Rygtebørsen XIX
Der er en grund til at der ikke er nogle storklubber i verden som har 2 lige gode spillere på hver position. Det funker altså bare ikke. Nu har vores reserver bare fået så lidt spilletid, så det nærmest er helt umuligt at ramme et nogenlunde acceptabelt niveau, selvom Chicharito f.eks. spillede fremragende sidst han startede inde. Men spillere som Illarra, Silva, Jesé og Chicharito har ikke en jordisk chance, for at ramme et acceptabelt niveau, da kamptræning siger en masse.
Så er der nogle som nok mener de ikke skal have chancen, fordi de intet viser når de så spiller, men den holder altså bare ikke helt. Du vil ikke mærke forskellen på om man spiller med Illarra eller Kroos på den defensive midtbane imod hold som Granada, Cordoba, Almeria etc. på hjemmebane. Problemet er bare, at de heller ikke får de kampe. De får kun 20 min. her og der, og når der er skader.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Johnson skrev: Det handler om at vi skal have et hold som laver 100 mål per sæson. For mig er det ikke så vigtig hvordan fordelingen er. Tænker at en offensiv bestående af Isco, James, Benzema, Alexis Sanches og Reus sagtens kunne lave 100 mål per sæson. De arbejder også alle sammen defensivt. Problemet er dog imidlertid at i en klub som Real Madrid vil der altid være superstjerner a al Cristiano og Bale. Det giver mange oplevelser, men det ødelægger balancen.
Historien har vist at ingen hold scorer så mange mål, uanset hvormange "holdspillere" der er. Vi har med Ronaldo scoret over 100 mål hvor størstedelen er fra ham og vi scorer ikke flere mål uden ham.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Spørgsmål: Hvem kommer og hvem forlader klubben til næste sæson.
1. Først og fremmest synes jeg vil skal forstærke os på målet. Engang sad man til Real kampene og nærmest håbede modstanderen kom frem til en chance, så Casillias fik mulighed for at vise sit værd. Man var total tryg ved ham i målet. Det er man bestemt ikke mere.
De Gea bliver nævnt og han har endnu ikke skrevet under, men hvis han glipper hvem ellers?
2. Ny venstre back: Jeg er sikker på det er Coentrao's sidste sæson. Måske Valencias Gaya? Andre bud?
3. Ny midtbanespillere: Khedira smutter og det gøre Illara nok også. Hvem skal Afløse dem? Casemiro og Lucas Silva? Måske Pogba?
4. Ny Angriber? Chicharito bliver ikke købt. Nogen bud?
Ind:
Danillio
Gaya
Pogba
De Gea
Casemiro
Ny Angriber: Måske Falcao?
Ud:
Chicharito
Arbeloa
Khedira
Illara
Casillias
Saml et hold, der kan vinde La Liga. Her snakker jeg ikke om de første 11, 12, 13 eller 14 spillere, men de efterfølgende. De spillere, der er i periferien skal være tilpas dygtige, dedikerede og sultne, således et eventuelt forspring i næste sæson ikke bliver smidt væk pga. skader.
Danilo er en start på mit ønske. Jeg vil ikke til at sætte navne på, men det ville fornuftigt med en anden målmand end Iker, en midtbanespiller og en dygtig fodboldspiller, som Benzemas konkurrent.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Nu kommer jeg med noget helt absurd, og det er ikke fordi hans agent har været ude at hype ham tidligere på ugen. Men en Romolu Lukaku i Everton har jeg en lille kærlighed til. I de kampe, hvor forsvaret pakker sig fuldstændig og vi er tvunget til indlæg (vi kan jo ikke spille os igennem helt lukkede forsvar - endnu), så kunne han være manden, der med sin styrke kunne skabe noget ravage i feltet. Derudover er han en ikke helt ueffen fodboldspiller. Han har et godt blik for sine medspillere og evner at holde i bolden Fellaini-style. Ham kunne jeg godt tænke mig :-)
Du er ikke helt ved siden af. Jeg var selv fristet af ham i sommers da rygterne gik. Netop fordi han er en fuldstændig modsætning af Benz. Det er altid godt at Have flere heste at spille på.
Jeg er her stadig XOXO
- KesseBM
- Gæst
-
Tja, hvis der er hold i det rygte, så vil jeg da ikke beklage mig. Hvad mener folket ? Kunne Hazard I se den hvide trøje ?
KesseBM skrev: Real Madrid vil bytte Gareth Bale for Chelsea-stjernen, Eden Hazard. (The Sun)
Tja, hvis der er hold i det rygte, så vil jeg da ikke beklage mig. Hvad mener folket ? Kunne Hazard i den hvide trøje ?
Hvis Hazard har ambitioner om at blive verdens bedste fodboldspiller, og det har han, så er Real Madrid det naturlige næste skridt for belgieren. Mon ikke Perez også er bekendt med Hazards stigende internationale renommé, hvorfor han velsagtens kan sælge en trøje eller to i Real Madrid ;-)
Det jeg måske godt kan frygte med et eventuelt køb er, at Real Madrid/Perez glemmer at tilføre tilstrækkelig kvalitet andetsteds i truppen, og man derfor ender med en ny Chicharito (se bort fra mexicanerens sidste par kampe, tak!), som Benzemas aflaster. Det er ikke godt nok.
Men for at svare kort: Hazard har alle de fodboldmæssige kvaliteter til at begå sig i Real Madrid. Det kan der slet ikke sås tvivl om.
Florentino Pérez
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: Nu kommer jeg med noget helt absurd, og det er ikke fordi hans agent har været ude at hype ham tidligere på ugen. Men en Romolu Lukaku i Everton har jeg en lille kærlighed til. I de kampe, hvor forsvaret pakker sig fuldstændig og vi er tvunget til indlæg (vi kan jo ikke spille os igennem helt lukkede forsvar - endnu), så kunne han være manden, der med sin styrke kunne skabe noget ravage i feltet. Derudover er han en ikke helt ueffen fodboldspiller. Han har et godt blik for sine medspillere og evner at holde i bolden Fellaini-style. Ham kunne jeg godt tænke mig :-)
Du er ikke helt ved siden af. Jeg var selv fristet af ham i sommers da rygterne gik. Netop fordi han er en fuldstændig modsætning af Benz. Det er altid godt at Have flere heste at spille på.
There's no reason to have plan B, because it'll distract your plan A!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
There's no reason to have plan B, because it'll distract your plan A!
Præcis. Vi skal have en reserve 9'er som er god med fusserne, og har nogle af Benzemas playmakerkvaliteter, sådan så vi kan spille som vi spiller bedst, selv uden Benzema.
Hvis man vil slå høje indlæg ind i boksen, kan man forsøge at ramme Ronaldo, Bale eller Ramos.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Ud - Illaramendi, Khedira. Arbeloa
Vi får ikke brug for gaya, fordi jeg synes Countrao er verdens klasse.
Og hvis chicharito holder niveuet burde vi investere i ham..
HALA MADRID Y NADA MAS!!!