Sæsonen 2014/2015

11 år 11 måneder siden #385 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

BBB skrev: Bænken fik mig til at komme i bukserne. Jeg vil gerne have Jesé til at erstatte Isco, men generelt er det en verdensklasse bænk.

Så tre forsvarsspillere og ingen midtbanespillere ser du som en fremragende bænk?;)

Ja. Hvis Dí María og James går som angribere, så har jeg det fint med ikke at have en midtbanespiller på bænken. Dí María er med længder en bedre midtbanespiller i dette system end Isco!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #386 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2014/2015
-
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved BBB.

11 år 11 måneder siden #387 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
Hold fast hvor har Bale en masse totalt unødvendige boldtab, og det er ikke første gang jeg ser det.

Florentino Pérez

11 år 11 måneder siden #388 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2014/2015
Av av av en hæsblæsende første halvleg ;)

Det lader til at Atletico har ofret alt offensivt, og bare regner med at holde nullet fra nu af og til maj 2015. Vi skal vidst have di Maria ind som kan tage nogle løb gennem midten, ellers scorer vi aldrig.

11 år 11 måneder siden #389 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2014/2015
Vi burde have 3-4 spillere, der kan forsøge at variere spillet med nogle giftige langskud, når Simeones tropper pakker sig i eget felt.
Alle ved, det er Atleticos stil, så der skal forsøges at lægges op til skud udefra.

11 år 11 måneder siden #390 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

elle44 skrev: Av av av en hæsblæsende første halvleg ;)

Det lader til at Atletico har ofret alt offensivt, og bare regner med at holde nullet fra nu af og til maj 2015. Vi skal vidst have di Maria ind som kan tage nogle løb gennem midten, ellers scorer vi aldrig.

Vi skal bare spille bedre - så nemt er det;)

Atletico giver sig 100 p, og går liiiige over stregen i de fleste tacklinger. Så må drengene bare spillere hurtigere, klogere (hvilket der bestemt er mulighed for) og undgå de sjuskede fejl...

Men det er selvfølgelig svært så tidligt på sæsonen, at skulle spille helt smooth og perfekt. Her har Atletico det noget nemmere med deres "primitive" tilgang til tingene.

.......................

Hvis det bliver strengt nødvendigt kunne det være lidt spændende at se, om Isco eller James kan finde noget rum inde i midten. Det ser ret kompakt ud:)

11 år 11 måneder siden #391 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Hold nu op hvor er det pinligt. Det er netop grunden til jeg var og egentlig stadig er skeptisk overfor et Bale køb. Han er jo dårligere end Ronaldo teknisk, og det er altså skræmmende.
Ud med Ronaldo eller/og Bale og ind med James. Ingen af dem skaber noget alligevel, og de står og kigger fodbold 90% af tiden, og de resterende 10% smider de bolde væk til højre og venstre.
Det er helt utroligt hvor usynlig Ronaldo altid er imod Atletí! Prøv nu bare og kom lidt ind i kampen engang imellem.

Jeg tænkte før kampen, at Alonso's rolle vil være fuldstændig ligegyldig. Atletí vil stå kompakt, og med Modric og Kroos, så har vi altså spillerne til og slå afleveringerne i stedet for Alonso. Hans rolle er forældet, og jeg savner godt nok noget mere dynamik på den midtbane. Hvor er Khedira når man har brug for ham? Kroos og Modric skal åbenbart søge bredden sammen med 4 andre spillere. Jeg forstår det simpelthen ikke. Spillet har ikke ændret sig 1 meter, og det er virkelig skræmmende, at stort set alle opgør imod Atletí ser således ud. Ingen idé, og spillerne virker overrumplet.
Lad os nu prøve med lidt positionsspil imellem kæderne i stedet for og spille den bredt, og miste bolden 3 sekunder efter, fordi vores boldholder er mandsopdækket af 3 Atletí spillere.

Måske virker det en anelse søgt og skrive som jeg gør, men ser Ancelotti vitterligt ikke problemet, eller kan han bare ikke få sine milliard spillere til at udføre et angreb med mere end 4 førstegangsafleveringer i træk uden 3 af dem er tilbage i banen?
Kan han ikke se vi overhovedet ikke er farlige, eller på noget tidspunkt er i nærheden af og skabe chancer medmindre det selvfølgelig er i kontrafasen. Atletí har alle dage spillet hårdt, kompakt og aggressivt, og når modstanderen først når og få taklet bolden, så går spillet ikke hurtigt nok, men noget siger mig man ikke træner positionsspil under Ancelotti, ellers er spillerne bare ikke gode nok til og udføre det. Noget som jeg ikke tror.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Dios.

11 år 11 måneder siden #392 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev: Hold nu op hvor er det pinligt. Det er netop grunden til jeg var og egentlig stadig er skeptisk overfor et Bale køb. Han er jo dårligere end Ronaldo teknisk, og det er altså skræmmende.
Ud med Ronaldo eller/og Bale og ind med James. Ingen af dem skaber noget alligevel, og de står og kigger fodbold 90% af tiden, og de resterende 10% smider de bolde væk til højre og venstre.
Det er helt utroligt hvor usynlig Ronaldo altid er imod Atletí! Prøv nu bare og kom lidt ind i kampen engang imellem.

Jeg tænkte før kampen, at Alonso's rolle vil være fuldstændig ligegyldig. Atletí vil stå kompakt, og med Modric og Kroos, så har vi altså spillerne til og slå afleveringerne i stedet for Alonso. Hans rolle er forældet, og jeg savner godt nok noget mere dynamik på den midtbane. Hvor er Khedira når man har brug for ham? Kroos og Modric skal åbenbart søge bredden sammen med 4 andre spillere. Jeg forstår det simpelthen ikke. Spillet har ikke ændret sig 1 meter, og det er virkelig skræmmende, at stort set alle opgør imod Atletí ser således ud. Ingen idé, og spillerne virker overrumplet.
Lad os nu prøve med lidt positionsspil imellem kæderne i stedet for og spille den bredt, og miste bolden 3 sekunder efter, fordi vores boldholder er mandsopdækket af 3 Atletí spillere.

Måske virker det en anelse søgt og skrive som jeg gør, men ser Ancelotti vitterligt ikke problemet, eller kan han bare ikke få sine milliard spillere til at udføre et angreb med mere end 4 førstegangsafleveringer i træk uden 3 af dem er tilbage i banen?
Kan han ikke se vi overhovedet ikke er farlige, eller på noget tidspunkt er i nærheden af og skabe chancer medmindre det selvfølgelig er i kontrafasen. Atletí har alle dage spillet hårdt, kompakt og aggressivt, og når modstanderen først når og få taklet bolden, så går spillet ikke hurtigt nok, men noget siger mig man ikke træner positionsspil under Ancelotti, ellers er spillerne bare ikke gode nok til og udføre det. Noget som jeg ikke tror.

Jeg vil starte med at sige, at jeg er enig i det meste af det, du skriver, men..

Nu synes jeg også, at vi skal kreditere Atletico lidt. Real Madrids spil ser idéløst og stationært ud, men det gjorde vores spil også mod dem i sidste sæson og det gjorde Barcelonas og Chelseas også. Det er ikke noget tilfælde. Atleticó har vel den bedste defensiv i europæisk fodbold.

11 år 11 måneder siden #393 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev: Hold nu op hvor er det pinligt. Det er netop grunden til jeg var og egentlig stadig er skeptisk overfor et Bale køb. Han er jo dårligere end Ronaldo teknisk, og det er altså skræmmende.

Du er uden sammenligning det største vrøvlehoved, når det kommer til vores portugisiske ven ;-)

Cristiano Ronaldo har scoret 13 mål i 15 kampe mod Atlético Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kristian S, ZizouMo, andreashn

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #394 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Sæsonen 2014/2015
Det var ikke meget fodbold lillesøster gad spille. Ufortjent

11 år 11 måneder siden #395 af Madridistao
Besvaret af Madridistao på emne Sæsonen 2014/2015
Så kan den vist være mere tydeligt: Ekstrem kold luft mellem Arbeloa og Casillas.

tinyurl.com/kgckmhv
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Macon

11 år 11 måneder siden #396 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2014/2015
Vi er godt nok i store problemer hvis vi sælger di maria, manden var fantastisk når han kom ind. Hvad angår James, så scorede han et vigtigt mål men virkede meget usikker og smed bolden væk i farlige situationer - dog klart en forbedring sammenlignet med kampen mod Sevilla.

... Og Ramos bliver bar' ik klogere med alderen...
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Raul7-2880.

Leveret af Kunena Forum