Rygtebørsen XIX

11 år 1 måned siden #1105 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Vi er ude på det vildeste overdrev, når Di María bliver nævnt som tilgang.

Det vil ikke ske og det må ikke ske.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1106 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Overslag på en fin rotationsstamme:
Målmand: De Gea***Navas
Forsvar: Carvajal***Varane***Ramos***Javi Martines***Marcelo***Alaba***Coentreo
Defensiv midt: Pogba***Matuidi
Midt: James***Modric***Kroos****Isco****Verratti
Angreb: Ronaldo***Benzema***Lacazette

Rigeligt med materiale til alle spillesystemer: 4-1-4-1, 4-1-3-2, 4-2-3-1, 4-4-2, 4-5-1 (med vilje jeg har undladt 4-3-3 da det er et elendigt spillesystem, når man dels ikke har Messi, Neymar og Suarez i angrebskæden og dels har overflod af stærkt angrebsorienterede verdensklassemidtbanespillere, der ikke er super gode i det defensive)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

11 år 1 måned siden #1107 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Rygtebørsen XIX
Den er svær. Jeg synes ikke vi skal ud i at købe 5-6 verdensstjerner (igen!) for så ender vi hvor vi har gjort før: 16 verdensklassespillere hvoraf 5 ikke får spilletid nok og de resterende 11 ikke spiller som et hold. Som jeg ser det:

Vi sælger Bale. Man kan snakke om statistikker og dårlige afslutninger, evner og mangel på samme. Realiteten er at der måske er 4 kampe om året hvor kan blive presset i bund, og det giver 4 kampe hvor vi rigtig kan udnytte Bales force: farten, foruden omstillinger efter dødbolde. Det er ikke godt nok. Så stemmer jeg for at vi køber:
- En allround midtbanespiller (Pogba er vel drømmescenariet)
- En erfaren målræv som kan affinde sig med at være 2. valg men stadig være god nok til at spille hvis Benz bliver skadet (Van Persie, Llorente). De ville også give os noget pondus i de kampe hvor vi spiller mod 11 forsvarsspillere, da de rent faktisk kan noget i luften, så det ikke kun er Ronaldo.
- De Gea, en no-brainer
- Danilo får vi ind, og ham glæder jeg mig personigt meget til!

De Gea

Danilo Pepe Ramos Marcelo

Kroos Modric Pogba

James Benzema Ronaldo

Bænk:
Navas, Varane. Carvajal, Van Persie, Jese, Isco

Reserve XI:

Navas

Carvajal - Varane, Nacho - ?

Isco, Casemiro, Silva?

Jese - Van Persie - ?

Jeg synes helt personligt at James virker bedre på kanten end på midtbanen, så i min verden erstatter han Bale. Pogba, Modric Kroos og Isco til 3 midtbanepladser burde give spilletid nok til at alle 4 med skader og træthed i løbet af en lang sæson. Casemiro gør det eftersigende rigtig godt i Porto, så måske han kunne være 5. manden til backup. Illara og Khedira ryger ud og så må Silva finde ud af om han vil blive som 5./6. valg eller lejes ud som Casemiro.

Oppe forhan er jeg stadig stor fan af måden Benzema binder spillet sammen, man kunne se mod Juve hvad han gør som Chicarito ikke gør. Her kan Van Persie som jeg ser det biddrage med erfaring og målnæse, han kan smides ind de sidste 20 minutter af en kamp hvor vi har det svært, og stadig nå at blive farlig flere gange.

Jeg er klar over at ovenstående hold kan få det svært i de allerværste skadessituationer. Men som jeg ser det ville vi ikke længere blive fuldstændig lammet af at én spiller (Modric eller Benz) ryger ud med en skade i 3 måneder. Ryger vi ud i OGSÅ at købe en Lacazette, en Tevez eller en Agüero, så ender vi med 3 klasseangribere til én plads, hvoraf mindst 2 vil føle de burde starte inde hver gang.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1108 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Overslag på en fin rotationsstamme:

Rigeligt med materiale til alle spillesystemer: 4-1-4-1, 4-1-3-2, 4-2-3-1, 4-4-2, 4-5-1 (med vilje jeg har undladt 4-3-3 da det er et elendigt spillesystem, når man dels ikke har Messi, Neymar og Suarez i angrebskæden og dels har overflod af stærkt angrebsorienterede verdensklassemidtbanespillere, der ikke er super gode i det defensive)

Hvor skal man starte...

Hvorfor skal vi have 3 venstrebacker? Og du har tænkt dig at sælge Danilo inden han overhovedet er kommet til? ;)

11 år 1 måned siden #1109 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Rygtebørsen XIX
Jeg mener at der bør laves nogle få gode ændringer, hvis vi skal være mere stabile næste sæson.

Holdet bør kunne derfor være følgende:

De Gea
Danilo - Varane - Ramos - Marcelo
Javi Martinez
Modric - Kroos
James - Benzema - Ronaldo

Bænk: Isco , Navas, Pepe, Alaba, Carvarjal, Nacho, Måske en Lacazette som nogle har foreslået.

Dette hold vil have mere balance end vores nuværende, da vi får en mere defensiv midtbanespiller i Javi Martinez. Endvidere kommer kroos op og spiller den plads hvor han er verdensklasse. I de mere offensive kampe kan man så sætte en isco end istedet for martinez.

Afslutningsvis skal: Illaramendi, Khedira, Arbeloa og bale Sælges. Jese og lucas bør lejes ud.

11 år 1 måned siden #1110 af Neye

Raúl 7 skrev:

Neye skrev: Overslag på en fin rotationsstamme:

Hvor skal man starte...

Hvorfor skal vi have 3 venstrebacker? Og du har tænkt dig at sælge Danilo inden han overhovedet er kommet til? ;)

"Hvor skal man starter...." Du lyder som en matematiklærer med en ivrig rød pen :D

Beklager, det er en copy-paste-fejl. Danilo skal naturligvis byttes med Coentreo og Contreo ryger ud på bænken med alle de andre reserver, der ikke er en del af den faste rotationsstamme

Forsvar: Carvajal***Varane***Ramos***Javi Martines***Marcelo***Alaba***Danilo

De med fed skrift er mit "overslag" over spillere, vi med held kunne overveje. Jeg tror f.eks. ikke vi får Pogba (men det skal ikke afholde mig fra at deltage i den håbefulde skare, der gerne så ham i Real) hvorfor jeg også peger på en spiller som Matuidi, som efter min mening gør det lige så godt som Pogba på den defensive midtbane.
Som rotationsemner til den defensive midt, har vi i Alaba og Veratti spillere (forudsat at købene lykkes), der med held er brugt som defensive midtbanespillere i deres nuværende klubber, så de kan også bruges der - altså udover deres oplagte pladser som hhv. venstre back og central midtbanespiller, hvor de har bevist derees værd.
Lacasette er valgt fordi han simpelthen har vist formidabelt niveau i indeværende sæson og derfor giver det god mening at have ham med i en "angrebsrotationsstamme".
Javi Martinez er valgt, fordi han er et spansk es på CB-pladsen der kan noget med en bold (ofte mangelvare hos centrale forsvarsspillere) og helt på niveau med Ramos og Verane. Ja Martinez kan også sendes op på defensiv midt men det ville jeg ikke anbefale
De Gea er vel overflødigt at komme yderligere ind på.

11 år 1 måned siden #1111 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Neye skrev:

Jeg tror f.eks. ikke vi får Pogba (men det skal ikke afholde mig fra at deltage i den håbefulde skare, der gerne så ham i Real) hvorfor jeg også peger på en spiller som Matuidi, som efter min mening gør det lige så godt som Pogba på den defensive midtbane.

Hvor mange gange har du set Pogba spille på den defensive midtbane? Han er jo hverken defensiv midtbanespiller hos Juve eller det italienske landshold. Han er klart bedst offensivt, og det er også derfor han aldrig spiller som den defensive midtbanespiller. Ikke engang når Pirlo har været ude, så er det oftest Marchisio som har den rolle.
Det samme gør sig faktisk gældende med Matuidi. Han er en klassisk felt-til-felt spiller, og spiller heller aldrig som den defensive midtbanespiller i Psg. Begge spillere er bedst i 8'er rollen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 1 måned siden #1112 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Kan vi ikke alle blive enige om vi max mangler/skifter 3 spillere. En back i form af alaba og så ryger coentrao til man united. En defensiv midtbane spiller i form af Verratti og så ryger khedira til et eller andet hold. Lllarra bliver nok, lucas udlejes og casemiro får sin sidste chance. De gea hentes og casillas skifter til Arsenal.

Det er mit ønske og behold Ancelotti.

Som ekstra krydderi kunne cavani hentes, chicarito ryger tilbage og bale bliver ikke solgt. Chancen får Ronaldo ryger først er nok højere pga alderen og videresalgs mulighederne.

Men kan vi ikke stoppe med navne som llorente, martinez, tevez, morata, di maria, lazarette osv osv. De kommer aldrig til madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, elle44

11 år 1 måned siden #1113 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Neye skrev:

Jeg tror f.eks. ikke vi får Pogba (men det skal ikke afholde mig fra at deltage i den håbefulde skare, der gerne så ham i Real) hvorfor jeg også peger på en spiller som Matuidi, som efter min mening gør det lige så godt som Pogba på den defensive midtbane.

Hvor mange gange har du set Pogba spille på den defensive midtbane? Han er jo hverken defensiv midtbanespiller hos Juve eller det italienske landshold.

0 gange!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1114 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Rygtebørsen XIX
Neye
Du vil have real skal ude og købe 7 stjerne spillere som minimum koster 300 mill hver?

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1115 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Rygtebørsen XIX
Køb De Gea, Verratti
Byt Bale med Di Maria og Van persie.
Vi behøver ikke mere.

De Gea
Danilo Varane Ramos Marcelo
James Modric Verratti Di Maria
Benzema Cristiano

Faste indskiftningsspillere:
Kroos, Van persie, Isco

Vi ville være uovervindelige

11 år 1 måned siden #1116 af Neye

Dios skrev: Neye skrev:

Hvor mange gange har du set Pogba spille på den defensive midtbane? Han er jo hverken defensiv midtbanespiller hos Juve eller det italienske landshold. Han er klart bedst offensivt, og det er også derfor han aldrig spiller som den defensive midtbanespiller. Ikke engang når Pirlo har været ude, så er det oftest Marchisio som har den rolle.
Det samme gør sig faktisk gældende med Matuidi. Han er en klassisk felt-til-felt spiller, og spiller heller aldrig som den defensive midtbanespiller i Psg. Begge spillere er bedst i 8'er rollen.

Pogba og Matuidi er rigtig nok ikke defensive midtbanspillere i traditionel forstand (dem ser vi vel i grunden kun meget sjældent nu om dage, f.eks. når forsvarsspillere hives frem på bagerste midtbane, når der spilles med 3 i forsvaret) men spiller begge med stort held den centrale midtbanespiller, der ligger bag 2 eller 3 mere offensivt spillende mitbanespillere og fordeler spillet. Som man ser Fabregas i Chelsea´ eller Yaya Toure i City´ 4-2-3-1, der jo heller ikke er traditionelle defensive midtbanespillere. Pointen er, at opstillingen skal have mere dybde på midtbanen med et niveau mere bag midterkæden

Leveret af Kunena Forum