Sæsonen 2014/2015

11 år 10 måneder siden #613 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Sæsonen 2014/2015

Elkrimi skrev: Jeg har tidligere prædiket for en 4-3-3 med Ronaldo som "9'er", åltså en trio af Bale, James og Ronaldo.
Det ser sgu ud til at det er i Carlo's tanker også med den seneste bænkning af Benzema og det er netop gjort for at finde BALANCEN. Om det så bliver Illarra eller Khedira der træder ind på midtbanen ved siden af Kroos og Modric/Isco, det virker ikke på nuværende tidspunkt til at være så vigtigt.

Jeg siger det gerne igen, vi scorer rigeligt med mål når Bale og Ronaldo ligger som angribere. Og nej, der er ikke brug for Benzema's "magiske" pasningsspil, det blev evident i tirsdags.

Jeg er enig at denne trio mod de svage hold bomber løs, men er i tvivl om hvordan det vil fungerer når man møder nogle af de bedre hold. Jeg er stadig spændt på om midtbanen vil falde ud i de kampe eller om man endelig har en form for balance. Glæder mig til at se holdet mod det øvre lag af modstandere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #614 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2014/2015

Elkrimi skrev: Jeg har tidligere prædiket for en 4-3-3 med Ronaldo som "9'er", åltså en trio af Bale, James og Ronaldo.
Det ser sgu ud til at det er i Carlo's tanker også med den seneste bænkning af Benzema og det er netop gjort for at finde BALANCEN. Om det så bliver Illarra eller Khedira der træder ind på midtbanen ved siden af Kroos og Modric/Isco, det virker ikke på nuværende tidspunkt til at være så vigtigt.

Jeg siger det gerne igen, vi scorer rigeligt med mål når Bale og Ronaldo ligger som angribere. Og nej, der er ikke brug for Benzema's "magiske" pasningsspil, det blev evident i tirsdags.

Mon ikke denne "bænkning" af Benzema skyldes kampprogram og modstanderens styrke, og mon ikke Benz er at finde mellem de dyre drenge på toppen i weekenden, uanset de gode præstationer mod Elche.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

11 år 10 måneder siden #615 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2014/2015

Mathiaska skrev:

Mon ikke denne "bænkning" af Benzema skyldes kampprogram og modstanderens styrke, og mon ikke Benz er at finde mellem de dyre drenge på toppen i weekenden, uanset de gode præstationer mod Elche.

Det tror jeg såmænd også du har ret i Mathiaska, men man skal også huske på at Carlo nok stadig er i en eksperimenterende fase med holdet. På sigt kunne jeg godt forstille mig at Benzema glider ud af den 'normale' starter. Intet kan udelukkes.

Selv er jeg positivt stemt overfor idéen med BCJ oppe foran, det giver nemlig plads til James uden at balancen på holdet kompromenteres. En James tilfordel for en Benzema er nok også noget jeg på sigt ville fortrække.

Man kan dog godt frygte at en spiller som Bale i denne opstilling kommer til at spille for meget med front mod mål, hvilket ikke gavner hans eksplosive kvaliteter. Den samme frygt kunne man som sådan også have med Ronaldo centralt, men da rollen han ser udtil at være tiltænkt her, er så fri som den er, bekymre dette mig egentlig ikke særligt meget. At have Ronaldo liggende mere central bidrager i øvrigt også til en ekstra dimension i angrebsspillet, vi bliver nemlig farligere på indlæg i åbent spil (hold da op nogle hovedstødsmål han har lavet på det sidste).

Ift. Bale så er han altså også bare en verdensklasse spiller, én man kan placere på stort alle offensivepladser og alle steder ville han gøre det bedre end de fleste. I de seneste par kampe har han også taget nogle rigtig gifte løb i feltet som har resulteret i mål på dybe stikninger.

Jeg er håber og tror på BCJ, selvom BBC godt nok klinger lidt bedre.

Altid Real Madrid.

11 år 10 måneder siden #616 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Som flere brugere har været lidt inde på, så er sæsonen stort set tabt - Det er ikke et pessimistisk synspunkt, men et realistisk. Eftersom man solgte fodboldguden di Maria, og samtidig havde færre point end Barcelona efter tre liga-kampe, må CDR være det store mål. Netop derfor er det også så dejligt med lidt gode nyheder!:

Jesé nåede op på 32 km/t i en sprint under træningen i går, og det viser meget godt at benene er i kraftig fremgang... Til sammenligning kan det nævnes, at Walcott ligger på 32,7 km/t;)

Go Jesé!!!:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska, JimmyBroe, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #617 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev: Som flere brugere har været lidt inde på, så er sæsonen stort set tabt - Det er ikke et pessimistisk synspunkt, men et realistisk. Eftersom man solgte fodboldguden di Maria, og samtidig havde færre point end Barcelona efter tre liga-kampe, må CDR være det store mål. Netop derfor er det også så dejligt med lidt gode nyheder!:

Jesé nåede op på 32 km/t i en sprint under træningen i går, og det viser meget godt at benene er i kraftig fremgang... Til sammenligning kan det nævnes, at Walcott ligger på 32,7 km/t;)

Ja, hele 4 point er der op til Barca..... ;)

11 år 10 måneder siden #618 af M_linding

Elkrimi skrev:

M_linding skrev: Som flere brugere har været lidt inde på, så er sæsonen stort set tabt - Det er ikke et pessimistisk synspunkt, men et realistisk. Eftersom man solgte fodboldguden di Maria, og samtidig havde færre point end Barcelona efter tre liga-kampe, må CDR være det store mål. Netop derfor er det også så dejligt med lidt gode nyheder!:

...Men kun 33 runder og 99 point tilbage at spille om + ingen di Maria til at løfte holdet med 80-120 %... Så det bliver næsten umuligt:(

11 år 10 måneder siden #619 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

Elkrimi skrev:

...Men kun 33 runder og 99 point tilbage at spille om + ingen di Maria til at løfte holdet med 80-120 %... Så det bliver næsten umuligt:(

Oh...the ironi!

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #620 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Sæsonen 2014/2015
Mon ikke Barcelona snubler et par gange ;)
Men jeg ser dog, at vi selv afgøre det ved at slå Barcelona to gange og fremadrettet en stabil sæson :) (Ønske tænkning)
Intet er umuligt, før det matematisk umuligt!
Men dejligt at Valencia fører tabellen fremfor Barcelona :P

11 år 10 måneder siden #621 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Folk glemmer vist lidt at de næste tre kampe er mega vigtige/svære. Villarreal ude som Barcelona var heldige at vinde over. Svære hjemmekampe mod Bilbao og Barcelona. Så hvis de ikke tager sig sammen så er vi evt 10-11 point efter Barcelona når vi har spillet mod dem forudsagt vi taber mod Villareal og dummer os hjemme med uafgjort mod Bilbao.
Ikke ligefrem utænkeligt scenario som vi har spillet mod bedre hold.

Og så er ligaen slut

11 år 10 måneder siden #622 af M_linding

asp3200 skrev: Folk glemmer vist lidt at de næste tre kampe er mega vigtige/svære. Villarreal ude som Barcelona var heldige at vinde over. Svære hjemmekampe mod Bilbao og Barcelona. Så hvis de ikke tager sig sammen så er vi evt 10-11 point efter Barcelona når vi har spillet mod dem forudsagt vi taber mod Villareal og dummer os hjemme med uafgjort mod Bilbao.

Og så er ligaen slut

Enig - de skal tage sig gevaldigt sammen!

Hvis holdet havde scoret 30 mål de sidste tre kampe, ville jeg muligivs regne med 3 point mod Villareal... Men når de ikke kan score mere end 18 mål på tre kampe, så ser det sort ud. Det er næsten som om spillerne ikke vil forbedre sig som hold:(

Barcelona - derimod - ligner et hold som nemt kan tage 10-15 sejre i træk nu, sådan som de spiller. Dark times....
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, andreashn

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #623 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

asp3200 skrev: Folk glemmer vist lidt at de næste tre kampe er mega vigtige/svære. Villarreal ude som Barcelona var heldige at vinde over. Svære hjemmekampe mod Bilbao og Barcelona. Så hvis de ikke tager sig sammen så er vi evt 10-11 point efter Barcelona når vi har spillet mod dem forudsagt vi taber mod Villareal og dummer os hjemme med uafgjort mod Bilbao.

Og så er ligaen slut

Hvis holdet havde scoret 30 mål de sidste tre kampe, ville jeg muligivs regne med 3 point mod Villareal... Men når de ikke kan score mere end 18 mål på tre kampe, så ser det sort ud. Det er næsten som om spillerne ikke vil forbedre sig som hold:(

Barcelona - derimod - ligner et hold som nemt kan tage 10-15 sejre i træk nu, sådan som de spiller. Dark times....

M_Linding, haha elsker din ironi! :D
Lad os nu tage en kamp af gangen. Men spændende bliver det i morgen kl.16! Jeg håber på målshow, men vigtigst af alt 3 point! :)
Hala Madrid!

11 år 10 måneder siden #624 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

Og så er ligaen slut

Kig på modstanden M_Linding.. Ikke ligefrem tophold vel

Basel
Deportivo
Elche

Selv Hobro kunne score mange mål mod dem ;)
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved asp3200.

Leveret af Kunena Forum