Madridista.dk mener
- Hugol
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Umiddelbart synes jeg også man skal straffe folk, der trækker mange gule kort og ikke de, der trækker 5 gule kort på en sæson simpelthen fordi det næsten ikke kan undgås. Din løsning sørger for dette.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Det er godt at man advarer os som skal se aftenens kamp på 6'eren, om at man ikke skal klikke sig ind på madridista.dk....:)
- Hugol
- Gæst
-
Dog undrer jeg mig lidt, når jeg ser 6'erens sendeflade.
De viser kampen forskudt, da Aston Villa tager imod Man U kl 18. Fair nok.. Men de kunne vel for helved godt vise kampen kl 20 og ikke 22, i stedet for at vise:
Americas Funniest Home Videos
Amerikansk underholdningsshow.
19:00
.
21:00
Special Victims Unit
Amerikansk krimiserie.
Det er da dumt;)
- Hugol
- Gæst
-
Jeg tror det er helt bevist valgt af Mou.
Der er ikke længere brug for at ryste Barcelona med støj i pressen, hårdt spil osv. Nu er man i stand til at gøre det på banen og det faktum, at Barca er "6" point bagud, gør at presset er størst på dem.
Nej, der er ikke længere brug for i optakten til kampen, at få Barca ud af deres comfort-zone - det har man stille og roligt gjort igennem fremragende direkte spil og en solid defensiv, uden de store armbevægelser uden for banen.
Mou kan nu koncentrere sig om det vi alle går mest op i! Spillet på banen.
Der stod ikke noget, som man ikke allerede vidste. Men derfor er det stadig rart at blive mindet om, at kampen igår var en mulighed for at stikke af, ikke en must-win for at holde sig tæt på Barcelona.
Een ting undrer mig dog. Hvordan kan man være så sikker på at vi bliver mester?
For mig at se, ligger den 70 % til Barcelona nu.
Og sjovt nok, så havde den ligget 95% til os, hvis bare Ronaldo havde præsteret som en spiller til 25 mio euro... Jeg tror at han nu er oppe på 15+ brændte 100%-chancer mod Barcelona... Skræmmende
- zidane 4 ever
- Gæst
-
Jeg var lidt skeptisk i starten ved købet af Kaka, da han tangerede til at være typen lige omkring "over the hill", og det var et kæmpe sats at købe ham så gammel for så mange penge. Han var et rigtig Galacticokøb a la F. Perez anno 2000, men det hele er endt i en stor fiasko netop pga. skaderne kombineret med alderen og den hårde konkurrence der har medvirket til at spilletid fra start har været meget svært at opnå. I mine øjne er det sort uheld at tingene er endt som de er gjor, men sådan er fodbold. Havde han ikke haft de alvorlige skader, kunne han måske have triumferet som Zidane gjorde det. Han blev også købt forholdsvis sent i sin karriere og han var heldig ikke at rende ind i de store skader og var måske også en lidt større kreatør end kaka, men jeg vil mene at de havde stort set ens betingelser for at få succes. Tingene er bare ikke ikke faldet ud til Kakas fordel.
Et salg af Kaka ville også frigøre en plads til en ung sulten spiller eventuelt fra vores egne rækker.. Man er vel lidt romantiker
Ellers ville det være godt for vores unge spillere, at der manglede en plads som de kunne kæmpe om... kan f.eks. ikke vente med at se Jese, Morata, Alex, Enzo Zidan osv. for alvor, for selvom de har fået få minutter, skal der være mere plads til dem i Copa del Ray. en anden mulighed er at hente Sarabia eller Canales tilbage fra deres lejeaftaler, tror nemelig, at de bliver en kernesten på madrids hold om få år.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Som erstatning ser jeg gerne at man henter Hazard, eller måske endda vurderer hvordan Sarabia har udviklet sig efter denne sæson. Han spiller jo trods alt fast La Liga bold.