Rygtebørsen XIX

11 år 5 måneder siden #925 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Pelle skrev:

Se, nu nærmer vi os hinanden igen - kunne da heller ikke forstå det ;-)
Jeg er stadig ikke helt enig ang. det med ligaerne, men lad det nu ligge.

Mata er interessant. Bestemt. Synd han er kommet på bænken i United, det har gjort noget for hans niveau, som helt naturligt ikke er det samme som i hans Chelsea tid.
Du har ret med hensyn til statistik på Hazard - men det troede jeg ikke vi kiggede på? ;-) Vi har to meget kampafgørende spillere i Benzema og Ronaldo. Jeg tror Hazard vil kunne komplimentere dem fremragende.

Det er selvfølgelig gisninger og tanker. Men kender vi Perez ret, så kommer der 1-2 Galacticos til sommer. Så må vi se, hvem det bliver :-)

Nærmer os? Du har bare at takke mig haha :D

Jeg bruger altid statistiker for at tjekke op om tingene, men mine holdninger er ikke udelukkende baseret på statistikker :) Jeg tror da også helt sikkert Hazard vil være et hit, og specielt en publikums yndling, men for at der skal være plads til Benzema, så er du bare nødt til at have en spiller som Ronaldo som scorer de mange mål. Jeg kan ikke helt finde ud af Ronaldo længere. Han har vist store svaghedstegn, og det knæ går mig lidt på nerverne.
Men jeg er enig i, at vi skal have 2 kampafgørende typer. Jeg synes dog ikke helt Benzema er det i samme forstand som Ronaldo, men han er vital for vores spil. Hazard får vi nok aldrig, da Chelsea ikke ligefrem mangler penge, og gør de ikke det, så kan jeg ikke se nogen idé i hvorfor de skal tænke i et salg. Det skulle da kun være hvis han selv pressede på.

Jeg tror vi går et "stille" transfervindue i møde. Jeg tror vi kommer til at købe mange nye spillere, men kloge køb og ikke de helt store spektakulære køb. Som f.eks. Pogba, Reus, Hazard etc.. Tror desværre ikke på Bale bliver solgt, og det giver jo ingen mening at købe endnu en offensiv stjernespiller. Det kan Perez vel godt selv se, og specielt når Ancelotti altid bruger de samme 11.
Det mest opsigtvækkende indkøb tror jeg bliver De Gea. Du hørte det først her :D

De Gea håber jeg ikke bare på - det er et køb, jeg forventer!
Et salg af Bale tror jeg afhænger rigtig meget af, om rygterne omkring ham er sande. Hvis han virkelig ikke føler sig tilpas i Madrid, tror jeg gerne selv han vil væk. Forlanger han det, skal der naturligvis tages stilling til, hvad der skal gøres.

Jeg tror desværre det bliver PSG, der gafler Pogba. Omvendt kan jeg - som tidligere nævnt - ikke se, hvor vi skulle benytte ham henne. Så er det vel for at tage over for Modric, som forhåbentlig har 2-3 fænomenale sæsoner i sig endnu.

Chelsea er ikke tvunget til at sælge Hazard - medmindre de selv vil ud og lave nye opkøb? De er vel også rimelig presset mht. Financial Fairplay.
Jeg håber, at Hazard selv har ambitioner om at komme til verdens bedste klub. Ronaldo bliver ikke yngre og vi har en stabil højrekant i James, som sagtens kan skifte med Hazard. Jeg ved det - det er Football Manager tanker. Men jeg ser tror på Ronaldo forlader os i sommeren 2016.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #926 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Pogba er uden tvivl et stort talent, men hans tid passer bare ikke ind i Real Madrid - lige nu! Jeg vil ihvertfald foretrække Kroos, Modric og Isco til hver en tid :)

Nu sidder jeg og ser Arsenal, men hvad med en spiller som Sanchez? Han kan vel ikke blive i en uambitiøs klub som Arsenal for altid. Har lige været inde og kigge i tabellen, og der er altså kun 4 point ned til Tottenham på en 7. plads. Southampton tror jeg ikke på i længden, men Liverpool og Tottenham kunne da godt nuppe henholdsvis 3. og 4. pladsen foran Arsenal, så de glipper Cl :)
Hans situation vil være spændende at følge. Jeg tror ikke Barcelona fylder så meget igen i hans hjerte.

Er ellers helt enig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #927 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
I forlængelse af mit Özil-eksempel har Madridista.dk netop skrevet dette på deres Facebook side:

"Vores seneste kampe og opgøret Arsenal vs. Monaco var det åbenlyse bevis på, at det var mere end klogt at sælge Özil, og satse på smukke Isco. ‪#‎graciasperez‬"

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 5 måneder siden #928 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: I forlængelse af mit Özil-eksempel har Madridista.dk netop skrevet dette på deres Facebook side:

"Vores seneste kampe og opgøret Arsenal vs. Monaco var det åbenlyse bevis på, at det var mere end klogt at sælge Özil, og satse på smukke Isco. ‪#‎graciasperez‬"

Kunne tydeligt huske hvordan mange slet ikke kunne forstå salget, men personligt var fortrøstningsfuld. Det som dog endegyldigt afgjorde salget af Özil var Iscos helt ekstraordinære pre-season i 2013, hvor han scorede i hver kamp. Derfor kunne man trygt sende Özil afsted for at inkassere 50 mil €. God fyr, men han leverede ikke, når han for alvor skulle - ligesom i aften mod Monaco.

11 år 5 måneder siden #929 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Målmandsposten: Casillas holder stadig niveau, og fortsætter han også i næste sæson, så gør det ikke mig noget. MEN der kan ikke herske tvivl om, De Gea er hans arvetager på både klub -og landsplan, og derfor skal man selvfølgelig også følge hans situation nøje, hvis rygterne taler sandt om, han - eftersigende - har et kompliceret forhold til Van Gaal.

Forsvaret: Hvis prisen for Danilo er +300 mio, så håber jeg at man holder sig væk. Han er helt sikkert et spændende valg, men Carvajal er bare min foretrukne til den højre back de næste mange år. Så ser jeg hellere, man måske kigger i egne rækker eller kigger på spillere fra La Liga, som i første omgang er købt ind som backup. Hugo Mallo, som desværre er skadet pt, kunne være et spændende valg. Og ellers ville De Sciglio også være et kanon bud. Vores midterforsvar kan man ikke sætte en finger på, dog håber jeg meget, Varane selv er med til at skubbe Pepe af holdet. Næste sæson skal være hans! Derudover så ville Gayà være et spændende køb, men bliver det ikke ham, så er jeg fint tilfreds med Coentrao, og det virker også som om, han har det fint i Madrid.

Midtbanen: Se her ser det lidt rusty ud til den kommende sæson - Vi har en utrolig stærk akse I Kroos, Modric og Isco, derudover så har vi nogle fine erstatninger i spillere som Silva og James. Men da Khedira og Illarramendi nok er fortid til sommer, så mangler vi en defensiv midt. Silva er allerede købt ind, som erstatning for en af dem, men jeg vil nu nok mene, vi også skal have en ekstra mand ind. Her kunne Ramires stadig være et interessesant bud, qua hans hurtighed og utrolige løbepensum.

Angrebet: Jesé bliver forhåbentlig vores store "transfer" til sommer. Kan han holde sig væk fra skader, så tror jeg personligt, han går en stor sæson i møde. Med spillere som Ronaldo, Bale, Jesé og James, så er vi nærmest perfekt besat på kanterne. Benzema vil også til den kommende sæson være vores førstevalg, og derfor skal vi (igen) ud at lede efter den utaknemmelige rolle, som andenvalg for Benzema. En rolle, de færreste er tilfredse med. Derfor håber jeg, man i denne gang leder efter en anelse mere alsidig spiller, som også kan agere på kanterne. Her ville Luciano Vietto være et enormt spændende bud, da han både kan benyttes på kanterne og i angrebet.

Kogt helt ind, så håber jeg, følgende sker i det kommende transfervindue:

Ind: De Gea*, Mallo/De de Sciglio, Gaya*, Ramires, Vietto
Ud: Casillas*, Arbeloa, Coentrao*, Khedira, Illarramendi, (Chicharito)

* = ikke et must

Måske den kommende trup 2015-16:
Målmænd: De Gea, Navas, Pacheco
Forsvar: Carvajal, Mallo, Varane, Pepe, Ramos, Nacho, Marcelo, Gaya
Midtbane: Kroos, Silva, Modric, Ramires, Isco, James
Angreb: Bale, Jesé, Benzema, Vietto, Ronaldo

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Real Madrid.

11 år 5 måneder siden #930 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Real Madrid skrev:

Og ellers ville De Sciglio også være et kanon bud.

Har du egentlig nogensinde set De Sciglio i aktion? Jeg spørger, fordi jeg aldrig har. Jeg har bare 2 venner, som begge er Milan fans, og de siger at han er en de mest overvurderet forsvarspillere i Italien. Og at der er stor enighed blandt de danske Milan fans, for at sælge ham til sommer. Jeg mener bare, at hvis han ikke engang er god nok til Milan, så er han det vel slet ikke i Real Madrid? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 5 måneder siden #931 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har ikke set Danilo spille ret meget - tror jeg vil holde øje med ham i Portos returkamp mod Basel, hvis jeg kan se kampen forskudt efter Madrids.
Jeg synes dog 40 mill. Euro er en vild pris for en højreback, der har et år tilbage af sin kontrakt. Men Portos præsident går også for at være Portugals Daniel Levy.
Man køber vel heller ikke en back til den pris for at sætte ham på bænken, hvilket betyder at Carvajal skal på bænken og sættes tilbage i sin udvikling. Det synes jeg heller ikke ret godt om.
Man bør hente en, der ligger niveauet lige under Carvajal - en, der kan presse ham, men hvor rækkefølgen er nogenlunde givet.
I dag har vi en reserve, der desværre ligger to niveauer under. Jeg kan meget godt lide Arbeloa for, hvad han gør for at coache og opmuntre de unge spillere, men han har bare ikke niveauet til at spille i Madrid længere, hvilket ofte resulterer i nogle små svinestreger, fordi han ikke kan klare sig ud af situationen på anden vis.

I modsatte side skal Coentrao bare videre. Han er for så vidt udmærket, men det dur bare ikke med en spiller, der kun kan spille 1 ud af 3-4 kampe, fordi han er så meget skadet. Gayá er med rette ofte nævnt - med samme 40 mill. Euro prisskilt på ryggen, mener jeg. Dog med en buyout klausul på 18 mill. Han er noget yngre end Danilo, så han kunne måske nok acceptere et par sæsoner i skygen af Marcelo, inden han tog mere permanent over. Men det er stadig mange penge for en back og det er måske ikke ligefrem her, Pérez normalt skyder millionerne af. Forholdet til Valencia er heller ikke for godt, og man må vist rose Pérez for, at han sjældent ønsker at rage uklar med de andre spanske klubber omkring transfers. Bla. vil han som jeg forstår ikke gøre brug af buyout klausuler, da det sjældent øger forholdet mellem klubber i positiv retning.

Alt i alt synes jeg det er nogle svære valg, ledelsen står over for her. Det er nok de to pladser, der er størst behov for at for nye kræfter ind, men det er samtidig dyre folk, der rygtes ind.

Nå ja, målmandsposten er også vigtig. En klub som Madrid SKAL have en af verdens 3 bedste målmænd, og det har vi ikke haft 2-3 sæsoner nu. Navas er bare ikke en målmand, der signallerer første valg i Madrid og Casillas slutter ikke sin karriere i Madrid. Det er nok til sommer, det skal ændres.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #932 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Den 21 årige angriber, Vietto fra Villareal for 20 mio. euro?
Skynd dig, Perez!

11 år 4 måneder siden #933 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Jeg vil gerne udfordre Twitter-påstanden om at Bale og Cristiano Ronaldo ikke spiller i samme klub næstr sæson.

Jeg vil kalde det Robinho-sikkert at de begge er i den spanske hovedstad....hos Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #934 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Jeg vil gerne udfordre Twitter-påstanden om at Bale og Cristiano Ronaldo ikke spiller i samme klub næstr sæson.

Jeg vil kalde det Robinho-sikkert at de begge er i den spanske hovedstad....hos Real Madrid.

Jeg håber, at Bale bliver i Real Madrid :)

Tillykke med sejren her til aften. Det bliver en lang ventetid til søndag.

11 år 4 måneder siden #935 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg vil gerne udfordre Twitter-påstanden om at Bale og Cristiano Ronaldo ikke spiller i samme klub næstr sæson.

Jeg håber, at Bale bliver i Real Madrid :)

Tillykke med sejren her til aften. Det bliver en lang ventetid til søndag.

Det håber Bartrá ikke....

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, Gribben, Jelle, andreashn, Pelle

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 4 måneder siden #936 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Sidder med præcis samme tanke! kan bare ikke se hvem der skulle erstatte dem???

Pogba? og så ikke alligevel.. Hvis det skulle ske så håber jeg lidt på sterling! vi skal have noget fart på kanterne..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Leveret af Kunena Forum