Sæsonen 2014/2015

11 år 10 måneder siden #601 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
Et lille udsnit fra Guillem Balagues seneste artikel, "Lionel Messi and Cristiano Ronaldo both changing how they play":

[...]

We will never again see the winger that we used to see flying down the flanks at Old Trafford or in his first few years at Real Madrid; he is now a player that plays up front with freedom.

Sometimes he plays on the left wing and lately we have seen him on the right wing a lot, joining in with Gareth Bale. He also plays as a number nine next to Karim Benzema and you also see him dropping deep to play a part in the build-up.

The new Real Madrid accumulates bodies in the centre and a lot is built around the combinations of James Rodriguez, Toni Kroos, Luka Modric, Karim Benzema, Sergio Ramos… and also Ronaldo.

That’s an evolution from his usual way of playing. He can accept the limitations of his body as long as he remains important to the team – and he is still very important, albeit in a different way.

We started to see some of those changes last season, but it was partly down to physical problems. Now you can see he has accepted his physical limitations – he still hasn’t recovered 100% from his patellar tendon problems – and he is going to change the way he plays.

Det er ganske interessant læsning. Ligeledes om Lionel Messi og hvordan han også har ændret sin stil. Hele artiklen kan læses her .
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #602 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
*SLET*
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved El_Juan.

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #603 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Sæsonen 2014/2015
Ahhhh de jæ*vla dødballene.........

11 år 10 måneder siden #604 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Arrogancen og lorte spil er tilbage. Så tyndt og ide forladt. Kom nu igang for satan!!

Edit: hvad sker der for den dommer. Ufatteligt med de straffe.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved asp3200.

11 år 10 måneder siden #605 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Hvad har dommeren drukket?!?!

Nå: 2-1, fuck it..;)

11 år 10 måneder siden #606 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Ronaldo Vs. Messi 2009-2014

Ronaldo: 264 mål i 254 kampe - 1.04 pr. kamp

Messi: 277 mål i 269 kampe - 1.03 pr kamp.

Sorry bare et lille input! :-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #607 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Sæsonen 2014/2015
QUE JUGADOR! QUE MAQUINA!

Søren hvor deilig det er med Ronaldo-mål! Måtte den mannen aldri legge opp.

11 år 10 måneder siden #608 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
Ronaldo 14/15 La Liga: 4 kampe, 9 mål

Glad for det sidste mål, så man ikke bare kan bruge undskyldningen, at hans mange mål bare er et produkt af straffespark, som - i nogens øjne - ikke er "rigtige" mål

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 10 måneder siden #609 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Illarra, Illarra, Illarra!
Verdensklasse køb, verdensklasse spiller og verdensklasse præstation! Nuvel, så skal han stadig præstere over en længere periode, men kampen idag viser netop hvad han kan, og er så dygtig til. Han led meget sidste sæson under Alonso og vores mange skader, som gjorde han oftest spillede positioner han ikke var vant til. Illarra, Kroos og Modric er altså også sød musik i mine øre! Jeg savner Isco og Khedira, da jeg virkelig holder af de 2 spillere, men Illarra er bare at foretrække, hvis han spiller som han gør idag.

Isco var igen fremragende, og hvor jeg dog elsker spillere som ham. Hans positionere sig rigtig godt, og er begyndt og arbejde rigtig godt tilbage i banen samtidig med, at han rent faktisk gør en stor forskel i vores opbyggende spil og er utrolig chanceskabende. Han bliver kun bedre og bedre, og jeg ser ham faktisk som en perfekt overtager for Modric.

De 2 spillere er dem som faktisk har imponeret mig mest denne sæson, men samtidig også dem som for alvor skulle vise deres værd, og det synes jeg helt klart de har gjort.

Ronaldo var hjernedød god idag, og sikke en præstation! Magtdemonstration for hans side af, selvom jeg råbte og skreg af ham efter hans klodsede straffe, for selvfølgelig var den god nok!
Bale og James skuffer mig stadig, og specielt førstnævnte. James skal først tilpasse sig, og det er naturligt, at han ikke spiller op til sit bedste, men synes ofte de falder helt ud af kampen, og der kan gå flere minutter uden de får den.

Dejlig præstation idag, og specielt spillet var godt efter vi fik ro på efter 2-1 målet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, asp3200, Real Madrid, JimmyBroe, BBB, andreashn

11 år 10 måneder siden #610 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

ChrillRM14 skrev: Ronaldo 14/15 La Liga: 4 kampe, 9 mål

Glad for det sidste mål, så man ikke bare kan bruge undskyldningen, at hans mange mål bare er et produkt af straffespark, som - i nogens øjne - ikke er "rigtige" mål

Der skal stadig scores på straffespark og det formår Cristiano Ronaldo.......i modsætning til visse andre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn

11 år 10 måneder siden #611 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
@Dios

Jeg er meget enig, desværre tror jeg Illarra får det meget svært med at slå igennem. Eller tildele sig en plads. Der er altså et par dyre drenge foran ham.

Siempre Fiel hvis du er der ude? Kan vi få en kort kommentar om din musling fra baskerlandet? Gjorde han det okay idag?;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 10 måneder siden #612 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg har tidligere prædiket for en 4-3-3 med Ronaldo som "9'er", åltså en trio af Bale, James og Ronaldo.
Det ser sgu ud til at det er i Carlo's tanker også med den seneste bænkning af Benzema og det er netop gjort for at finde BALANCEN. Om det så bliver Illarra eller Khedira der træder ind på midtbanen ved siden af Kroos og Modric/Isco, det virker ikke på nuværende tidspunkt til at være så vigtigt.

Jeg siger det gerne igen, vi scorer rigeligt med mål når Bale og Ronaldo ligger som angribere. Og nej, der er ikke brug for Benzema's "magiske" pasningsspil, det blev evident i tirsdags.

Leveret af Kunena Forum