Madridista.dk mener

14 år 5 måneder siden #409 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Madridista.dk mener
Den afsluttende sætning fra dagens Madridista.dk mener angående Pepes opførsel i El Clasico:

"Pepe hører åbenlyst til i forsvaret og naturligvis også i Madrid – for nu i hvert fald – næste gang han kikser, bør han sætte kurs mod udgangen."

Det sagde man også sidste gang. Med tiden glemmes denne sætning og næste gang det sker om to år, så vil Madridista.dk igen skrive, at NU ER DET SIDSTE CHANCE. Man har ret til én ekstra chance. Ikke to. Det kommer til at koste os drenge..

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #410 af icomeinpeace
Besvaret af icomeinpeace på emne Madridista.dk mener
Oscar, hatten af for nogle velskrevne indlæg, det er glimrende læsning!

14 år 5 måneder siden #411 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
"Det sagde man også sidste gang. Med tiden glemmes denne sætning og næste gang det sker om to år, så vil Madridista.dk igen skrive, at NU ER DET SIDSTE CHANCE. Man har ret til én ekstra chance. Ikke to."

Dette er faktisk en meget sigende sætning. +1.

14 år 5 måneder siden #412 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Madridista.dk mener
icomeinpeace - tak! Det er dejligt, at der er nogen, som læser dem!

Og nu har jeg lige været de tidligere Madridista.dk mener i gennem - og jeg kan intet sted finde, at vi har ytret os om, at overfaldet på Casquero var sidste gang? Link tak ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• DanielB
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #413 af DanielB
Besvaret af DanielB på emne Madridista.dk mener
I følge Wikipedia(her må i meget gerne rette mig med andre kilder) så har Pepe spillet 135 kampe for Real, det lyder som en del men i samme periode har klubben spillet noget mere end det. Jeg kommer frem til 225 kampe(det tal kan være højere med bedre kilder end Wiki) det svarer til at Pepe har spillet 60 % af alle kampe, det i sig selv er ikke dårligt men sammenlignet med de hjerneblødninger han har fået i gennem tiden så mener jeg ikke at det kan betale sig Imagemessigt og sportsligt at blive ved med at have Pepe på holdet

14 år 5 måneder siden #414 af Kassow-Rossing
Dario: "Og nu har jeg lige været de tidligere Madridista.dk mener i gennem - og jeg kan intet sted finde, at vi har ytret os om, at overfaldet på Casquero var sidste gang? Link tak ..."

Jeg har intet sagt om, at det skulle være en Madridista.dk Mener. Og link? Haha nej tak den må du selv ligge og bikse med. Jeg vil ikke lave dit arbejde.

14 år 5 måneder siden #415 af DarioGomez
Kassow - ud fra din kommentar virker det jo ret meget som om, at du mener, at vi ikke har holdt ord omkring Pepe ved tidligere lejligheder - det jeg ville bare gerne se bevis for?

"Den afsluttende sætning fra dagens Madridista.dk mener angående Pepes opførsel i El Clasico:

"Pepe hører åbenlyst til i forsvaret og naturligvis også i Madrid – for nu i hvert fald – næste gang han kikser, bør han sætte kurs mod udgangen."

Det sagde man også sidste gang. Med tiden glemmes denne sætning og næste gang det sker om to år, så vil Madridista.dk igen skrive, at NU ER DET SIDSTE CHANCE. Man har ret til én ekstra chance. Ikke to. Det kommer til at koste os drenge.. "

Med andre ord - hvor sagde vi det sidste gang????????????????????????

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

14 år 5 måneder siden #416 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
#415: DarioGomez

Kassow skrev at &quot;man&quot; sagde. Ikke at du (eller madridista.dk mener) har sagt noget . Madridista.dk mener sektionen går desuden kun 4 måneder tilbage, så hvad der tidligere er skrevet der, er lidt svært at finde.

14 år 5 måneder siden #417 af Kassow-Rossing
Dario jeg er ret ligeglad hvad du gerne vil :) Det er din egen opgave at tilfredsstille dig selv. Ikke min. Find det hvis du har lyst.

14 år 5 måneder siden #418 af dumdidadum
Besvaret af dumdidadum på emne Madridista.dk mener
Det da fuldkommen tåbeligt du skriver det er blevet sagt, hvis dette ikke er tilfældet?

14 år 5 måneder siden #419 af Kassow-Rossing
Okay hvis I gerne vil vende den..

Jeg vil ærlig indrømme, at jeg ikke gider kigge samtlige indlæg igennem her på debatforum for at finde et indlæg fra Siempre eller en anden moderator her fra siden. Jeg skal forsøge at finde et indlæg for flere år siden i gamle tråde bare fordi I ikke selv gider lede? Nej tak. Det er jeres egen opgave.

I ved godt, hvis I virkelig anstrenger jer, at det er rigtigt, når jeg siger, at der blev sagt, at Pepe fik én sidste chance. Som tiden går, glemmer de fleste sådanne udtalelser, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen kilde, og det er jeg frygtelig ked af, men der blev skrevet og sagt, som der gjorde. I behøver ikke tro på mig, men I glemmer det også til næste gang om to år og til den tid, kan jeg heller ikke give en kilde på denne samtale. Det bruger jeg ikke mit liv på.

Det er utrolig pinligt at være Real Madrid fan i øjeblikket med så mange fans verden over, der stadig mener, at Pepe burde blive i truppen. Man skammer sig hver gang man læser en person, der prøver at forsvare idioten. Jeg har ikke mere at sige i denne sag, og jeg beklager, at jeg ikke gider finde en kilde til jer.

14 år 5 måneder siden #420 af DarioGomez
Det styrer du selv. Jeg undrer mig blot over en anklage uden beviser ...

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Leveret af Kunena Forum