Rygtebørsen XIX
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
- Han er ung og han erenglænder, ikke mange unge engelske angribere har været oppe og ringe side Rooney
- Det er Tottenham. Det vil koste os en milliard at hente ham derfra. Kan han holde niveau et par år, så lad os se på det igen, så kan det være han selv får lyst til at forsøge sig under varmere himmelstrøg ;-)
Hvad med Llorente? Han kender ligaen og har før scoret udemærket med mål deri, han er stor og stærk og man kan smide bolde i knolden på ham når vi forsøger at jagte et sent sejrsmål. Vil umiddelbart heller ikke vurdere ham til at være i nærheden af at være så dyr som Kane.
Én ting er sikkert, om Benzema kan lide konkurrence eller ej, så er vi simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til ham end Chicarito på noget tidspunkt har været. Jovetic ville stadig være min ønskespiller til positionen.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er pt bosiddende i USA og mit tastatur paa jobbet magter ikke danske bogstaver ;-)
Hvad er folks tanker i forhold til Gayà/Alaba situationen?
Umiddelbart er jeg af den opfattelse at Alaba ville vaere en bedre kortsigtet loesning end Gayà (naturligvis ogsaa i kraft af at han er omkring 3 aar aeldre), mens den yngre back fra Valencia kunne vaere et fantastisk supplement til vores fantastiske brasilienske venstreback, som jeg om nogen er fan af.
Af samme aarsag ser jeg ogsaa noedigt at Marcelo skal paa baenken fremfor Alaba.
Dog maa jeg ogsaa tilstaa at jeg er meget imponeret af Alabas nivea baade offensivt og i den grad ogsaa defensivt (hvor Marcelo halter lidt), samt hans alsidighed.
Vil folk virkelig have Gayà som erstatning for Marcelo, eller blot som supplement, og eventuel et langsigtet alternativ?
Og hvad er jeres tanker om samme sag i forhold til Alaba?
Kort sagt: hvem foretraekker i som foerstevalg og som supplement i dette trekantsdrama?
Jeg gaar ikke ud fra at der er mange af jer der foretraekker Coentrao fremfor ovenstaaende optioner?
Vi skal have de bedste.
+ ved Gaya er, at han er spansk.
Mathiaska skrev: Alaba er ren og skær verdensklasse. Ingen over hans niveau i mine øjne.
Vi skal have de bedste.
+ ved Gaya er, at han er spansk.
Enig.
Som en samlet pakke er han den bedste venstreback i verden
M_linding skrev:
Dios skrev:
Gribben skrev: Hvorfor skulle vi dog købe en spiller, der 4/5. valg i City?
Hvis du spørger mig, så forstår jeg slet ikke i første omgang hvorfor Jovetic er så langt nede i hierarkiet i City. Han er IMO bedre end Negredo, Dzeko og Bony. Problemet er nok mere, at han som sådan aldrig har været decideret angriber som han bliver brugt som i City, men mere den falske 9'er eller som kreativ venstrekant.
Hvis man vil have noget der minder om Benzema, som jeg ihvertfald vil, så passer Jovetic rigtig godt på profilen. Faktisk er han den ideelle angriber man kan hente til sommer, hvis det stod til mig. Jeg synes Benzema er verdensklasse, og jeg er mere end tilfreds med ham som førstevalg, så derfor er et af kriterierne, at han kan erstatte Benzema når han skal have hvile, men samtidig stille sig nogenlunde tilfreds med ikke at være førstevalg, og alt det er uden man rammer Morata eller Chicharito's niveau, som på ingen måder er højt!
Du må dog give Morata bare lidt kredit for det han laver i Juve?:)
Jeg tror han er igang med, at tage fusen på mange... Men jeg ser ham heller ikke som et Real Madrid-emne.
Morata er jo en glimrende måltyv, og har jo en fantastisk statistik for klubhold, men også for landshold. Han er bare så dårlig teknisk, at jeg simpelthen krummer tæer hvergang jeg ser ham spille fodbold. Han gør det fantastisk for Juventus. Jeg har en del familie og venner som er Juve fans, men selv de er allerede godt trætte af, at han ikke kan tæmme en bold, eller ihvertfald spiller med så store armbevægelser som han gør.
De er naturligvis begejstret for ham, fordi man i Juve ikke har det store krav til flot offensiv fodbold. Så længe de vinder, så er de tilfredse. Morata scorer mål, og det kan de li, men alternativet er nu også Llorente :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Shevchenko
- Junior bruger
-
Derudover håber jeg at vi sælger Christiano tilbage til United for en god skilling, brug de penge på at købe De Gea og Pogba. Så kan man sætte James op ved siden af Bale og Benzema istedet. Kroos, Modric, Isco og Pogba ville fungere fantastisk i rotation gennem de meget lange sæsoner vi kommer til at opleve over de næste sæsoner.
Med Danilo, Marcelo, Gaya, Pogba, Bale, Modric, Isco, James, Kroos, Varane og Benzema er der sikret styrke, hurtighed og teknik i samtlige kæder på holdet.
Gayá er virkelig også fremragende, og klart fremtidens mand. Jeg er virkelig imponeret over hans taklinger. Derudover er han også fremragende i det offensive spil.
Om vi fik Alaba eller Gayá er lidt ligegyldigt for mig. Bare vi får én af dem :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Truppen 16/17 kunne se således ud:
DE GEA, Navas
Carvajal, DANILO, Varane, Ramos, Pepe, Nacho, Marcelo, GAYA
Kroos, Modric, POGBA, CASEMIRO/Lucas Silva, Illaramendi, Isco, James, ODEGAARD/ASENIO/DENIS
Ronaldo, Benzema, Bale, MORATA, Jese
Indkøb 15/16: De Gea, Danilo, Gaya, Casemiro, backup angriber
Indkøb 16/17: Pogba (+500 mio DKK), Morata
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Dybro
- Gæst
-
Dybro skrev: Ville foretrække Alaba og Boateng som forstærkninger i forsvaret, der er Reals absolut svageste punkt og droppe tankerne om Pogba, der nu er blevet alt for dyr (og Real har en velspækket midtbane med enormt mange superspillere) . Jeg ville også synes, at Matuidi som defensiv midtbanespille ville passe ind i en 4-1-4-1 eller 4-5-1 (se anden tråd) og en forstærkning af angrebet med en upcomming star som f.eks. Lacazette eller Paco Alcacer som fremtidens mand i angrebet
Enig.. Jeg har også et godt øje til lacazette... Knap så meget boateng.. Vil hellere have en yngre midtstopper..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Florentino Pérez