Sæsonen 2014/2015

11 år 10 måneder siden #637 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev:

SR4 skrev:

Dios skrev: SR4 Skrev:

Det virker lidt bekendt det der med at vi bare lige skal møde et rigtig godt hold før vi opdager hvor svage vi egentlig er.. siger Bayern dig noget? ;)

Synes det er alt for pessimistisk og især ift at vinde ligaen for Barca har på ingen måde været bedre denne sæson, men har formået at hente pointene alligevel. Det skal vi se om det holder i længden.

Du har da helt klart ret, men jeg vil få det utroligt dårligt, hvis vi igen på ny fratager os alt initiativ, og blot stiller sig ned i boksen med alle 11 spillere, og losser bolden frem og satser på kontra. Nuvel, så var det sådan vi vandt så overlegent over Bayern sidste sæson, men det er på ingen måder en form for spillestil jeg er fan af. Og havde da aller helst håbet på man ville bygge videre på spillet, så vi ikke kun spillede omstillingsspil imod bedre mandskaber.
Al det får vi at se imod Barcelona her om få uger, for begge mandskaber har godt nok spillet dårligt denne sæson. Vi er kommet efter det, men hvad sker der når vi igen skal skifte holdopstilling, formation og taktik. Det er bare ikke holdbart i længden, hvis du spørger mig.

Det er klart, at der skal være strenge at spille på ude fra bænken af, men det nytter jo ikke noget, at vores midtbane og angreb udelukkende består af 6 offensive spillere. James var et fantastisk indkøb, men nu når jeg ser han muligt er fast mand, så er hans køb skræmmende, for balancen står og falder med ham i vores trio på den centrale midtbane.

Lad os se om ikke Illara kan bringe balancen tilbage på holdet.

Det tror jeg helst sikkert han kan, og han har også allerede bevist det denne sæson. Modstanderne bliver ofte nævnt, men uden ham i de første kamp, så så man hvor balancen var, og den sad netop på bænken!

Problemet er så bare om Ancelotti tør og sætte James på bænken.

James, du mener vel benzema som han har spillet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #638 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2014/2015
Fuldstændig enig med hensyn til Illarra, Dios. Men hvorfor nødvendigvis sende James på bænken? Tegningen med ham som en af de forreste tre kan jeg i hvert fald rigtig godt li'. Tyder også på at det er den vi får at så om en times tid :)

Altid Real Madrid.

11 år 10 måneder siden #639 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

asp3200 skrev:

Dios skrev:

SR4 skrev:

Dios skrev: SR4 Skrev:

Det virker lidt bekendt det der med at vi bare lige skal møde et rigtig godt hold før vi opdager hvor svage vi egentlig er.. siger Bayern dig noget? ;)

Synes det er alt for pessimistisk og især ift at vinde ligaen for Barca har på ingen måde været bedre denne sæson, men har formået at hente pointene alligevel. Det skal vi se om det holder i længden.

Du har da helt klart ret, men jeg vil få det utroligt dårligt, hvis vi igen på ny fratager os alt initiativ, og blot stiller sig ned i boksen med alle 11 spillere, og losser bolden frem og satser på kontra. Nuvel, så var det sådan vi vandt så overlegent over Bayern sidste sæson, men det er på ingen måder en form for spillestil jeg er fan af. Og havde da aller helst håbet på man ville bygge videre på spillet, så vi ikke kun spillede omstillingsspil imod bedre mandskaber.
Al det får vi at se imod Barcelona her om få uger, for begge mandskaber har godt nok spillet dårligt denne sæson. Vi er kommet efter det, men hvad sker der når vi igen skal skifte holdopstilling, formation og taktik. Det er bare ikke holdbart i længden, hvis du spørger mig.

Det er klart, at der skal være strenge at spille på ude fra bænken af, men det nytter jo ikke noget, at vores midtbane og angreb udelukkende består af 6 offensive spillere. James var et fantastisk indkøb, men nu når jeg ser han muligt er fast mand, så er hans køb skræmmende, for balancen står og falder med ham i vores trio på den centrale midtbane.

Lad os se om ikke Illara kan bringe balancen tilbage på holdet.

Det tror jeg helst sikkert han kan, og han har også allerede bevist det denne sæson. Modstanderne bliver ofte nævnt, men uden ham i de første kamp, så så man hvor balancen var, og den sad netop på bænken!

Problemet er så bare om Ancelotti tør og sætte James på bænken.

James, du mener vel benzema som han har spillet

Mon ikke jeg så havde skrevet Benzema? ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, andreashn

11 år 10 måneder siden #640 af Dios

FranciscoISCO skrev: Fuldstændig enig med hensyn til Illarra, Dios. Men hvorfor nødvendigvis sende James på bænken? Tegningen med ham som en af de forreste tre kan jeg i hvert fald rigtig godt li'. Tyder også på at det er den vi får at så om en times tid :)

Så ud med den evige elendige Bale! :) Faktisk er det også det jeg håber på nu her efter pausen. Ind med Illarra, og ud med Bale.

Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #641 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2014/2015
Den udskiftning ville jeg heller ikke have noget imod i halvlegen :)

Hold da op et omstillings mål til 0-2, virkelig flot! Fremragende aflevering af James, rigtig god boldkontrol af Benzema (det er den Benzema jeg er rigtig glad for) og evigt sikkert sat ind af Ronaldo.

Hvor ville det være vildt hvis CR7 putter to flere ind i anden halvleg! :)

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved FranciscoISCO.

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #642 af Don J
Besvaret af Don J på emne Sæsonen 2014/2015
For satan, det er en taktisk underlegen duo, Tobias Hansen og Michael Schæfer...
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Don J. Begrundelse: tilføjelse

11 år 10 måneder siden #643 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 2014/2015
vil gerne havde Illarra ind på midtbanen inden det går galt.

11 år 10 måneder siden #644 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015

Don J skrev: For satan, det er en taktisk underlegen duo Tobias Hansen og Michael Schæfer...

Tobias Hansen hader Real Madrid så meget, at det næsten er komisk. Det er dog et under, at man lader ham kommentere de her kampe, for han stråler jo langt væk af væmmelse og foragt for Real Madrid. Af helt samme grund ville jeg fx heller aldrig have lyst til at kommentere Barcelona.
Jeg ved nemlig, at det aldrig ville blive sagligt - samme opdagelse burde Tobias Hansen gøre.

Han har i øvrigt været nævnt herinde tidligere bl.a. pga. syge tweets om Pepe og Madrid generelt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Don J

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #645 af Don J
@DarioGomez

Lige nøjagtigt - hans racistiske tweets om Pepe var lavmålet.

Man prøver også virkelig at forberede sig på den sløje kommentering, men det bliver bare kritisk, når der kommer hjerneblødninger som "Venstresiden er åben, fordi Ronaldo ikke arbejder defensivt". Når han så runder af med at "Barcelona smed point, da de spillede i en sandkasse", cementerer han jo bare sin position som bitter, usaglig Barca-mand.

Nåh, muteknappen er heldigvis altid en option, men der er efterhånden langt til Grønborg og NCF!

11 år 10 måneder siden #646 af Dios

DarioGomez skrev:

Don J skrev: For satan, det er en taktisk underlegen duo Tobias Hansen og Michael Schæfer...

Tobias Hansen hader Real Madrid så meget, at det næsten er komisk. Det er dog et under, at man lader ham kommentere de her kampe, for han stråler jo langt væk af væmmelse og foragt for Real Madrid. Af helt samme grund ville jeg fx heller aldrig have lyst til at kommentere Barcelona.
Jeg ved nemlig, at det aldrig ville blive sagligt - samme opdagelse burde Tobias Hansen gøre.

Han har i øvrigt været nævnt herinde tidligere bl.a. pga. syge tweets om Pepe og Madrid generelt.

Idag var det kun hans sygelige hetz af Casillas som kom til udtryk synes jeg, men ellers er han jo forfærdelig! Jeg kan huske han skrev, at han sagtens ville kunne kommentere de mindre kampe med Madrid sagligt, men at det er kl art, at han ikke ville kunne forblive objektiv i et El Clasico opgør. Alene den kommentar burde være udelukkelse for altid.
Morten Bruun har også blandet sig i debatten, og han holder med "os" hvis man kan sige det sådan, og det kom også til udtryk da de for et godt stykke tid siden kommenteret en kamp sammen. Hvor Bruun specielt blev lidt irriteret over Tobias gentagende gange svinede Ronaldo til, og han blev ved med at sige Christian Bale.

Don J skrev:

Lige nøjagtigt - hans racistiske tweets om Pepe var lavmålet.

Racistiske?

Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn, Siempre fiel

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #647 af Don J
@Dios

Ja, han kaldte Pepe, en mand med sydamerikanske rødder, for en abe.

Under alle omstændigheder burde hans blamage have udelukket ham fra kommentator-jobbet.
At han så stadig får lov at kommentere Real Madrid, det er uheldigt.

11 år 10 måneder siden #648 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Tobias Hansen har vist også bruger på fcbarcelona.dk med yderst pinlige svar, kan ikke huske profilens navn men han benægtede alt selvom der stod mange af de samme posts på hans Twitter og derinde.

Manden er en idiot og bør slet ikke være ansat på tv. Man kan kun håbe han bliver fyret en dag.

Havde en bruger herfra ikke sendt en officiel klage til tv stationen om hans forfærdelige historier og attitude?

ekstrabladet.dk/ferie/udland/article4500139.ece
Alene søgning på google om ham er skræmmende og jeg troede Mølby med Liverpool var grænsen;)

Den her er sku den bedste
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum