Sæsonen 2014/2015

12 år 2 måneder siden #49 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015

BBB skrev:

MMM skrev:

BBB skrev:

MMM skrev:

BBB skrev:

MMM skrev: @BBB Den er god nok, here be dragons :-D Det går jo ikke, at de engelske hold sådan stjæler vores asiatiske markedsandel. Vent og se, jeg tror også snart at vi vender tilbage til at spille venskabskampe i Kina.

Jeg glæder mig til, at vi ødelægger endnu en optaktssæson ved at rejse rundt i både USA, Asien og Europa. Hurra for markedsføring!

Og med et klub VM i Marokko allerede på prgrammet, så mangler vi bare en undskyldning for at besøge Sydamerika og Australien og så er den hjemme - kings of the world. Godt nok konger der er udslidte og dårligt kan gå, endsige spille krævende kampe, men rige konger, berømte konger.

Vi tager da bare en promotion tur inden, at spillerne flyver hjem fra VM. Vi kan tage fra Brasilien, over USA, forbi Australien og Kina.

Er Bale i øvrigt ikke på promo-tour i Indonesien? Så kan vi måske skippe Asien i denne omgang ;-)

Det er en super plan, det der. Men jeg synes, der mangler noget - hvad med Påsken? Der plejer at være en lille pause der, lige inden CL semifinalerne. Mon ikke der kan klemmes en tur til Qatar ind?

Og ved Los Reyes Magos kan vi tage et smut til Bethlehem!

Og med ham her i spidsen skal vi nok vække opsigt:

(...Ramos, why.)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #50 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 2014/2015
Waaait a minute... Er den pink'e virkelig 2. trøjen? Og jeg som gik og troede at de skøre eksperimenter var forbeholdt 3. trøjen...

Ærmer der er længere end shortsene, stor sort streg over numrene, drager på maven og jeg ved ikke hvad... Er verden da gået fuldstændig af lave? :-O

... Målmandstrøjen looks good though ;-)

EDIT:

MMM skrev: Og med ham her i spidsen skal vi nok vække opsigt:

(...Ramos, why.)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios

12 år 2 måneder siden #51 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015

Jaken skrev: Waaait a minute... Er den pink'e virkelig 2. trøjen? Og jeg som gik og troede at de skøre eksperimenter var forbeholdt 3. trøjen...

Ærmer der er længere end shortsene, stor sort streg over numrene, drager på maven og jeg ved ikke hvad... Er verden da gået fuldstændig af lave? :-O

... Målmandstrøjen looks good though ;-)

EDIT:

MMM skrev: Og med ham her i spidsen skal vi nok vække opsigt:

(...Ramos, why.)

Our pride and joy Sergio Ramos, klædt ud som Baltasar til en Reyes Magos parade i Sevilla tilbage i 2009. Jeg kan godt afsløre at mediedækning i Spanien var lidt ude af trit med resten af verdens reaktion. Du kan endda se ham på video her: www.elmundo.es/elmundo/2009/01/05/videos/1231186923.html
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, BBB

12 år 2 måneder siden #52 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2014/2015
Vi bliver da slagtet af de andre holds fans for de trøjer! I forevejen har vi ikke det mest folkelige image (bliver set som elitister), og Madrid er klubben alle ikke-madridistas elsker at hade. Nu har de endnu mere ammo lol.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Bismo.

12 år 2 måneder siden #53 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Bismo skrev: Vi bliver da slagtet af de andre holds fans for de trøjer! I forevejen har vi ikke det mest folkelige image (bliver set som elitister), og Madrid er klubben alle ikke-madridistas elsker at hade. Nu har de endnu mere ammo lol.

Findes der noget mere ligegyldigt i verden end hvad fans af andre klubber måtte mene om Real Madrid?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, andreashn, MMM, Rogoshin

12 år 2 måneder siden #54 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

Bismo skrev: Vi bliver da slagtet af de andre holds fans for de trøjer! I forevejen har vi ikke det mest folkelige image (bliver set som elitister), og Madrid er klubben alle ikke-madridistas elsker at hade. Nu har de endnu mere ammo lol.

Findes der noget mere ligegyldigt i verden end hvad fans af andre klubber måtte mene om Real Madrid?

Ja! Hvad fans af andre klubber mener om nogle andre klubber ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, El Rojo, Pelle

12 år 2 måneder siden #55 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Det store spørgsmål til sommer er naturligvis om Peréz laver en Peréz og henter en verdensstjerne, eller om han holder sig i skindet.

Noget i mig siger, at han holder igen i år - der har ikke været så kraftige rygter om køb som de andre år, og jeg kan heller ikke se en decideret nødvendighed ift den nuværende trup. Dermed sagt at vores trup er en af mest komplette længe set.

Hvor der skal justeres er på bredden, hvor en erstatning for Morata, og en kantspiller mere vil gøre alverden.
Udover dette ser vi altså aldeles solide ud.

Så kan der naturligvis opstå lidt skvulp omkring målmandsposten, men dette er jo ikke et sted, hvor vi mangler bredde. Her skal vi blot erstatte eventuelle salg med nye navne.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #56 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Carlo Ancelotti: "Had Jesé not gotten injured, the league could have went another way."

Hvis der er en spiller jeg glæder mig aller mest til at se næste sæson så er det helt klart Jesé!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 måneder siden #57 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg tror de fleste glæder sig til, at se Jesé tilbage på banen igen. Han kan gøre en forskel. Personligt glæder jeg mig lige så meget til, at se Illarramendi og Isco i aktion i deres anden sæson. Foruden Bale selvfølgelig, men det giver lidt sig selv. Første sæson er altid svær, det så vi ligeledes med Modric og jeg håber, at Illarra og Isco kan få samme opblomstring i deres anden sæson. Potentialet er i hvert fald til stede.

Illarra gets a second bite at the cherry
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

12 år 2 måneder siden #58 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

El_Juan skrev: Jeg tror de fleste glæder sig til, at se Jesé tilbage på banen igen. Han kan gøre en forskel. Personligt glæder jeg mig lige så meget til, at se Illarramendi og Isco i aktion i deres anden sæson. Foruden Bale selvfølgelig, men det giver lidt sig selv. Første sæson er altid svær, det så vi ligeledes med Modric og jeg håber, at Illarra og Isco kan få samme opblomstring i deres anden sæson. Potentialet er i hvert fald til stede.

Illarra gets a second bite at the cherry

Jeg er altid fortaler for at man skal give de nye spillere en ekstra chance, det er trods alt kun deres første sæson så Isco og Illarramendi skal selvfølgelig blive i klubben og bevise at de fortjener en plads på holdet. Men jeg tror simpelthen ikke på at Illarramendi kan spille sig ind på holdet, hverken som start 11 eller en plads på bænken (hvis der bliver købt nyt ind på midtbanen). Jeg har stadig ikke forstået hvad det er manden kan som gør ham værdigt til et Real Madrid hold? Han er ung og han er spanier, det er vel det eneste gode ved ham. Så jeg tror at sæsonen 2014/15 bliver han sidste sæson i Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #59 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Sæsonen 2014/2015
Suarez bliver Real Madrid spiller til sommer, og så er spørgsmålet om vi henter en midtbane spiller. Indtil videre bliver Illarramendi.

12 år 2 måneder siden #60 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Sæsonen 2014/2015
40mill euro for Casilllas. Haps. Kroos ja tak, plus en angriber. Og måske Matudi som del af Casillas handelen, så er sommeren perfekt. Men ingen Suarez. Passer ikke ind.

Leveret af Kunena Forum