socios har forholdt sig til PlataFormas udmeldinger vedr. dette.
Man kan slippe afsted med mange vilde postulater 'live', da man ikke på stående fod har mulighed for at granske rigtigheden i disse.
Med udgangspunkt i de officielle tal er der ingen grund til alarm - dermed ikke sagt at situation ikke kan ændre sig, hvis rigtigheden af disse bevises forkerte. Med udgangspunkt i før omtalte byggeprojekt og budgettet for næste sæson, har jeg dog mine tvivl hvorvidt der er hold i PlataForma Blancas skrækkampagne.
Slut herfra :)