Madridista.dk mener

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #289 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Madridista.dk mener
Hugol, har du mere information om optagelseslisten til socio-medlemskab? Min onkel (bosat i Madrid og spanier) blev medlem under Pérez's sidste præsidentperiode, hvor listen ligledes var lang. Jeg vil gerne have en bekræftelse på, at de har nulstillet den nuværende for jeg har ikke hørt, at det skulle være tilfældet.

Det virker i øvrigt grotesk.

Jeg kan huske at have fået fortalt/læst om, at der før i tiden herskede bureaukrati og at familiemedlemmer til socio'er fik noget der kunne ligne førsteret. Om det stadig er tilfældet eller det du indirekte referer til Hugol, ved jeg ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #290 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Madridista.dk mener
Jeg har fået fortalt på socio kontorene at listen var lang og der var meget vente tid og det kunne tage flere år. Det var to år siden, nu skriver de at listen ik er der længere.

Asímismo, le informamos que en estos momentos no disponemos de ninguna lista para ser socio del Club.

så det jeg er skrevet op til eksistere åbenbart ikke mere.

Sidste afsnit du skriver er stadig tilfældet.

du skulle i øvrigt være istand til at blive socio og ha første ret.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #291 af LosMerengues30
Det lyder umiddelbart, som dårlig service for at sige det mildt. Jeg har ikke spurgt nærmere ind til socio-situationen, da jeg ikke har forhåbninger om at blive socio pga. den føromtalte lange venteliste. I øvrigt mener jeg, at de stadigvæk åbenlyst favoriser madridistas, der er bosat i Spanien, uanset om man er udenlandsk spanier/halv spanier etc, hvilket er ærgeligt.

Men i dit tilfælde, hvor du netop har bosat dig i Madrid og tidligere har været (er på ventelisten?), så burde du som det mindste blive registreret på optagelseslisten. I så fald er det &quot;blot&quot; at væbne sig med tålmodighed.

I øvrigt må jeg opfordre dig til at undersøge situationen grundigere (kontakte de rette personer), da jeg steder finder det urealistisk, at de skulle have slettet ventelisten!

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #292 af Hugol
jeg har ik tænkt mig at give op men det er det samme jeg har hørt fra flere, også en spansk socio. Jeg finder det også underligt med listen, men ikke overraskende hvis de har gjort det, da real madrid generelt yder en elendig service til deres fans.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #293 af LosMerengues30
Ja, en nærmere undersøgelse ville ikke skade. Jeg vil også lige forhøre mig for det er som sagt første gang, at jeg har hørt, at de skulle have nulstillet listen.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #294 af Hugol
Jeg har også min tvivl eftersom man i Spanien har et slogan der hedder, I Spanien kommer spanierne først.

• madssp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #295 af madssp
Besvaret af madssp på emne Madridista.dk mener
Jabac - &quot;Hvorfor så det, når Plata-Forma Blanca taler sagen for deres medlemmer som er Socios??&quot;

Jamen altså jeg er også en del af Danmark, derfor betyder det ikke at jeg er enig med vores statsminister vedr. alt. Jeg er også ansat i en af danmarks største virksomheder, og er generelt en fortaler for min arbejdsplads, men derfor er jeg stadig ikke enig i alt hvad der bliver gjort.

Som jeg også skrev før, det er helt fint vi er uenige. Jeg forbeholder dog min ret til at have min egen mening :)

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #296 af Hugol
Selvf kan du have dette. Men som sagt, moedte Plataforma Blanca ingen modstand i deres kritik paa generalforsamlingen, hvilket maa betyde at der er en faelles holdning blandt socios om at denne gaeld er et kritisk punkt paa Real Madrids dagsorden.

14 år 11 måneder siden #297 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Hugol

Nu er det muligvis mig som har sovet i timen...

Men hvad mener du helt præcist, når du siger at Real Madrid behandler deres fans dårligt?

Det har aldrig været min oplevelse/indtryk;)

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #298 af Hugol
Nu har jeg spenderet meget tid i Madrid, mere end de fleste paa dette forum.

Du kan for eksempel stille et spoergsmaalstegn om hvorfor en udefra kommende som aldrig har staaet paa listen kan blive socio, fordi han kender en som er socio, og derved springer flere 100 mennesker over. Der er masser af situationer som disse, du skal bare spoerge de rigtie steder.

Generalt har Real Madrid utrolig daarlig service, og daarlig service for dem som ligger penge i kassen, kaldes daarlig behandling!!!

Der er masser eksempler at tage af, og jeg tror jeg kunne skrive fra nu til juleaften.

14 år 11 måneder siden #299 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Kan du så ikke skrive 3?:)

Det skal ikke lyde som om, at jeg ikke tror dig. Jeg er bare nysgerrig...

Og hele systemet omkring det at blive socio, bygger det ikke på ren tradition? Det har jeg sgu svært ved at blive sur over... Også selvom jeg gerne selv vil blive socio:)

• madssp
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #300 af madssp
Besvaret af madssp på emne Madridista.dk mener
Gældens størrelse er for så vidt fuldstændig ligegyldig, så længe man kan overholde de forpligtelser, herunder afdrag og betaling af renter - undtaget at gælden selvfølgelig overstiger klubbens egenkapital. Det er faktisk ikke så meget anerledes fra at du køber hus. Om end dette er meget simplificeret økonomi.

Lad mig spørge på en anden måde. Tror at det nye byggeri ville blive vedtaget hvis det virkelig så slemt ud, som nogle maler det?

Skulle Real Madrid bruge hele overskudet de næste mange år frem, på at afvikle hele gælden, hvor tror du så vi rent sportsligt vil stå efter den periode? Man bliver nødt til hele tiden at hylde innovativer og tiltag, der er med til at sikre klubben fremadrettet. Så længe budgettet bliver overholdt, og der af, at gælden ikke vokser ukontrolleret, er der ingen alarm.

Så er det egentlig flyvende ligegyldigt hvordan Socios har forholdt sig til PlataFormas udmeldinger vedr. dette.
Man kan slippe afsted med mange vilde postulater 'live', da man ikke på stående fod har mulighed for at granske rigtigheden i disse.

Med udgangspunkt i de officielle tal er der ingen grund til alarm - dermed ikke sagt at situation ikke kan ændre sig, hvis rigtigheden af disse bevises forkerte. Med udgangspunkt i før omtalte byggeprojekt og budgettet for næste sæson, har jeg dog mine tvivl hvorvidt der er hold i PlataForma Blancas skrækkampagne.

Slut herfra :)

Leveret af Kunena Forum