Sæsonen 2014/2015
- Kristian S
- Guld bruger
-
BBB skrev:
DarioGomez skrev:
basse skrev: Hej alle
Er ny bruger på dette forum,og vil blot starte med at gøre ALLE opmærksom på flg.
Kampen iaften bliver vist DIREKTE på viasat extra 6.
Denne kan modtages med en store dk pakke eller et abbonement på sportspakken.
Håber dette kan hjælpe.
Med ønske om mange gode debatter i fremtiden,samt en god kamp iaften.
Fedt tip! Tak
Men Viasat Xtra 6 - det lyder både komisk og frækt på samme tid ;0)
Min browser går automatisk i inkognito tilstand, når jeg søger på den slags. Det virker lidt forbudt... og pirrende.
Automatisk ligefrem? Haha :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
undskyld * Qatar
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Det giver os noget mere på kanterne, hvis ronaldo eller bale har brug for en pause.
Jespersk skrev: Havde helt glemt hvor vanvittig god Jese egentlig var inden han blev skadet! Håber han vender stærkt tilbage i denne sæson!
Det giver os noget mere på kanterne, hvis ronaldo eller bale har brug for en pause.
De spanske medier melder i dag, at han skulle være "fully fit" om seks uger(!):-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Jespersk skrev: Havde helt glemt hvor vanvittig god Jese egentlig var inden han blev skadet! Håber han vender stærkt tilbage i denne sæson!
De spanske medier melder i dag, at han skulle være "fully fit" om seks uger(!):-)
Isco, Varane og Jesé ville elske, hvis man kunne finde plads til dem i startopstillingen!
Mit store ønske, de alle tre kan slå igennem i år. Fremtidens hold, når Ronaldo, Modric m.fl er blevet for gamle:
Navas (86)
Carvajal (92) - Varane (93) - Ramos (86) - Marcelo (88)
Illarramendi (90)
Isco (92) Kroos (90)
James (91) Jesé (93) Bale (88)
Fantastisk med alle de unge spillere med kæmpe potentialer!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Isco, Varane og Jesé ville elske, hvis man kunne finde plads til dem i startopstillingen!
Mit store ønske, de alle tre kan slå igennem i år. Fremtidens hold, når Ronaldo, Modric m.fl er blevet for gamle:
Navas (86)
Carvajal (92) - Varane (93) - Ramos (86) - Marcelo (88)
Illarramendi (90)
Isco (92) Kroos (90)
James (91) Jesé (93) Bale (88)
Fantastisk med alle de unge spillere med kæmpe potentialer!
Fedt hvis Jese er klar igen om 6 uger, han skal bare stille og rolig igang igen.
Er helt enig! Syntes især det er synd at Isco, spaniens måske største talent skal sidde så meget på bænken. Jeg ved dog ikke hvordan situationen kommer til at gå med Illaramendi. Det han har vist ind til videre har ihvertfald ikke været særligt prangende..
Jeg ville høre om nogle kunne besvare mig på et spørgsmål, som jeg undrede mig over i forbindelse med en artikel på Goal.coml: www.goal.com/en/news/12/spain/2014/09/20...in-debt?ICID=HP_BN_2
I denne artikel står der, at Real Madrids gæld er blevet forøget fra sidste år til år. Mit spørgsmål går på, hvordan det kan hænge sammen med, at vi i år præsenterede det bedste regnskab nogensinde samt solgte for mere end vi købte fo (hvilket jeg ikke kan huske vi nogensinde har gjort). Håber nogle har bedre styr på Real Madrids interne økonomi end jeg selv har.
Higuain99 skrev: Hej alle sammen.
Jeg ville høre om nogle kunne besvare mig på et spørgsmål, som jeg undrede mig over i forbindelse med en artikel på Goal.coml: www.goal.com/en/news/12/spain/2014/09/20...in-debt?ICID=HP_BN_2
I denne artikel står der, at Real Madrids gæld er blevet forøget fra sidste år til år. Mit spørgsmål går på, hvordan det kan hænge sammen med, at vi i år præsenterede det bedste regnskab nogensinde samt solgte for mere end vi købte fo (hvilket jeg ikke kan huske vi nogensinde har gjort). Håber nogle har bedre styr på Real Madrids interne økonomi end jeg selv har.
Årsregnskabet bliver først fremlagt ved generalforsamlingen, så det her er ren spekulation, men da denne gældsopgørelse også indregner driftsomkostninger, så vil jeg tro at lønudgifter, herunder særligt Ronaldos lønforhøjelse der er endnu større brutto pga. Beckhamlovens endelige afskaffelse, samt de store bonusser til spillertruppen efter La Décima står for ihvertfald en del af gældsforøgelsen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Udover Modric, som jeg synes har lavet for mange fejlafleveringer og Bale, som slet ikke er kommet ind i denne fodbold, så spiller størstedelen en kanon god kamp. James bliver heldigvis bedre og bedre, og Ramos og Varane har spillet en klasse kamp indtil videre, ikke nok med deres taklinger sidder lige i skabet, så spiler de med en utrolig overlegenhed, og skiller sig fantastisk godt af med bolden på eleganteste vis. Kroos ligner en, der har spillet for holdet hele hans karriere, han er en fryd for øjet!
Forhåbentlig fortsætter vi på samme måde i 2. halvleg!
Samtidig må jeg bare sige at dommeren også falder helt igennem af flere omgange, i især andenhalvleg. Straffe??? What??? Og efterfølgende frispark til Casillas? Heldigt for os. For det kunne lige så godt ha endt med et mål.
Det positive er dog målene som Real Madrid også skriver, hold da op. Psyko kasse af James jo, og fantastisk hovedstød af Ronaldo. Edit: Chicharito slutter lige ballet af med et (edit: TO) hammer vild(e)/t mål. Sådan!
Spillet sidder stadig ikke helt i skabet, men det er forventeligt. Positive takter er der dog.
Jeg synes det ser lyst ud:)
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Ronaldo - 8 mål og 2 assist - 10 totalt
2. Bale - 4 mål og 2 assist - 6 totalt
- Benzema - 2 mål og 4 assist - 6 totalt
4. James - 3 mål og 1 assist - 4 totalt
5. Isco - 0 mål og 3 assist - 3 totalt
6. Chicharito - 2 mål og 0 assist - 2 totalt
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu