Sæsonen 2014/2015

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #61 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Sæsonen 2014/2015

TcRedondo skrev: 40mill euro for Casilllas. Haps. Kroos ja tak, plus en angriber. Og måske Matudi som del af Casillas handelen, så er sommeren perfekt. Men ingen Suarez. Passer ikke ind.

Suarez passer netop ind. Han har fightervilje og scorer mange mål, er angrebslysten på et angrebs ivrigt hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #62 af ChrisRM12
Besvaret af ChrisRM12 på emne Sæsonen 2014/2015

Kaspercristiano skrev:

TcRedondo skrev: 40mill euro for Casilllas. Haps. Kroos ja tak, plus en angriber. Og måske Matudi som del af Casillas handelen, så er sommeren perfekt. Men ingen Suarez. Passer ikke ind.

Suarez passer netop ind. Han har fightervilje og scorer mange mål, er angrebslysten på et angrebs ivrigt hold.

Selvom Suarez scorer mål, som det passer ham, så er han ikke ideel på et Real-hold. Desuden ville hans, i mine øjne, meget kontroversielle karakter slet ikke harmonere på et hold, hvor vi også har en Ronaldo. BBC har i denne sæson fungeret stort set upåklageligt, netop fordi Benzema er relativt ydmyg og er en ideel pendant til Ronaldos karakter, da han ikke "fylder" ligeså meget på/udenfor banen. På et hold skal der helst også være harmoni spillerne imellem. Man kan selvfølgelig ikke forudsige det, men det er værd at tage i mente.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #63 af Kaspercristiano
Der er intet Siuarez mangler i forhold til fodbolden for at kunne spille på Real Madrids hold. Vi mangler netop en spiller som kan afgøre kampe udover Cristiano. Enig i at han skal arbejde på nogle ting omkring sin personlighed, men har vi ikke lige haft en intetsigende debat omkring Cristiano og hans manglende jubel osv.. Vi ved vist alle at Real Madrid har flere spillere på holdet som godt kan få et spark bagi til tider.

12 år 1 uge siden #64 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Sæsonen 2014/2015

Er der nogle andre som også har en trøje klar til næste sæson?
Og hvilke planlægger i at købe? Jeg skal personligt også have mig en langærmet Ramos, den pinke skal jeg liiige se i virkeligheden.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #65 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2014/2015
Umiddelbart er den pinke trøje frygtelig i mine øjne, så det bliver nok en hjemmetrøje eller to. Jesé og Modric er nok det mest sandsynlige. Skulle Verratti blive signet, så er det hel sikkert en trøje med ham :)

12 år 1 uge siden #66 af Lykke

Brylle skrev: Umiddelbart er den pinke trøje frygtelig i mine øjne, så det bliver nok en hjemmetrøje eller to. Jesé og Modric er nok det mest sandsynlige. Skulle Verratti blive signet, så er det hel sikkert en trøje med ham :)

jeg går altid ind i Unisport butikken i København for at tjekke trøjerne. Havde svoret at udebane trøjen var grim i 13/14, men da jeg så den i virkeligheden måtte jeg eje den. Desværre skete der ikke det samme med tredje trøjen, den var endnu grimmere i virkeligheden. Så håber på det første. Den pinke trøje så ikke så slem ud på Morata's billede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #67 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Sæsonen 2014/2015
www.footyheadlines.com/2013/12/exclusive...drid-14-15-away.html

Dette skulle være Real Madrid's tredje trøje designeret af japaneren Yohji Yamamato.
Jeg kan ikke finde ud af at indsætte et billede her, så tryk bare på linket :-)

12 år 1 uge siden #68 af Lykke

Cristiano skrev: www.footyheadlines.com/2013/12/exclusive...drid-14-15-away.html

Dette skulle være Real Madrid's tredje trøje designeret af japaneren Yohji Yamamato.
Jeg kan ikke finde ud af at indsætte et billede her, så tryk bare på linket :-)

Så udebane målmandstrøjen, men bare i sort... er sgu ikke tosset med den pokkers drage/fønix, men stor fan af sort :(

12 år 1 uge siden #69 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Hjemmebanetrøjen med Sergio Ramos - glemmer aldrig hans mål i finalen!

Florentino Pérez

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #70 af Kaspercristiano
Holdet til 2014-2015

Målmænd; Iker, Diego og ?
Forsvar; Carvajal, Varane, Marcelo, Coentrao, Arbeloa, Nacho, Ramos og Pepe. (ingen indkøb eller salg)
Midtbane; Xabi, Illaramendi, Modric, Di Maria, Bale og indkøb. (Salg Khedia), Casemiro leje.
Angreb; Cristiano, Jesé, Benzema og indkøb. (Salg Morata med tilbagekøbs klausul)

Indkøb til midtbanen.
1 mulighed) Kroos, kan blive Xabi Alonso´s endelige afløser. Fylder godt på midtbanen, har et godt overblik og et fremragende skud på mål.

2 mulighed) Pogba, er en suveræn teknisk midtbane spiller der kan holde rigtig godt på bolden, og erobre mange bolde. Også målfarlig og god i pasningsspillet.

3 mulighed) Vidal, meget arbejdsom og meget målfarlig. Vil underskrive med ham med bind for øjnene.

Angreb
Luis Suarez som den eneste mulighed. Fantastisk angriber, der er meget arbejdsom og passer godt ind på et angrebsivrigt hold som Real Madrid.

12 år 1 uge siden #71 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2014/2015

Kaspercristiano skrev: Holdet til 2014-2015

Forsvar; Carvajal, Varane, Marcelo, Coentrao, Arbeloa, Nacho, Ramos og Pepe. (ingen indkøb eller salg)
Midtbane; Xabi, Illaramendi, Modric, Di Maria, Bale og indkøb. (Salg Khedia), Casemiro leje.
Angreb; Cristiano, Jesé, Benzema og indkøb. (Salg Morata med tilbagekøbs klausul)

Indkøb til midtbanen.
1 mulighed) Kroos, kan blive Xabi Alonso´s endelige afløser. Fylder godt på midtbanen, har et godt overblik og et fremragende skud på mål.

2 mulighed) Pogba, er en suveræn teknisk midtbane spiller der kan holde rigtig godt på bolden, og erobre mange bolde. Også målfarlig og god i pasningsspillet.

3 mulighed) Vidal, meget arbejdsom og meget målfarlig. Vil underskrive med ham med bind for øjnene.

Angreb
Luis Suarez som den eneste mulighed. Fantastisk angriber, der er meget arbejdsom og passer godt ind på et angrebsivrigt hold som Real Madrid.

Suarez eneste mulighed?

12 år 1 uge siden #72 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

Kaspercristiano skrev: Holdet til 2014-2015

Indkøb til midtbanen.

Angreb

Enig i alt - næsten (-;

Jeg mener ikke vi skal sælge nogen på midtbanen, da vi trods alt kæmper for hele 6 titler denne sæson + VM. Så jeg føler vi har brug for en meget bred trup, specielt på midtbanen, da der helt sikkert vil opstå skader og træthed.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum