Madridista.dk mener

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #433 af Storken
Besvaret af Storken på emne Madridista.dk mener
"Og ja, Real Madrid har tabt to gange til Barcelona i år. Klart. Og uværdigt."

Er det ikke lidt at tage sorgerne på forskud... :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 5 måneder siden #434 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
Jeg synes der har sneget sig en del misforståelser ind i dagens Madridista.dk mener.

----"Det er disse selvsamme meritter, der gør diskussionen om Mourinhos afgang en smule latterlig"

Debatten går jo primært på at Mourinho er ved at miste kontrollen over omklædningsrummet (og pressen) og SELV vil forlade klubben til sommer. Og ikke så meget om han skal fyres.

I øvrigt tror jeg mere at piften ikke var rettet direkte mod Mou, men mere mod sangene om ham, lige efter hans fiasko mod Barca. Hvis der vitterligt havde været et krav om en fyring (hvilket der ikke er), så havde vi set en meget kraftigere reaktion.

----"Her har Mourinho misforstået konceptet bag Real Madrid. For sådan spiller Real Madrid ikke. Her angriber man, og her dør man om nødvendigt med fodboldstøvlerne på – man overgiver sig ikke på forhånd med en pinlig gang kujonfodbold, hvor taktikken på forhånd er udgjort af lange afleveringer, otte forsvarsspillere og hårde tacklinger."

Jeg tror du har misforstået konceptet bag Real Madrid. Angrebsfodbold er da på listen, men det kommer længere nede. At dø med støvlerne på og ikke mindst at vinde er langt vigtigere. Altså er defensiv fodbold ikke uforeneligt med Real Madrid, så længe det tjener et større formål: sejr! I Barcelona ser de dog lidt anderledes på det.

----"... huske på sætningen fra side et i ’Grundbog om Real Madrid’, hvor der står; Real Madrid indretter sig ikke efter modstanderen."

Hvilken grundbog er det dog? Og hvad er ideen i at ansætte Mourinho, hvis han ikke må indrette sig efter modstanderen? Mourinho er kendt for to ting. Hans mandskabspleje og hans taktik. Og taktik betyder vel mere eller mindre "hvordan man indretter sit spil efter modstanderen". Selvfølgelig kan man have en taktik uden at indrette sig (specielt meget) efter modstanderen, men det er ikke det der bliver beskrevet som Mous spidskompetance.

14 år 5 måneder siden #435 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Madridista.dk mener
Det kan man også lige så godt:)

Jeg har igen oddset på Barcelona. Win-win...Det vigtigste for mig i morgen er, at Real Madrid vælger at byde op til dans.

14 år 5 måneder siden #436 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Madridista.dk mener
Jeg syntes nu osse denne Madridista.dk Mener.. er en halvstor omgang vrøvl..

Kan sku godt være Mou dummede sig en del i onsdags.. Men at sige han skal væk fra madrid osv. syntes jeg ikke godt om..

Manden har fået os til at vinde cuppen som vi ikke har vundet i hvad? ca. 20 år ?
vi kom videre i Champions League sidste år ( røg dog ud til Barcelona - Ifølge mig - UFORTJENT- og en del dommerhjælp, man ja ) og så har vi Scoret Rekord mange mål i denne sæson + vi er på første pladsen mod ( mener MANGE ( ikke mig )) et af verdens bedste hold nogensinde..

Så Jeg ville KLART beholde Mou... og hvem sku vi hente istedet ? vi har jo allerede verdens bedste taktiker eller tager jeg fejl ?

RAUL!!!!

14 år 5 måneder siden #437 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Madridista.dk mener
@434.

Spot on!

14 år 5 måneder siden #438 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Madridista.dk mener
Tjo hvis jeg skulle skrive en Madridista mener, ville den egentligt være meget simpel.

Når Madrid kommer foran mod Barca, skal Mou bede sine spillere om at spille videre og ikke ændre på spillestilen.

Så havde vi aldrig snakket om grundbog, osv.

14 år 5 måneder siden #439 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Madridista.dk mener
Synes det er lidt utroligt, at man begynder at kritisere Mou for hans taktiske dispositioner, fordi da vi vandt CDR sidste sæson med samme taktik som i sidste uge, der var der ingen, som pegede fingre af manden. Det er kun fordi det ikke gik. For mig er det lidt dobbeltmoralsk. Jeg ser dog selv helst at vi spiller vores eget spil, og satser på egne kvaliteter.

Btw er det så ikke lidt underligt så "lidt" medierne går amok over Balotellis ugerning mod Spurs i forhold til Pepes?

14 år 5 måneder siden #440 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Madridista.dk mener
Gåser

Jo det er måske rigtigt. Omvendt kan man jo sige, at Madrid CDR angreb hele første halvleg uden resultat. Hvad nu hvis vi havde scoret? Havde man så lagt sig tilbage og ventet på Barca?
Det grundlæggende problem er jo at Madrid ændre spillestil efter de scorer.

14 år 5 måneder siden #441 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Madridista.dk mener
Det kan der måske være noget om, og vi så det jo os i det første opgør af Super Cuppen denne sæson, hvor Barcelona blev spillet ud af banen, men langsomt bliver man måske bange for at vinde, og derfor prøver at fedte den hjem.

Det bare så ærgerligt at se, fordi de kan sagtens spille op med dem, og det har man netop set, når de møder dem højt og giver dem noget af deres egen medicin.

Er utroligt spændt på hvordan der stilles op og endnu vigtige hvordan de spiller kampen.

• jessen89
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #442 af jessen89
Besvaret af jessen89 på emne Madridista.dk mener
uanset hvem real møder bør de spille efter en taktik og ikke lave noget om bare fordi modstanderen hedder barcelona, united eller hvad de store hold nu hedder. real madrid er de største og skal ikke lægge sig ned for nogen og at spille så defensivt på hjemmebane er bare en skandale, og fuldt fortjent mourinho har fået kritik for det. vi har set flere gange nu hvad der sker når real spiller aggressivt mod barcelona og så er vi bedre end dem, men går vi tilbage og lader barcelona styre showet er de bedre end os, så mit ønske til mourinho er at komme blæsende og så må det briste eller bære.

14 år 5 måneder siden #443 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Madridista.dk mener
Stor ros til dagens anden madridista.dk mener.

Altid dejligt at læse en indsigtsfuld klumme.

14 år 5 måneder siden #444 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Madridista.dk mener
Håber, at indledningen som lød "Knivskarpe Higuain" var en joke.

Kææft hvor er han blevet elendig ! :(

Leveret af Kunena Forum