Rygtebørsen XIX

11 år 3 måneder siden #1057 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev:

Sebberg skrev: Vi er tydeligvis uenige, men det er også svært at diskutere med dig, når talen går på din evige loverboy - Benzema.

Lad mig alligevel prøve. First of all: Jeg synes, at Ronaldo er langt mere bevægelig end Benzema. Det er ganske korrekt, at Benzema falder ned i banen og deltager i spillet, men det er ikke den bevægelig hed, som jeg ønsker. Jeg ønsker Chicharito's bevægelighed. Bevægelighed i feltet, konstante ryk og dybe løb.

Jeg tror, at Benzema ville være fuldstændig outstanding for Chelsea, Atlético eller Juventus, men det giver simpelthen ikke mening at have en så boldfast og statisk angriber, når man har verdens mest kreative midtbane.

Har du nu røget hash igen ;D

Jeg synes Benzema er en af verdens absolut bedste angribere, og derfor er jeg også helt vild med, at han spiller i Real Madrid. Nu er jeg ikke 14 år længere, så selvfølgelig kan jeg godt se hans fejl og mangler. Jeg kan bare ikke se hvem der skulle være bedre for Real Madrid? Jo den evige og altid skadet Agüero.
Vi har alle set hvad der virker både spillemæssigt og resultatsmæssigt, og det var trods alt med Benzema på banen.

Vores problem imod kompakte hold er bare ikke Benzema, men vores 2 meget lukkede kanter, som er usynlige hele kampen stort set IMO.

+ at midtbanen er for "dårlig" til at komme i pludselige og hurtige løb, ind igennem rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Det er nok lige så meget vores midtbane, der kan være for stationær mod kompakte forsvar, som det er angriberne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1058 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX
Casillas... Hvem fanden gider dog at spille i 4rsenal.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe. Begrundelse: Det er sjovt, fordi de altid bliver nr. 4. -og 4 ligner A. Ååh haha

11 år 3 måneder siden #1059 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

Dios skrev:

Sebberg skrev: Vi er tydeligvis uenige, men det er også svært at diskutere med dig, når talen går på din evige loverboy - Benzema.

Lad mig alligevel prøve. First of all: Jeg synes, at Ronaldo er langt mere bevægelig end Benzema. Det er ganske korrekt, at Benzema falder ned i banen og deltager i spillet, men det er ikke den bevægelig hed, som jeg ønsker. Jeg ønsker Chicharito's bevægelighed. Bevægelighed i feltet, konstante ryk og dybe løb.

Jeg tror, at Benzema ville være fuldstændig outstanding for Chelsea, Atlético eller Juventus, men det giver simpelthen ikke mening at have en så boldfast og statisk angriber, når man har verdens mest kreative midtbane.

Jeg synes Benzema er en af verdens absolut bedste angribere, og derfor er jeg også helt vild med, at han spiller i Real Madrid. Nu er jeg ikke 14 år længere, så selvfølgelig kan jeg godt se hans fejl og mangler. Jeg kan bare ikke se hvem der skulle være bedre for Real Madrid? Jo den evige og altid skadet Agüero.
Vi har alle set hvad der virker både spillemæssigt og resultatsmæssigt, og det var trods alt med Benzema på banen.

Vores problem imod kompakte hold er bare ikke Benzema, men vores 2 meget lukkede kanter, som er usynlige hele kampen stort set IMO.

+ at midtbanen er for "dårlig" til at komme i pludselige og hurtige løb, ind igennem rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Det er nok lige så meget vores midtbane, der kan være for stationær mod kompakte forsvar, som det er angriberne.

Helt enig. Der er faktisk ingen af vores midtbanespillere, som tager dybdeløb. Faktisk er det kun Khedira. Det er derfor vi alle er vilde med tanken om James på højrekanten, da han og Benzema er de 2 eneste som søger rummet imellem kæderne. Og vigtigst af alt, så kan fordele boldene videre, eller selv afslutte.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 3 måneder siden #1060 af Dios

JimmyBroe skrev: Casillas... Hvem fanden gider dog at spille i 4rsenal.

Jeg ville :D

Nu er Arsenal aldrig sådan rigtige mesterskabskandidater, men de har godt nok fået sig et spændende hold som måske godt kan blive det. Jeg kan ikke rigtig se hvilken anden storklub Casillas skulle tage til, for uanset hvilken klub han vælger, så er det et trin ned af rangstien. De bedste hold i verden har allerede de bedste målmænd i verden, og der hører Casillas altså bare ikke til længere.
Arsenal vil IMO være det klart bedste bud for ham. Fast spilletid på et tophold i England. Mere kan man vel ikke forlange :)

11 år 3 måneder siden #1061 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Casillas... Hvem fanden gider dog at spille i 4rsenal.

Jeg ville :D

Nu er Arsenal aldrig sådan rigtige mesterskabskandidater, men de har godt nok fået sig et spændende hold som måske godt kan blive det. Jeg kan ikke rigtig se hvilken anden storklub Casillas skulle tage til, for uanset hvilken klub han vælger, så er det et trin ned af rangstien. De bedste hold i verden har allerede de bedste målmænd i verden, og der hører Casillas altså bare ikke til længere.
Arsenal vil IMO være det klart bedste bud for ham. Fast spilletid på et tophold i England. Mere kan man vel ikke forlange :)

Ja du har ret. Niveauet passer nok fint til Arsenal.
Selvom de ligger 3'er nu og á point med City, men med en kamp i hånden. Så ender de jo stadig på den fjerdeplads. Du ved det, jeg ved det, Arsenal ved det. To pladser efter den første taber plads. Jeg gad ik' da;-)

Deres hold er da fint, men nu hvor vi får travlt og flår Sanchez ud af klubben. Så falder de jo til jorden igen. Forresten hvem er ham der med øjnene?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 3 måneder siden #1062 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX
Han sidste officele udtalelse fra hans side var at han ikke smutter fra Real uanset om han er førstevalg og vil i stedet blive og støtte de unge.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

11 år 3 måneder siden #1063 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev:

Jeg tror aldrig, vi bliver enige, søde. Skal vi ikke bare enes om, at vi er uenige? <3
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 3 måneder siden #1064 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Rygtebørsen XIX
Hvis Gundogan forlænger ikke sin kontrakt i Dortmund, kunne han være en oplagt kandidat på midtbanen. Han kan stort set dække både Kroos og Modric`s positioner. Jeg er dog nød til lige at spøger Dios om han stadig holder samme niveau som tidligere, da jeg ikke helt har set nok til ham. Andre må naturlifvis også gerne byde ind, men mener bare at huske Dios var ret vild med ham før hans skade.
Plus han nok har mere styr på Dortmund end jeg har)

11 år 3 måneder siden #1065 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Rygtebørsen XIX
Der har været ret meget snak om, at han skifter til United, hvilket hans manglende kontraktforlængelse godt kunne hænge sammen med. Andre med mere viden om emnet, må naturligvis gerne rette mig, men det er, hvad jeg har læst i den seneste uges tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Rasmus75

11 år 3 måneder siden #1066 af Dios

Rasmus75 skrev: Hvis Gundogan forlænger ikke sin kontrakt i Dortmund, kunne han være en oplagt kandidat på midtbanen. Han kan stort set dække både Kroos og Modric`s positioner. Jeg er dog nød til lige at spøger Dios om han stadig holder samme niveau som tidligere, da jeg ikke helt har set nok til ham. Andre må naturlifvis også gerne byde ind, men mener bare at huske Dios var ret vild med ham før hans skade.
Plus han nok har mere styr på Dortmund end jeg har)

Har slet ikke set så meget Dortmund i dette her år, så jeg ved det rent faktisk ikke. Men jeg var ekstrem vild med ham før hans skade, men det var også før Isco og Kroos kom til klubben :) Gundogan er meget lig med Modric, men sidstnævnte her vinder på alle parametre, og jeg mener ikke rigtig Gundogan kan bidrage med noget som vores foretrukne midtbanespillere ikke i forvejen gør.
Han er en fantastisk midtbanespiller, som har et utrolig godt flow og boldbehandling, men vi har allerede Modric til den slags, og Isco til at tage overfor Modric. Han plejede også oftest, at ligge som den dybe midtbanespiller, som jo spilles af Kroos i Real Madrid, men han kan spille alle 3 positioner inde centralt. Jeg tror bare han vælger United, og fast spilletid. Noget han ikke ville få i Real Madrid.
Jeg ville ihvertfald foretrække en en midtbanespiller som kommer med noget dynamik og dybdeløb som kompetencer. Foruden selvfølgelig at være stærk teknisk.

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1067 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Rygtebørsen XIX
indkast.dk/index.php?nyhed=130253

Man kan næsten ikke lade være med at smile :) Jeg ser absolut de Gea som en kompetent afløser for Casillas, men i et direkte bytte med Bale :S

11 år 3 måneder siden #1068 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen XIX

KesseBM skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=130253

Man kan næsten ikke lade være med at smile :) Jeg ser absolut de Gea som en kompetent afløser for Casillas, men i et direkte bytte med Bale :S

Er det en joke eller hvad?
De Gea har 1 år tilbage af hans kontrakt, så de kan på ingen måde værdigsætte ham til de penge.

Leveret af Kunena Forum