Rygtebørsen XIX

9 år 8 måneder siden #949 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Sebberg skrev:

M_linding skrev:

Sebberg skrev:

r-mb-q skrev:

JesperA skrev: Isco

Isco giver næppe fart på kanten.. han hører altså til på midten..

Enig. Han er også for 'snæver' i sit spil. Han er en formidabel fodboldspiller, men han er bestemt ikke fremragende, når han er i kontra eller når han modtager bolden i en favorabel position på kanten. Der går det simpelthen for langsomt ofte. James løb jo Mathieu i stykker mod Barca.

Jeg er i hvert fald ikke den eneste, som savner James, kan jeg se... Nogen gange ved man først hvad man har, når det bliver taget midlertidigt fra én;)

Må jeg i øvrigt lige tilføje, at jeg altid bliver så underligt tørstig, når jeg ser dit profilbillede.

Lyder perfekt. Det er også formålet med billedet.

Jeg bliver en smule liderlig, når jeg ser dit billede, men det handler vist mest om, at billedet er lidt sløret. Det lange hår kan snyde. Frygter jeg.

Hellere en sød dreng end en sur kælling?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #950 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XIX
Underlig drejning denne tråd er kommet til, lige lidt for pædo..

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #951 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Hvad sker der lige for rygtet med Fernando Morientes til Aab? Haha.

9 år 8 måneder siden #952 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Inspektøren skrev: Hvad sker der lige for rygtet med Fernando Morientes til Aab? Haha.

Pisse ærgerligt, at han ikke fik jobbet....

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #953 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XIX
Raiola acusa al Madrid de buscar jugadores de "usar y tirar"
www.marca.com/2015/03/19/futbol/equipos/...drid/1426789003.html

"El Madrid es también un club que ve a un jugador hacer seis partidos buenos en un Mundial y se lo compra". Host. Jamés. Host.

9 år 8 måneder siden #954 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Raiola er endnu en i rækken af spilleragenter, der optræder som en nar.
Han repræsenterer selv en af disse års mest (over)hypede spillere, der langt fra skinner igennem hver kamp.
Men vi hører nok ikke så meget fra ham de næste par måneder med Pogbas skade in mente...

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #955 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: Raiola er endnu en i rækken af spilleragenter, der optræder som en nar.
Han repræsenterer selv en af disse års mest (over)hypede spillere, der langt fra skinner igennem hver kamp.
Men vi hører nok ikke så meget fra ham de næste par måneder med Pogbas skade in mente...

Raiola repræsenterer bl.a. Zlatan, Balotelli, Pogba og Mark van Bommel. Man kan vel kalde ham djævlens agent :)

• OldRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #956 af OldRonaldo
Besvaret af OldRonaldo på emne Rygtebørsen XIX
Hvad siger folk til et indkøb af Luiz Gustavo? Han vil være et fremragende supplement til truppen og vil bidrage med en defensiv forståelse og placering, som mangler hos de andre midtbanefolk. Dette vil være tiltrængt i de store kampe og han kan også sagtens bidrage offensivt, så der kan gives pause til Kroos og Modric.
Men om han vil være tilfreds med ikke at spille hver gang, er så en anden sag. Det var vel til dels derfor han skiftede fra Bayern.

9 år 8 måneder siden #957 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

OldRonaldo skrev: Hvad siger folk til et indkøb af Luiz Gustavo? Han vil være et fremragende supplement til truppen og vil bidrage med en defensiv forståelse og placering, som mangler hos de andre midtbanefolk. Dette vil være tiltrængt i de store kampe og han kan også sagtens bidrage offensivt, så der kan gives pause til Kroos og Modric.
Men om han vil være tilfreds med ikke at spille hver gang, er så en anden sag. Det var vel til dels derfor han skiftede fra Bayern.

Jeg siger..: Casemiro:)

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
9 år 8 måneder siden #958 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

OldRonaldo skrev: Hvad siger folk til et indkøb af Luiz Gustavo? Han vil være et fremragende supplement til truppen og vil bidrage med en defensiv forståelse og placering, som mangler hos de andre midtbanefolk. Dette vil være tiltrængt i de store kampe og han kan også sagtens bidrage offensivt, så der kan gives pause til Kroos og Modric.

Jeg siger..: Casemiro:)

HØRT!! Han ligner næsten en rigtig fodboldspiller nu :D

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

9 år 8 måneder siden #959 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Rygtebørsen XIX
Det er jo umuligt at hente Casemiro tilbage, da vi kun har plads til 3 ikke-EU spillere i truppen. I øjeblikket har vi Lucas Silva, James og Chicharito, som smutter tilbage til United. Men samtidig er vi også i gang med at hente Danilo. Så det gør det jo umuligt at hente Casemiro tilbage. Forstår ikke hvordan det er blevet overset af så mange, specielt medierne.

9 år 8 måneder siden #960 af JacobKg
Besvaret af JacobKg på emne Rygtebørsen XIX
Hvordan ser i på et tilbagekøb af Morata? Mener vi har en eksklusiv pris på 30 mio €, som dog skal udnyttes senest til sommer. Manden laver pt. mål på samlebånd i Juventus, og vi har før haft succes med at hente spillere tilbage (fx. Carvajal).
Desuden mener jeg at vi mangler nogle rigtige Real Madrid spillere, i stedet for at ende som City, som overhovedet ikke kan få tingene til at fungere fordi alle spillerne spiller for dem selv i stedet for klubben. Her har vi efterhånden kun Casillas, Marcelo, Ramos, Pepe, Carvajal og Ronaldo (dog ikke lige pt.) tilbage...

Leveret af Kunena Forum