Uefa Champions League 2014/2015

11 år 10 måneder siden #25 af DarioGomez

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #26 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Uefa Champions League 2014/2015

SR4 skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Jeg hepper personligt ikke på Ronaldo, når han konkurrere med en spiller som Raul. Raul tilbød så meget mere end målscoring både på og udenfor banen for Real Madrid. Selvom Ronaldo er den bedste målscorer i Real Madrid historie, så vil Raul altid have en større stjerne i min bog.

Men du vil hellere se Messi slå den? ;)

Det er vidst det, man kalder at lægge ord i munden på folk :)

11 år 10 måneder siden #27 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

RasmusKring skrev:

SR4 skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Jeg hepper personligt ikke på Ronaldo, når han konkurrere med en spiller som Raul. Raul tilbød så meget mere end målscoring både på og udenfor banen for Real Madrid. Selvom Ronaldo er den bedste målscorer i Real Madrid historie, så vil Raul altid have en større stjerne i min bog.

Men du vil hellere se Messi slå den? ;)

Det er vidst det, man kalder at lægge ord i munden på folk :)

Nej var også ment som en joke, da hvis Ronaldo ikke slår den så gør Messi det. Læg mærke til smiley'en ;)

11 år 7 måneder siden #28 af Siempre Madrid
Nå, som ventet videre til ottendedelsfinalerne og retfærdigheden skete fyldest, da Liverpool blev sendt ud i mørket. Tak for det.

Foreløbig kan modstanderne blive Arsenal, Leverkusen, Juventus eller Shakhtar Donetsk. Og så Roma/Dynamo Moskva/Manchester City, Paris SG (hvis de slutter som nr. 2) eller Sporting Lissabon/Schalke.

Det er jo ikke modstand, som gør at man ikke allerede nu kan booke billetterne til kvartfinalen, bortset fra Paris SG, som naturligvis ikke skal undervurderes.

Kom med Schalke 04, så man i det mindste kan tage turen til Tyskland for at se dem!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #29 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015

Siempre Madrid skrev: Nå, som ventet videre til ottendedelsfinalerne og retfærdigheden skete fyldest, da Liverpool blev sendt ud i mørket. Tak for det.

Foreløbig kan modstanderne blive Arsenal, Leverkusen, Juventus eller Shakhtar Donetsk. Og så Roma/Dynamo Moskva/Manchester City, Paris SG (hvis de slutter som nr. 2) eller Sporting Lissabon/Schalke.

Det er jo ikke modstand, som gør at man ikke allerede nu kan booke billetterne til kvartfinalen, bortset fra Paris SG, som naturligvis ikke skal undervurderes.

Kom med Schalke 04, så man i det mindste kan tage turen til Tyskland for at se dem!

*CSKA Moskva

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at trække City. Er der et hold som jeg virkelig ikke har nogen form for respekt for, så er det den forbandede plastik klub.
Og så er de også vanvittige dårlige i Champions League. Det virker som om, at de ikke har lært, at man skal gribe en kamp anderledes an, end når det gælder de klassiske kampe i Premier League, hvor man kan spille meget mere frit eller åbent.

Er det i øvrigt på fredag, at lodtrækningen finder sted?

11 år 7 måneder siden #30 af El Rojo

Inspektøren skrev:

Siempre Madrid skrev: Nå, som ventet videre til ottendedelsfinalerne og retfærdigheden skete fyldest, da Liverpool blev sendt ud i mørket. Tak for det.

*CSKA Moskva

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at trække City. Er der et hold som jeg virkelig ikke har nogen form for respekt for, så er det den forbandede plastik klub.
Og så er de også vanvittige dårlige i Champions League. Det virker som om, at de ikke har lært, at man skal gribe en kamp anderledes an, end når det gælder de klassiske kampe i Premier League, hvor man kan spille meget mere frit eller åbent.

Er det i øvrigt på fredag, at lodtrækningen finder sted?

Først på mandag d. 15. Det er kl. 12 i Nyon.

Personligt ser jeg sådan på det, at kun Bayern og Chelsea burde kunne true os for alvor. Alligevel er jeg ret frisk på ikke at trække PSG eller Juve. Resten kan sgu næsten være det samme.

11 år 7 måneder siden #31 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015
Håber på et engelsk hold. Jo færre af dem i turneringen jo bedre.

11 år 7 måneder siden #32 af Dios
Besvaret af Dios på emne Uefa Champions League 2014/2015
Er ret så ligeglad med hvad modstanderen hedder, bare de er nemme, og det er hverken City, Psg, Juve, Roma etc. IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 7 måneder siden #33 af DarioGomez
Uh - lodtrækningsdag.

Håber virkelig, at vi trækker PSG - seværdigt hold, hvilket vil skabe nogle gode kampe, men samtidig et hold, der ikke vil være en stor udfordring over to opgør.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 7 måneder siden #34 af DarioGomez
Alternativt vil jeg virkelig gerne være med til at sende Özil ud i mørket ...

11 år 7 måneder siden #35 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Alternativt vil jeg virkelig gerne være med til at sende Özil ud i mørket ...

Har han ikke været derude i 1½ år??

Giv mig en flok tyskere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #36 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
To kampe mod City eller PSG ville være underholdende. Det er også to hold der skal ud hurtigst muligt, så hvorfor ikke trække en af dem. Vi ville også få nogle federe kampe mod en af de to hold, end hvis vi trak enten Schalke, Leverkusen eller Shaktar.

En tur til Emirates, ville jeg personligt heller ikke have meget noget imod. Vi har aldrig spillet der og Arsenal parkere aldrig bussen, så der kunne vi helt klart også få en meget underholdende kamp. Det ville dog være en walkover, med Arsenal -og vores nuværende form, in mente. Det eneste argument imod den kamp er Özil. Ikke nok med, at han er ankommet til en elendig klub, så forlod han fandme også klubben, præcis den samme sæson, hvor vi vandt La Decima. Når jeg kigger på Özil, så ser jeg en person der er i meget dårligt humør. Tidligere spillede han med de bedste spillere og i et dejligt land. Nu... tja.. Nu er målet at nå 4 pladsen i Premier League.
Jeg har sgu ondt af knægten, må jeg være ærlig at tilstå. Han fortjener bedre.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Inspektøren.

Leveret af Kunena Forum