Rygtebørsen XIX
Sebberg skrev: Der går vedvarende rygter om, at Real Madrid og Juventus er ved at blive enige om en 4-årig kontrakt, der sender Pogba til Madrid. Dette ville glæde mig meget. Jeg kan simpelthen ikke forstå det vedvarende ønske om at hente Verratti. Han er en fantastisk fodboldspiller, men næsten alle hans kompetencer er de samme, som hersker hos Modric og Kroos. Især Modric er vel næsten en ældre model af Verratti: Boldstærk, gode vendinger, godt drive og god forståelse for spillet. Vi har ikke brug for ham.
Derimod vil det være fantastisk at få en midtbanespiller som Pogba, der fylder lidt mere og som også er utrolig gennembrudsstærk. Jeg er også 90 procent sikker på, at vi sælger Bale, så James får alligevel den højre kant, der vil give plads til Pogba på midten.
Vi ser meget forskelligt på Veratti kan jeg se, jeg synes nemlig han er utrolig dygtig defensiv, han tonser ikke bare frem og tilbage som f.eks. Khedira, men han formår at placere sig super godt på banen og får lukket af uden at bruge alt for mange kræfter.
Alt i alt så synes jeg Veratti ville passe perfekt på holdet som mellemled mellem forsvaret og midtbanen, lang tid siden jeg har set en spiller med så en intelligent tilgang til spillet, og hans kniv skarpe afleveringer fremadrettet lige efter han har genvundet en bold ville også passe godt med hurtige omstillinger.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Paul Pogbas agent Mino Railo er blevet spottet på det hotel, som Real Madrid spillerne boede på i Torino inden Champions League-mødet med Juventus. Det har sat fut i spekulationerne om, hvorvidt franskmanden er på vej til den spanske storklub.
Det betyder selfølgelig ikke direkte at han skifter, men alligevel er han der jo ikke uden grund.
- Real madrid emil
- Gæst
-
Ifølge Sunday Express har Manchester United nemlig meddelt Real Madrid, at det vil kræve et bud på hele 450 millioner kroner, hvis de skal lade David Dea Gea smutte til sommer.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det er spændende med Pogba. Som jeg ser det er klubbens fans her på siden delt. Nogle vil hellere have Veratti f.eks.
Jeg frygter lidt at vi igen skal høre på at Perez kun køber for merchandis salg, hvis han lykkes med at få skrevet kontrakt med Pogba foran alverdens storklubber, der også hungrer efter franskmanden. Helt ærlig så kan der vel ikke være mange, der stadig går og savner Angel di Maria. Siden James er kommet til klubben, har han næsten hver spillerunde bevist, at han allerede er et niveau over di Maria. Og få flere år yngre! Jeg håber det er en øjenåbner, men jeg forventer intet.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Næste sæson er rimelig meget vores.
.Kassow-Rossing skrev: Så lægger de søde englændere nok op til at lade ham smutte hjem til Madrid til næste sommer på en fri transfer.. Det er oplagt at give Iker Casillas en sidste sæson og en ordentlig afsked med kongeklubben.
Det er spændende med Pogba. Som jeg ser det er klubbens fans her på siden delt. Nogle vil hellere have Veratti f.eks.
Jeg frygter lidt at vi igen skal høre på at Perez kun køber for merchandis salg, hvis han lykkes med at få skrevet kontrakt med Pogba foran alverdens storklubber, der også hungrer efter franskmanden. Helt ærlig så kan der vel ikke være mange, der stadig går og savner Angel di Maria. Siden James er kommet til klubben, har han næsten hver spillerunde bevist, at han allerede er et niveau over di Maria. Og få flere år yngre! Jeg håber det er en øjenåbner, men jeg forventer intet.
Jeg frygter i samme grad at man skal høre på en masse fans der siger:" pogba er en verdensklassespiller og kan tilpasse sig ethvert system". Det er som om det er et selvfølge at en verdensklasse spiller bare kan gå ind i et system og spillestil lige meget hans kompetencer. Det var lidt det samme med Bale da vi købte ham.
Faktum er at vi kommer til at spille en forfærdelig masse posession fodbold pga. Alle hold stiller sig ned mod os bortset fra Barca. Her mener jeg at veratti er en bedre spiller end pogba, der er mere power, men ikke særlig god i kombinationerne (hvad jeg har set).
Er fuldstændig enig med dig vedrørende James og di Maria. Det er komplet urealistisk, useriøst og desperat at sige di Maria skal tilbage i klubben.
Real madrid emil skrev: Et nyhed omkring pogba's mulige transfer til real.
Paul Pogbas agent Mino Railo er blevet spottet på det hotel, som Real Madrid spillerne boede på i Torino inden Champions League-mødet med Juventus. Det har sat fut i spekulationerne om, hvorvidt franskmanden er på vej til den spanske storklub.
Det betyder selfølgelig ikke direkte at han skifter, men alligevel er han der jo ikke uden grund.
Jeg tror altså bare at Mino Raiola var der for at se kampen? Det forekommer mig ihvertfald ret naturligt at tage til Madrid på en super flot sommerdag for at se den sidste del af en Champions League semifinale mellem Real Madrid og Juventus.
Florentino Pérez
Især vis Zidane overtager fra Ancelotti.
- Storken
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev: Vi får da et helt vanvittigt hold, hvis vi også får De Gea og Veratti/Pogba denne sommer. Udover Danilo og en mulig ny angriber selvfølgelig. Samtidigt har Barca en transferkarantæne.
Næste sæson er rimelig meget vores.
Du oprettede din bruger herinde den 3. januar 2015, og dit første indlæg var nedenstående:
Fondo_Sur skrev: Hej alle. Jeg er ny her på siden, da jeg ønsker at debattere med ligesindenede madridistas.
Og til dette emne: drømmescenariet ville for mig være, at Messi blev og fortsatte hans diktator stil, hvilket forhåbenligt ville resultere i, at Neymar vil skifte klub på tidspunkt. Personligt tænker jeg dog egenligt ikke så meget over profilerne i barca på nuværende tidspunkt, da det ligner, at vi klart er ved at overhale dem i kvalitet start 11'eren. Og sådan er det.
Du spreder lykke hver gang du kommer med en forudsigelse. Keep 'em coming :-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Han skrev, hvis du har citeret ham korrekt, "drømmescenarie". Dvs ikke noget stensikkert men det var hans forhåbninger. Hans optimale fremtidsscenarie, hvis hans ønsker går i opfyldelse.
Neymar blev købt med ulovlige penge under bordet. En sag Barcelona stadig er i retten for. Transferbannet kom pga købet af for unge spillere. En strategi der har gjort La Masia til et utrolig berømt og konkurrencedygtigt sted at træne. Den straf kommer så nu. Den påvirkede kun indirekte sidste sommer, fordi den gjorde jer ikke mindre konkurrencedygtige. I var nødsaget til at hente spillere for to somre, men det koster jo ikke på banen. Kun på bankbogen. I de kommende to sæsoner 'kan' det godt koste på banen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Johnson
- Gæst
-
I sidste sæson vandt vi UCL fordi vi var verdens bedste til kontraspillet. Der var ingen af de store hold der i længden kunne holde skansen over for hurtigløberne Di Maria, Bale og Cristiano.
I denne sæson spiller vi meget mere boldbesiddende fordi spillere som Ico og James har været bærende det meste af sæson. Det giver bare problemer med Bale. Han passer ikke til det spil. Det blev mest tydeligt da Bale var ude i efteråret og vi spillede med james på højrekanten og Isco på venstrekanten. Vi spillede fantastisk fordi vi spillede et system som passede til spillerne på banen.
Real Madrid må træffe et valg i forhold til hvilket system vi skal spille. Hvis vi skal fortsætte med Bale og satse på at han virkelig bliver den næste superstjerne der kan føre Real Madrid til triumf, så skal vi have en hurtigløber der i stil minder om Di Maria. Spillet skal være direkte uden alle de finesser som Isco og James bringer til spillet. Det kunne godt være Pogba der spiller på venstrekanten i Juventus. Han er meget direkte i sit spil og kontant i presspillet. Jeg er sikker på at man kan vinde UCL på den måde, men det er svært at vinde ligaen fordi de fleste hold vil stå dybt over for os. Svært at spille på omstillinger mod et hold der står dybt. Vi kommer til at leve af enkeltmands præstationer i en del kampe.
Jeg tænker at det ville være følgende opstilling
Modric Kroos Pogba
Bale Benzema Ronaldo
Vi kan også droppe Bale og satse på James og Isco i stedet. Det ville være en anden stil, Vi ville være mere tålmodige i vores opspil. Ville vi kunne vinde UCL med denne stil? Man kunne mene at vi kommer til at mangle fart. Det ser jeg også som et problem. På den anden side så vi Atletico spille sig til finalen uden egentlig at komme med de hurtigste spillere. De vandt på vilje og løbepensum. James og Isco har netop vist at de har viljen. De har begge ydmygt lade sig omskole og løber en masse defensive kilometre for holdets skyld.
Kan man forestille sig et Real madrid hold med en kerne af ydmyge og hårdtarbejdende spillere der supplerer deres fantastiske færdigheder med en stor løbevillighed? Jeg tænker denne opstilling
James Modric Kroos Isco
Benzema Ronaldo
Det er dog nødvendigt uanset hvilken opstilling vi spiller med at vi har Modric klar. Det er Modric der er manden bag Bale. Bale indgår ikke i spillet på egen hånd, han skal sættes op og det gør Modric.
I det andet system er det også nødvendigt at vi har en Modric der kan binde det højt anlagte positionsspil sammen.
Min konklusion må være at vi ikke kan undvære Modric og derfor skal vi købe Verratti som er den eneste midtbanespiller i verden som har niveauet til at erstatte Modric.
Når det er sagt så skal vi også til at tænke på erstaninger for Isco og James. Jeg ved dog ikke hvem det skulle være
- Storken
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg ved ikke om du har for meget tid, Storken, men det virker ret besynderligt at gå ind og finde andre brugeres tidligere indlæg på den måde.
Han skrev, hvis du har citeret ham korrekt, "drømmescenarie". Dvs ikke noget stensikkert men det var hans forhåbninger. Hans optimale fremtidsscenarie, hvis hans ønsker går i opfyldelse.
Jeg synes nu det var meget sjovt, at han lavede en bruger dagen før jeres sæson begyndte at gå ned ad bakke. I havde vundet 22 kampe i træk inden da.
Først Storken og nu ulykkesfuglen. I har heller ikke været heldige med jeres fugleliv herinde :)