Rygtebørsen XIX
Jaken skrev: Hvaa, ingen der vil nævne Danilo? ;-)
www.realmadrid.com/en/news/2015/03/official-announcement-danilo
På trods af, at man vælger at offentligøre det lige over midnat d. 1. april, må vi vel gå ud fra, den er god nok.
Det betyder vel to ting:
1. Arbeloa er med 112% sikkerhed ikke i Madrid efter sommerferien
2. Posen er rystet fuldstændigt mht. til hvem der skal være førstevalg på pladsen...ja faktisk må Carvajal føle sig lidt bagud på point, nå man køber en ny højreback til den pris. Han forventes næppe at skulle sidde på bænken med det prisskilt på ryggen. Men ok, Coentrao kostede vist også en snas euro, og han blev vel aldrig rigtig førstevalget i modsatte side.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chamartin skrev:
Jaken skrev: Hvaa, ingen der vil nævne Danilo? ;-)
www.realmadrid.com/en/news/2015/03/official-announcement-danilo
På trods af, at man vælger at offentligøre det lige over midnat d. 1. april, må vi vel gå ud fra, den er god nok.
Det betyder vel to ting:
1. Arbeloa er med 112% sikkerhed ikke i Madrid efter sommerferien
2. Posen er rystet fuldstændigt mht. til hvem der skal være førstevalg på pladsen...ja faktisk må Carvajal føle sig lidt bagud på point, nå man køber en ny højreback til den pris. Han forventes næppe at skulle sidde på bænken med det prisskilt på ryggen. Men ok, Coentrao kostede vist også en snas euro, og han blev vel aldrig rigtig førstevalget i modsatte side.
Den er god nok og Carvajal skal nu til at finde nogle ting i sit spil, som vi ikke har set for meget til endnu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Spændende køb og endelig er Arbeloa historie.
Så mangler vi bare Alaba på venstre back og afsted med Coentrao til Man U.
Dårligt køb hvis han kommer til at spille hele tiden uanset om han præsterer som Bale.
Danilo erstatter Arbeloa
Gaya gør det samme med Coentrao
Og Lucas bytter plads med Casemiro: så han kan udvikle sig, imens Casemiro får den endelige chance for at vise hvad talentet rækker til.
Det ville for mig at se være en spændende måde, at åbne et transfervindue på;)
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: Hvis jeg lige skal spekulere og opsummere, så kunne det (måske) godt ligne, at man vil gøre følgende:
Danilo erstatter Arbeloa
Og Lucas bytter plads med Casemiro: så han kan udvikle sig, imens Casemiro får den endelige chance for at vise hvad talentet rækker til.
I har de to største talenter på højreback, tre dygtige midterforsvarer, to fine venstrebacks og den bedste midtbane i fodbold. BBC bliver det svage led i Real Madrid, hvis I henter De Gea til sommer :)
M_linding skrev: Hvis jeg lige skal spekulere og opsummere, så kunne det (måske) godt ligne, at man vil gøre følgende:
Danilo erstatter Arbeloa
Virkeligt fornuftigt. Og som jeg ser det, er det rette tid til at finde en kvalitetsangriber igen. Ikke nødvendigvis en top-signing, men en ung og talentfuld angriber, som man ser en fremtid i stedet for en ny Chicharito ordning hver sæson. Og nej Morata er stadig ikke løsningen og Harry Kane ville i bedste fald være en ny version af Gareth Bale, som vil virke fejlplaceret. Der skal derfor findes en spiller med talentet og den rette fodboldkultur, som til at starte med, er tilfreds med at stå bag Benzema i hierakiet.
Det er vigtigt at handle før der forekommer et problem og netop dette har vi heldigvis været gode til i de sidste 5 år i klubben.
- Storken
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev:
Danilo erstatter Arbeloa
Virkeligt fornuftigt. Og som jeg ser det, er det rette tid til at finde en kvalitetsangriber igen. Ikke nødvendigvis en top-signing, men en ung og talentfuld angriber, som man ser en fremtid i stedet for en ny Chicharito ordning hver sæson. Og nej Morata er stadig ikke løsningen og Harry Kane ville i bedste fald være en ny version af Gareth Bale, som vil virke fejlplaceret. Der skal derfor findes en spiller med talentet og den rette fodboldkultur, som til at starte med, er tilfreds med at stå bag Benzema i hierakiet.
Det er vigtigt at handle før der forekommer et problem og netop dette har vi heldigvis været gode til i de sidste 5 år i klubben.
Jeg håber du kan vente til efter VM i 2018, hvor Perez køber turneringens topscorer ;-)
On a more serious note: Man skal spørge sig selv om alternativet er bedre end Benzema. Cavani er vel den eneste topangriber, der er ledig på markedet. De resterende (Agüero, Lewandowski, Diego Costa osv) bliver svære at købe fri fra deres respektiver klubber. Jeg tror I hænger på Benzema, om I vil det eller ej.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Benzema, Ronaldo, Van Persie og Jese vil være en fremragende bredde til 2 pladser.
Storken skrev:
Fondo_Sur skrev:
Danilo erstatter Arbeloa
Jeg håber du kan vente til efter VM i 2018, hvor Perez køber turneringens topscorer ;-)
On a more serious note: Man skal spørge sig selv om alternativet er bedre end Benzema. Cavani er vel den eneste topangriber, der er ledig på markedet. De resterende (Agüero, Lewandowski, Diego Costa osv) bliver svære at købe fri fra deres respektiver klubber. Jeg tror I hænger på Benzema, om I vil det eller ej.
Hænger på Benzema?!?! Vi er velsignede med Benzemas tilstedeværelse i klubben!:)
Men det er IMO på tide at vi får en reserveangriber, som har nogle af Benzemas playmakerevner - som er så vigtige for vores spil. Jeg tror ikke at Carlo gider sætte en "klassisk 9'er" på banen, oftere end højest nødvendigt, fordi han føler at det ødelægger meget af flowet...
Der er nemlig ikke mange angribere derude, som passer ind.
For det første må han jo ENDELIG ikke være alt for god. Han skulle jo nødigt risikere at kunne true fredede Benz.
For det andet må han heller ikke være alt for ung, da den begrænsede spilletid han uvægerligt må nøjes med, i så fald ville være en hindring for hans udvikling.
Han må heller ikke være på sin karrieres højdepunkt, da han så ville blive utilfreds med selvsamme manglende spilletid.
Samtidigt skal han formå at være kampafgørende i de få minutter han får på banen, efter at gammelfar på bænken vågner af sin døs efter omkring de 80 minutter, slår sig for panden og kommer i tanker om, at udskiftninger jo for resten er en del af fodboldreglerne.
Tilbage står den eneste mulige løsning. En aldrende stjerne, som skal have sin sidste store kontrakt på måske 2 år og som kan acceptere at være andetvalg og som stadig har målnæse nok til at score, når der er brug for det.
Her kunne Van Persie være et oplagt valg. Tevez kunne være et andet. Der er sikkert et par enkelte andre også, men mange er der ikke.