Madridista.dk mener

14 år 5 måneder siden #397 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Det er muligt. Jeg har kun set ham spille 2,5 gang.

Men de kampe han er startet i har jo været de seneste, og det samme gælder de kampe som jeg har set. Så derfor "konkluderer" jeg lidt, at han må være inde i en positiv udvikling.

Men det kan sagtens skyldes, at jeg altid er heldig med kun at se Sarabia, når han gør det godt...;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #398 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Madridista.dk mener
Ja man kan desværre ikke konkludere noget som helst uden at have set mindst 10 kampe. Det siger statistik gutten :)

Linding: "1. Kaka har været så lidt vigtig, at jeg har svært ved at se hvordan Sarabia (f.eks.) skulle koste titler på bekostning af Kaka. Groft sagt, så har man vel faktisk ikke så meget at miste?"

Du har så evigt ret. Havde ikke tænkt over det på dén måde!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

14 år 5 måneder siden #399 af Dios
Besvaret af Dios på emne Madridista.dk mener
Forskellen på Sarabia og Gøtze/Hazard er bare de 2 sidsnævnte allerede har bevist deres værd på højeste plan i hver deres liga, og de begge allerede er fast inventar på deres landshold. Hazard er endda stjernen på landsholdet :)

Jeg ville elske og have 11 Canteranos i start 11'eren, men for mig er det et spørgsmål om kvalitet, og indtil videre har den slet ikke været tilstede endnu.

Kender ikke nok til Sarabia til og bedømme ham, men har set tonsvis af kampe med Gøtze og Hazard, og der må jeg bare erkende at de sagtens ville kunne tage kampen op imod stjernerne på Real Madrids hold på nuværende tidspunkt. I øvrigt noget jeg tvivler Sarabia ville kunne, eller vil sågar gå så langt og sige, at han aldrig ville ha en chance på nuværende tidspunkt

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

14 år 5 måneder siden #400 af M_linding
Dios

Og hvis forskellen på deres talent er som du beskriver der, så bliver Sarabia heller ikke Real Madrid-spiller. Men jeg håber, at man i det mindste overvejer tanken grundigt.

Dog er det MEGET mere kompliceret at forudsige fremtidig udvikling og succes, end blot at se på det på den måde. Ligesom man kommer langt i Real Madrid med et Real-hjerte, kendskab til klubben osv...

Som sagt, så håber jeg bare man overvejer tanken grundigt, inden man smider en formue efter noget man allerede har.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #401 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Madridista.dk mener
Jeg synes som udgangspunkt ikke det er i orden at sammenligne Sarabia med Götze og Hazard ved at pege på deres landsholdssituationer.

Hazard spiller for Belgien. Det er jo ikke de store navne han har skulle slå af. Götze har også nydt godt af Joachim Löws vilje til at bruge unge spillere. Sarabia skal nu engang konkurrere med kæmpestjerner på Spaniens landshold (og tidligere i Real Madrid), og nu har ikke engang Barcelonas Thiago tilkæmpet sig en plads.

Ligeledes er det også bare det ved det, at spiller man med gode spillere til hverdag, så bliver man selv bedre. Både Dortmund og Lille er langt langt bedre end Getafe, hvorfor det også kan være svært at sammenligne de 3.

Men jeg synes stadig der er en kløft mellem Sarabia og tyskeren og belgieren. Men derfor synes jeg ikke Sarabia skal afskrives som en fremtidig nøglespiller på Real Madrids hold.

14 år 5 måneder siden #402 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Madridista.dk mener
Det er så også fuldstændigt fair at du konkludere at han gør det godt, men jeg er så uenig med dig i det. Jeg synes bare at han imo overhovedet ikke har levet op til navnet som La Fabrica's bedste talent i denne sæson for Getafe, men som du sagde så har du set de seneste 2-3 kampe med og det har jeg ikke.. det kan da sagtens være han er på vej op. :) men det ændrer stadig ikke på at jeg synes han har skuffet indtil videre i denne sæson.

Meg sjov.

14 år 5 måneder siden #403 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Madridista.dk mener
Jeg synes ikke at man burde afskrive Kaká.. Personligt har jeg stadig tiltro til manden. I afskrev jo også Benzema, og påstod at han nok aldrig ville slå til i klubben og at det var noget af et fejlkøb, osv osv.
Men pludselig skete der noget, og han begyndte at vise hvad der fik Perez til at hente ham.
Jeg tror at præcis det samme kan ske med Kaká.

Jeg er helt enig i at han ikke har præsteret, det skal der slet ikke herske nogen tvivl om. Men jeg mener at skader har ødelagt det for ham, og nu hvor han endelig har været skadesfri i noget tid synes jeg man skal give ham noget fast spilletid i stedet for en Øzil (som iøvrigt hellere ikke har været prangende).

Og mht. Sarabia diskussionen så mener jeg ikke at han har evnerne til at blive en nøglespiller i klubben, jeg mener i stedet at man burde satse på en Hazard. Det mener jeg pga. Hazard er klasser bedre end Sarabia.+

Just my 10 cents, det er hel iorden hvis i er uenige med mig ;-)

14 år 5 måneder siden #404 af M_linding
403

Jeg er også Kaka-fan, og jeg er enig i at han har spillet mange gode kampe, når han ikke har været skadet.

Men jeg tror faktisk at han bliver solgt til sommer. Jeg er faktisk ret sikker. Derfor kan man lige så godt se fremad...

Du kan i øvrigt ikke helt sammenligne Kaka og Benzema. Benzema var på det tidspunkt et talent som skulle tage det næste skridt. Kaka er en spiller på 29 år, som havde sin bedste sæson i 06/07. Og han har åbenbart også udviklet glasben...

Jeg ville virkelig have elsket, at se Kaka følge Ronaldo's eksempel....:(

14 år 5 måneder siden #405 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Madridista.dk mener
For mig er det sådan, hvis Kaka spiller bedre fodbold det næste halve år må han for min skyld gerne bive, men hvis det fortsætter som det har været end til videre så er det farvel og tak.. jeg håber selvfølgelig på det første, at han finder formen og hjælper os med at vinde the Trible!

14 år 5 måneder siden #406 af M_linding
For lige at runde Sarabia af, er det nu alligevel lidt imponerende at se tilbage hans debut i CL. Der er nok mange på 18 år, som ville være mere "bange" for at spille deres spil når de bliver skiftet ud med CR7 i CL...

Jeg ku' ik' la' vær';)

• Fabian
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #407 af Fabian
Besvaret af Fabian på emne Madridista.dk mener
@ Mlinding

Jeg kan huske at jeg efter den kamp sad med en følelse af at vi endelig havde en spiller fra eget akademi som virkelig kunne tage springet.. Jeg synes hans letbenethed og gåpåmod var fantastisk at se på. Tror desværre at denne drøm løber ud i sandet :(

Dejligt link btw :)

14 år 5 måneder siden #408 af M_linding
Men skal lige huske på, at Mourinho sagde efter salget af Sarabia, at selvom han blev solgt var han stadig Real Madrid-spiller...;) (eller noget i den stil...)

Leveret af Kunena Forum