Sæsonen 2014/2015

11 år 10 måneder siden #649 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg har absolut ingen problemer med, at kommentatorer er fans af klubber. De går op i fodbold ligesom os andre og har gjort det hele livet, derfor har de naturligvis også tilhørsforhold.
Morten Bruun er på det punkt et eksempel at leve op til, mens en mand som Tobias Hansen er det stik modsatte. Han er i bedste fald en decideret joke. Og burde reelt set kun have lov til at kommentere kampe, hvor hverken Real Madrid eller Barcelona er involveret. Det magter han tydeligvis ikke.

PS: Har nogen været så smarte at gemme hans tweets?!? :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #650 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Sæsonen 2014/2015
Det er bestemt interessant at Varane siger efter kampen at modstanderne kommer til chancer for nemt. Det kunne snildt have været et andet resultat hvis Villarreal var mere effektive.

11 år 10 måneder siden #651 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2014/2015
Det gør ondt at have mistet Xabi Alonso, når han nu klarer sig SÅ godt i Bundesligaen.... 175 vellykkede afleveringer mod Köln.... av av av

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 10 måneder siden #652 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

ChrillRM14 skrev: Det gør ondt at have mistet Xabi Alonso, når han nu klarer sig SÅ godt i Bundesligaen.... 175 vellykkede afleveringer mod Köln.... av av av

De 150 af dem var ikke noget at råbe hurra af. Overdrivelse fremmer forståelsen, men han er nu kommet til en klub, hvor boldbesiddelse er langt vigtigere end mål og titler, så ligesom Xavi ikke skulle krediteres for hans 500 vellykket afleveringer i stort set hver kamp, så skal Alonso selvfølgelig heller ikke. Det er da klart flot, men det er jo ikke noget at skrive om. Fodboldverdenen er jo helt i ekstase over boldbesiddelse efterhånden. Slap nu lige lidt af hehe :)

Boldbesiddelsen hed altså 74-26, så hvis du ikke så kampen, så gæt selv på, hvor mange ligegyldige afleveringer han og resten af Bayern holdet havde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, andreashn, MMM

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #653 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2014/2015
Kommentator-højdepunktet i gårsdagens kamp var helt klart da kommentatoren (Tobias Hansen hedder han, kan jeg forstå) sagde at James havde overtaget 10-tallet i Madrid. En trøje som Zidane spillede med, da han var i klubben. Der måtte jeg lige kvæle en kat ude i baggården i bar frustration.

11 år 10 måneder siden #654 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Jeg har absolut ingen problemer med, at kommentatorer er fans af klubber. De går op i fodbold ligesom os andre og har gjort det hele livet, derfor har de naturligvis også tilhørsforhold.
Morten Bruun er på det punkt et eksempel at leve op til, mens en mand som Tobias Hansen er det stik modsatte. Han er i bedste fald en decideret joke. Og burde reelt set kun have lov til at kommentere kampe, hvor hverken Real Madrid eller Barcelona er involveret. Det magter han tydeligvis ikke.

PS: Har nogen været så smarte at gemme hans tweets?!? :0)

Jeg har den med med Pepe hvor han stemples i hovedet hvortil Hr. Hansen har skrevet "Retfærdighed"

11 år 10 måneder siden #655 af ChrillRM14

Dios skrev:

ChrillRM14 skrev: Det gør ondt at have mistet Xabi Alonso, når han nu klarer sig SÅ godt i Bundesligaen.... 175 vellykkede afleveringer mod Köln.... av av av

De 150 af dem var ikke noget at råbe hurra af. Overdrivelse fremmer forståelsen, men han er nu kommet til en klub, hvor boldbesiddelse er langt vigtigere end mål og titler, så ligesom Xavi ikke skulle krediteres for hans 500 vellykket afleveringer i stort set hver kamp, så skal Alonso selvfølgelig heller ikke. Det er da klart flot, men det er jo ikke noget at skrive om. Fodboldverdenen er jo helt i ekstase over boldbesiddelse efterhånden. Slap nu lige lidt af hehe :)

Boldbesiddelsen hed altså 74-26, så hvis du ikke så kampen, så gæt selv på, hvor mange ligegyldige afleveringer han og resten af Bayern holdet havde.

Jeg så ikke kampen nej, men når det nu er Guardiolas Bayern-mandskab, så er det en selvfølge, at boldbesiddelse jo kommer før alt - dog er der tale om en Alonso, som uanset graden af ligegyldighed i hans afleveringer stadig er og bliver en fantastisk midtbanegeneral, der skaber balance i spillet, som man måske savner på vores real madrid-hold lige pt. Derfor var essensen/undertonen i kommentaren ligeså meget bare en kendsgerning, at det er skide ærgerligt at miste ham, når han tydeligvis stadig fungerer til ug på banen - ifølge alskens statestikker og medier :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 10 måneder siden #656 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2014/2015

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev:

Jeg så ikke kampen nej, men når det nu er Guardiolas Bayern-mandskab, så er det en selvfølge, at boldbesiddelse jo kommer før alt - dog er der tale om en Alonso, som uanset graden af ligegyldighed i hans afleveringer stadig er og bliver en fantastisk midtbanegeneral, der skaber balance i spillet, som man måske savner på vores real madrid-hold lige pt. Derfor var essensen/undertonen i kommentaren ligeså meget bare en kendsgerning, at det er skide ærgerligt at miste ham, når han tydeligvis stadig fungerer til ug på banen - ifølge alskens statestikker og medier :)

Det dejlige ved det er dog at man nu indser Xavi ikke var så god som man har gjort ham. Har altid ment at Alonso var bedre, men at Xavi så bedre ud pga. spillestilen.

11 år 10 måneder siden #657 af ChrillRM14

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Dios skrev:

Det dejlige ved det er dog at man nu indser Xavi ikke var så god som man har gjort ham. Har altid ment at Alonso var bedre, men at Xavi så bedre ud pga. spillestilen.

Jeg er SÅ enig! Alonso skabte bare en generel ro på banen - en ro som også kunne mærkes helt herhjemme i sofaen :( Man må håbe at Illara har et uudnyttet potentiale gemt i sig ;)

Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #658 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg bliver mere og mere rolig omkring Illarra.
Han er ikke nogen fysisk gigant som Pogba eller med samme vildskab fremad banen som førnævnte, men han viser en udpræget ro i sine aktioner.

Illustreret igen i går, hvor vi efter indskiftningen af ham FULDSTÆNDIG tager kontrol over kampen, da vi får skabt balancen på midten af banen og Villarreal slet ikke kan stille noget op. Vi har set det i et par kampe i træk nu. Illarra er jo ikke nogen dårlig spiller, det har hans tid i La Real vist os, men vi ved også, at det tager minimum 12 måneder at falde til i Madrid. Se blot på fx Modric.

Illarra skal levere i år - jeg tror på, at han, i øvrigt sammen med Isco, kommer til stråle i løbet af året.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Raul 4 ever, M_linding, Dios, ZizouMo, andreashn, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #659 af ChrillRM14

DarioGomez skrev: Illarra skal levere i år - jeg tror på, at han, i øvrigt sammen med Isco, kommer til stråle i løbet af året.

De har fungeret rigtig godt som supplement til truppen indtil videre, hvilket vidner om, at vi formentlig ikke mister særlig meget kvalitet, når vi skal rokere i truppen undervejs i sæsonen

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #660 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Sæsonen 2014/2015
@ Don J

Er det dette tweet?
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Leveret af Kunena Forum