Rygtebørsen XIX

11 år 4 måneder siden #985 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Gribben skrev: Raul 4 ever det tror jeg faktisk, du har fuldstændig ret i. Hvis United da vil af med ham. Han passer i hvert fald helt og aldeles på den profil, som jeg tror, at Real Madrid gerne vil have.

Der er nemlig ikke mange angribere derude, som passer ind.
For det første må han jo ENDELIG ikke være alt for god. Han skulle jo nødigt risikere at kunne true fredede Benz.
For det andet må han heller ikke være alt for ung, da den begrænsede spilletid han uvægerligt må nøjes med, i så fald ville være en hindring for hans udvikling.
Han må heller ikke være på sin karrieres højdepunkt, da han så ville blive utilfreds med selvsamme manglende spilletid.
Samtidigt skal han formå at være kampafgørende i de få minutter han får på banen, efter at gammelfar på bænken vågner af sin døs efter omkring de 80 minutter, slår sig for panden og kommer i tanker om, at udskiftninger jo for resten er en del af fodboldreglerne.

Tilbage står den eneste mulige løsning. En aldrende stjerne, som skal have sin sidste store kontrakt på måske 2 år og som kan acceptere at være andetvalg og som stadig har målnæse nok til at score, når der er brug for det.

Her kunne Van Persie være et oplagt valg. Tevez kunne være et andet. Der er sikkert et par enkelte andre også, men mange er der ikke.

Klose passer på beskrivelsen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #986 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Van Persie som reserve til Benzema ville være giftigt. Han kan det samme og har på sine gode dage en bedre målnæse end franskmanden, hvorfor han har udsigt til OK med spilletid.

Men lad os nu se. Jeg er overbevist om, at Real Madrid henter en angriber, der kan supplere Benzema til sommer. Men det er svært at spå om, hvem man lander....

11 år 4 måneder siden #987 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Problemet med Van Persie er hans skadeshelvede! Han sidder jo ude med en skade 2/3 dele af én sæson. Det er jo blandt andet også derfor United altid har så mange angribere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 4 måneder siden #988 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Problemet med Van Persie er hans skadeshelvede! Han sidder jo ude med en skade 2/3 dele af én sæson. Det er jo blandt andet også derfor United altid har så mange angribere.

Som reserveangriber ser jeg ikke skader, som et stort problem. Det kan holdes nede deraf.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 4 måneder siden #989 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Van persie eller tevez, hold nu op ;)

Der bliver købt en og det bliver vietto fra villareal.

Gaya
Danilo
Vietto
De gea

Fornuftigt
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Fondo_Sur

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #990 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
Nei takk til van Persie og hans opphøyde selvbilde, en av de mest uspiselige fotballspillerne i EPL. Han er konstant skadet, og vil bare bli dårligere fremover.

Da er vel heller Vietto den perfekte angriper for Real Madrid?
Og si meg, når skrotet Carlo ideen å bruke Jesé som spiss? Han er altfor ensidig til å spille kant, men har teknikken og roen til å spille spiss, som backup for Karim.

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #991 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Rygtebørsen XIX
Jeg synes umiddelbart Jovetic og Kane er rigtig spændende. De har lidt de samme evner til at indgå i spillet som Benzema har. De er dog begge unge så det kan være lidt svært. Af lidt mere ældre erfarne spillere der kan udfylde rollen synes jeg Berbatov er virkelig spændende. Og mon ikke han kan leve med en reservetjans i den alder.

11 år 4 måneder siden #992 af Dios
@asp3200.

Ingen Cavani eller Verratti, er du syg? Haha :D

Faktisk er jeg helt enig med dig. Vietto er et kæmpe talent, og med udsigt til så lidt spilletid, så tror jeg han drukner. Derudover kunne jeg godt frygte lidt for hans størrelse, hvis han skal have samme rolle som Benzema, hvor han oftest er førstemanden bolden bliver spillet op på.

Min favorit er stadig Jovetic! Han har fysikken og teknikken til at spille samme rolle som Benzema, og når man er 4/5. valg i City, så vil man ihvertfald også være 2. valg i Real Madrid :) Og så er han endda også til salg, som kun vil gøre handlen nemmere og billigere.

11 år 4 måneder siden #993 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Rygtebørsen XIX
Hvorfor skulle vi dog købe en spiller, der 4/5. valg i City?

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #994 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Rygtebørsen XIX

Gribben skrev: Hvorfor skulle vi dog købe en spiller, der 4/5. valg i City?

Meget interessant spørgsmål. Svært lige umiddelbart at svare på.
Jeg husker dog Boateng fra sin tid i City hvor han ikke var i nærheden af startopstilling. Nu løber han rundt i en endnu større klub som absolut sikkert førstevalg i midterforsvaret, han spiller for de forsvarende verdensmestre og så er han i hvert fald i (en meget diskutabel og svært konkluderet) top 3-5 i verden hvad angår midterforsvarer, på niveau med Ramos, Thiago Silva og Godin.

11 år 4 måneder siden #995 af Dios

Hvis du spørger mig, så forstår jeg slet ikke i første omgang hvorfor Jovetic er så langt nede i hierarkiet i City. Han er IMO bedre end Negredo, Dzeko og Bony. Problemet er nok mere, at han som sådan aldrig har været decideret angriber som han bliver brugt som i City, men mere den falske 9'er eller som kreativ venstrekant.

Hvis man vil have noget der minder om Benzema, som jeg ihvertfald vil, så passer Jovetic rigtig godt på profilen. Faktisk er han den ideelle angriber man kan hente til sommer, hvis det stod til mig. Jeg synes Benzema er verdensklasse, og jeg er mere end tilfreds med ham som førstevalg, så derfor er et af kriterierne, at han kan erstatte Benzema når han skal have hvile, men samtidig stille sig nogenlunde tilfreds med ikke at være førstevalg, og alt det er uden man rammer Morata eller Chicharito's niveau, som på ingen måder er højt!

Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken

11 år 4 måneder siden #996 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev:

Hvis du spørger mig, så forstår jeg slet ikke i første omgang hvorfor Jovetic er så langt nede i hierarkiet i City. Han er IMO bedre end Negredo, Dzeko og Bony. Problemet er nok mere, at han som sådan aldrig har været decideret angriber som han bliver brugt som i City, men mere den falske 9'er eller som kreativ venstrekant.

Hvis man vil have noget der minder om Benzema, som jeg ihvertfald vil, så passer Jovetic rigtig godt på profilen. Faktisk er han den ideelle angriber man kan hente til sommer, hvis det stod til mig. Jeg synes Benzema er verdensklasse, og jeg er mere end tilfreds med ham som førstevalg, så derfor er et af kriterierne, at han kan erstatte Benzema når han skal have hvile, men samtidig stille sig nogenlunde tilfreds med ikke at være førstevalg, og alt det er uden man rammer Morata eller Chicharito's niveau, som på ingen måder er højt!

Du må dog give Morata bare lidt kredit for det han laver i Juve?:)

Jeg tror han er igang med, at tage fusen på mange... Men jeg ser ham heller ikke som et Real Madrid-emne.

Leveret af Kunena Forum