Sæsonen 2014/2015
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Hcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Illarramendi
Hcm: Modric, Isco
Vcm: Di Maria, Khedira
Hw: Bale, Jese
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema, Iturbe
Forhåbentligt ender 2014-15 sæsonen med at blive Ilarra, Isco og Jesé's helt store sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa, Ramos/Pepe, Varane/Nacho, Marcelo/Coentrao /Llorente
Alonso/Illarra, Modric/Khedira, Di Maria/Kroos /Jose R.
Ronaldo/Iturbe, Benzema/Jese, Bale/Isco
Vi skal have minimum 20 spillere til den kommende sæson!
- Brylle
- Gæst
-
Mit største ønske er til kanten, så Di Maria ikke skal tvinges derud. Det skal være en spiller, der kan stille sig tilfreds med at være bagerst i køen eller også have evner som spidsangriber, så vi kan slå to fluer med et smæk. Iturbe lyder spændende til den opgave.
Kaspercristiano skrev: 3 mulighed) Vidal, meget arbejdsom og meget målfarlig. Vil underskrive med ham med bind for øjnene.
Er du inde i Zamorano? :-D
- ChrisRM12
- Gæst
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Kaspercristiano
- Gæst
-
- ChrisRM12
- Gæst
-
r-mb-q skrev: Med alle de kampe i næste sæson kommer vi ikke udenom skader - ergo bliver vi nødt til at forstærke os på midtbanen da det er der slæbet bliver taget.. Om muligt også en i angrebet ..
Derfor bør det være en ung talentfulde spiller vi henter, for jeg tror ikke Toni kroos eller mandzukic vil accepterer halvdelen af kampene på bænken. En ung og knap så profileret spiller ville til gengæld godt kunne tage sig til takke med at være andetvalg.
r-mb-q skrev: Med alle de kampe i næste sæson kommer vi ikke udenom skader - ergo bliver vi nødt til at forstærke os på midtbanen da det er der slæbet bliver taget.. Om muligt også en i angrebet ..
Vi har altså 7 spillere til 3 pladser. Det burde være mere end rigeligt! Du kan ikke gardere dig imod korsbåndskader etc..
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev:
Vi har altså 7 spillere til 3 pladser. Det burde være mere end rigeligt! Du kan ikke gardere dig imod korsbåndskader etc..
Blandt de 7 spillere har du Di Maria, som må være førstereserve på kanten, og Illarramendi og Casemiro. De sidste to vil jeg meget nødig være afhængig af i nogen længere eller kortere periode. Di Maria vil formentlig indgå i regelmæssig rotation på kanterne og ihvertfald erstatte Bale, når han er skadet. Så han vil ikke være til rådighed på midtbanen i alle kampe.
De resterende midtbanespillere er Alonso, Modric, Khedira og Isco. Ud af dem er det vel kun Modric, der ikke har nogen spørgsmålstegn ud for sig. Alonso er ved at blive gammel, Khedira er stadig på vej tilbage fra sin skade og Isco havde ikk nogen stor første sæson. Derfor ville det i mine øjne give mening at hente en en solid midtbanespiller ala Kroos ind til at styrke rotationen og øge konkurrencen.
Det bliver dog ikke noget problem med bredden, hvis undgår skader, og/eller enten Isco, Illarra eller Casemiro (jeg tvivler personligt) får deres helt store gennembrud, men i mine øjne er det ikke noget, vi bør være afhængige af.
www.oneworldsports.com/stories/toni-kroos-comes-his-own-germany
Situationen er angiveligt den, at han vil have mere i løn. Bayern er dog ikke villige til at honorere ham med samme løn som Lahm og co.
Madrid skulle ifølge Bild være den eneste klub han vil til og hans agent er i kontakt med RM. Om det bliver til et skifte til sommer eller i den kommende sæson (gratis) er uvist.... Men da Bayern er kendt som stædige og i forvejen er dækket godt ind centralt med Thiago, Schweini, Martinez, Lahm og Højbjerg, så tror jeg ikke det er usandsynligt hvis han ender i Madrid for ca. 30 mio euro d. 31/8 !
Hans pasningsspil, langskud og taktiske snilde ville passe perfekt til 3'eren (sikring for Alonso og Modric), omend han ikke på nogen måde er så dynamisk som Pogba og Vidal. Til halvdelen (30 mio) af hvad de to Juve-spillere koster hver, så er han dog intet mindre end et genialt indkøb, der kan sikre vores midtbane i mange år frem.
Di Sciglio/Llorente, Jose Rodriguez, Kroos og Iturbe, så er truppen (22 spillere) klar en presset sæson ovenpå VM.
Casemiro og Morata forlader os naturligvis.