Rygtebørsen XIX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men hvis vi ser på vores idealopstilling for næste år, så ser den sådan her ud:
De Gea (antaget Casillas forsvinder)
Danilo, Pepe, Ramos, Marcelo
Kroos, James, Modric
Bale/XXX, Benzema, Cristiano
--
Det vil de fleste klubber altså slå ihjel for, men hvor problemet opstår, er, når vi kigger på de offensive udskiftninger.
Vi har fra næste sæson følgende til bænken:
Navas
Carvajal, Nacho, Varane, Coentrão (eller et tilsvarende navn)
Men så kommer kommer problemerne.
For vores midtbane med Illarra, Lucas Silva/Casemiro og Isco ser jo umiddelbart godt ud, men vores helt store problem er, at en skade til en af starterne eller Isco gør vores indskiftningsmuligheder elendige.
Vi har med andre ord brug for en offensiv spiller, der kan skabe noget på egen hånd, men som samtidig har det fint med at være rotationsspiller – det vil med andre ord ikke være rentabelt at hente Pogba eller en tilsvarende stjerne, da det blot vil generere uro. Der kan skrives lange lister og gode rotationsspillere, der samtidig vil være gode at kunne sætte en, hvis behovet opstår.
Ofte har problemet jo ikke været vores startende 11, men netop kvaliteten fra bænken – hvor Jesé har niveau som Nicolai Jørgensen og Chicharito fraregnet er par gode kampe, jo intet har vist. Overhovedet.
Så med andre ord – en god offensivt indstillet midtbanespiller, en kvalitetskantspiller, der kan være supplement til Bale og Cristiano, samt en angriber, der kan sættes ind og skabe ravage. Jeg kan da fx være dybt misundelig på Juventus, der har en type som Llorente siddende; han kunne pynte fint hos os!
PS: Antager, vi sælger Arbeloa og Khedira.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Også sælge arbeloa og khedira
Real madrid emil skrev: Hvad med at købe marco reus som kunne hjælpe til når bale ikke præstere på max. Niveau + en forsvarsspiller.
Også sælge arbeloa og khedira
Utopi at tro, at vi kan hente en spiller på Marco Reus niveau uden at sælge Bale/Ronaldo. Der vil simpelthen komme for stor utilfredshed blandt spillerne grundet manglende spilletid. Vi har brug for spiller, som er så gode, at de tabet ikke mærkes, når en fra start-11'eren mangler, men samtidig ikke er så god endnu, at han kan kræve fuld spilletid.
Ideelt set mener jeg jo, at en spiller som Jese var god som reserve. Et talent med en lys fremtid. Problemet er bare i Jese's tilfælde har han fået meget få chancer og ikke grebet den, når den endelig var der (efter hans skade).
At hente Verrati styrker ikke kun bredden på midten. Er Bale eller Ronaldo ude, så kan James rykkes frem og Verrati træde ind på midten. Jeg har flere gange ytret, at jeg ikke mener det fungerer med Bale og Ronaldo på samme hold. Det mener jeg stadig og kommer muligheden for, at få en god pris for Bale, så skal man tage den. Erstatningen skulle helst være dygtig i småspillet, da det er den afgørende mangelvare for Bale i den rolle han har. Hazard er et drømmescenarie i mine øjne her.
Som back up til Benzema er der tre gode bud med spansk nationalitet. To af dem findes i Valencia og en af dem har fortid hos Castilla. Det er Paco Alcacer og Rodrigo, som er hurtige angriber og har lidt af den samme stil som Chicharito med meget bevægelse i feltet. Vil man have mere fysik at spille på, er det vel blot et spørgsmål om at hente Morata hjem.
Ind: De Gea, Danillo, Verrati, (Bale erstatning), Alcacer/Rodrigo/Morata
Ud: Navas, Arbeloa, Illara, (Bale)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Johnson
- Gæst
-
Som jeg ser det kan det gå to veje med Van Persie. Han bliver han en habil reserve som scorer et fornuftigt antal mål fordi han har erfaringen, målnæsen og et giftigt venstreben. Eller han vil blomstre op I Real Madrid fordi han er omgivet af klassespillere og han vil opleve sin anden ungdom og banke mål ind på stribe.
- Johnson
- Gæst
-
Vi sælger Ronaldo, Bale, Casillas og Arbeloa. Derudover ryger Khedira, Illaramendi, Silva, Jese og Chicharito.
Vi henter De Gea, Verratti, Reus, Alaba og Aguero.
Startopstilling:
De Gea
Danilo Pepe Ramos Alaba
Modric Verratti Isco
James Aguero Reus.
Det hold ville helt sikkert spille flot fodbold men ville det være bedre end dette hold:
De Gea
Carvajal Pepe Ramos Marcelo
James Modric Kroos Bale
Ronaldo Benzema
- JJ-86
- Gæst
-
Personlig håber jeg at vi får dem begge. Alaba, fordi han er en god breddespiller.
Pogba vil helt sikkert give noget fysik på midtbanen og give bredde på midtbanen (Modric - Kroos - James - Isco - Pogba)
Derudover synes jeg at vi skal prøve at gå på rov hos Bayern München. Efter jeg så kampen i går tænkte jeg på Müller. Er det ikke noget med at han er utilfreds med Guardiola eller at de har haft nogle interne fights?
Derudover Gotze? Er han tilfreds med en bænkplads. Men samtidig vil enten Müller eller Gotze passe ind til vores spillestil?
- zgtaf
- Gæst
-
JJ-86 skrev: Noget nyt angående Alaba og Pogba? :)
Personlig håber jeg at vi får dem begge. Alaba, fordi han er en god breddespiller.
Pogba vil helt sikkert give noget fysik på midtbanen og give bredde på midtbanen (Modric - Kroos - James - Isco - Pogba)
Derudover synes jeg at vi skal prøve at gå på rov hos Bayern München. Efter jeg så kampen i går tænkte jeg på Müller. Er det ikke noget med at han er utilfreds med Guardiola eller at de har haft nogle interne fights?
Derudover Gotze? Er han tilfreds med en bænkplads. Men samtidig vil enten Müller eller Gotze passe ind til vores spillestil?
Du vil bruge verdens bedste back og verdens største midtbanetalent som breddespillere? Det vil de jo aldrig gå med til.
- Real madrid emil
- Gæst
-
Opstilling :
Casillas
Carvajal-varane-Ramos-alaba
Modric-kroos-pogba- james eller isco
Di Maria- benzema-ronaldo
Det hold kunne nemlig være virkelig godt.
- Johnson
- Gæst
-
Køb Verratti, Di Maria, Tevez og Lacazette
De Gea
Danilo Varane Ramos marcelo
James Modric Verratti Di Maria
Tevez Lacazette
Bænk:
Benzema, Kroos, Isco.Pepe. Carvajal, Coentrao
Det ville være et løbevilligt hold der for alvor ville kæmpe med om UCL
Johnson skrev: Sælg Bale og Ronaldo
De Gea
Tevez Lacazette
Bænk:
Jeg elsker hvordan du formår at sætte et helt Manager-hold efter en enkelt funktionalitet, som de skal opfylde. I det her tilfælde løbevillighed. Endda med spillere, som vi ikke kender forfærdelig meget til (Lacazette, Danilo), en Di Maria i forfald samt uden hensyntagen til 5 af 6 absolutte verdensstjernen på bænken.
Det der giver for mig absolut ingen mening, en så stor omrokering/salg og indkøb har aldrig gavnet nogen.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Johnson skrev: Sælg Bale og Ronaldo
De Gea
Tevez Lacazette
Bænk:
Jeg er glad for du ikke er manager i Real ;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi skal have en venstre back i tilfælde af at Coentrao smutter.
Vi skal have erstattet Khedira med en ordentlig klasse spiller. De der Illaramendier, Casimiroer eller Silvaer er ikke gode nok. Måske Verrati.
Køb to offensive spillere som erstatning for Chicharito og Jese(Sælg eller udleje ham. Ingen grund til at han spilder sit talent på bænken).
De Gea
Carvajal***Varane***Ramos***Marcelo
***Modric***Kroos****James***
Bale*******Benzema*******Ronaldo
Bænk: Navas, Danilio, Isco, Pepe, Van Persi/Lacazette, Verratti, Coentrao/Ny venstre back.
Ingen grund til at lave de store udskiftninger. Vi taber fordi reserverne spillerne simpelthen ikke er gode nok. Kender man dog Perez godt nok laver han sikkert en stupid stor handel og ordrer træneren til at spille med ham.