Uefa Champions League 2014/2015

11 år 7 måneder siden #49 af DarioGomez

SR4 skrev:

M_linding skrev: Hvis bare tyskerne lader vores spillere beholde deres korsbånd, så er jeg tilfreds...

Fantastisk at to af disse forfærdelige hold: City, Barcelona, Chelsea og PSG, allerede er ude!:-)

Hehe, der er faktisk ingen af de fire hold, jeg på nogen måde kan døje ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #50 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Men jeg synes at man skal være påpasselig med at sige at det er dejligt, at vi trak Schalke 04 i 1/8 finalen. Ja, det er en nem modstander, men hvis det betyder at holdet får et kæmpe chok når de så møder Chelsea eller Bayern senere i turneringen fordi de intet modstand har fået i gruppespillet eller start-slutspil, så kan det ramme os hårdt. Som minimum, vil jeg derfor foretrække at møde minimum et tophold inden semi-finalen.

Chelsea og Bayern mener jeg godt, at man kan tillade sig at sige, at de har været lige så gode som os, indtil videre i denne sæson. Bayern var uhyggelige i Rom (1-7) og dominerede med en mand i undertal i 70 minutter på Etihad. Chelsea har ligeledes været komfortable, det har dog mest være i Premier League, hvor de kun har tabt én kamp. Og så har de Mourinho kongen over alle konger i slutkampe og et vanvittigt stærk hold på samtlige pladser.
Atletico Madrid har jeg desuden langt fra afskrevet. De er sultne efter af få hævn fra Lissabon. Det kan jeg godt garantere. Vi har allerede mødt dem tre gange denne sæson. To gange hjemme og en gang på Vincente Calderon, hvor det er endt med to sejre til Atletico og en uafgjort. Så de fortjener ligeledes også respekt og skal derfor heller ikke undervurderes.

Men jeg glæder fandme til næste år, når det hele begynder igen. Men først skal FIFA CLUB WORLD CUP overstås.

11 år 7 måneder siden #51 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev: Men jeg synes at man skal være påpasselig med at sige at det er dejligt, at vi trak Schalke 04 i 1/8 finalen. Ja, det er en nem modstander, men hvis det betyder at holdet får et kæmpe chok når de så møder Chelsea eller Bayern senere i turneringen fordi de intet modstand har fået i gruppespillet eller start-slutspil, så kan det ramme os hårdt. Som minimum, vil jeg derfor foretrække at møde minimum et tophold inden semi-finalen.

Chelsea og Bayern mener jeg godt, at man kan tillade sig at sige, at de har været lige så gode som os, indtil videre i denne sæson. Bayern var uhyggelige i Rom (1-7) og dominerede med en mand i undertal i 70 minutter på Etihad. Chelsea har ligeledes været komfortable, det har dog mest være i Premier League, hvor de kun har tabt én kamp. Og så har de Mourinho kongen over alle konger i slutkampe og et vanvittigt stærk hold på samtlige pladser.
Atletico Madrid har jeg desuden langt fra afskrevet. De er sultne efter af få hævn fra Lissabon. Det kan jeg godt garantere. Vi har allerede mødt dem tre gange denne sæson. To gange hjemme og en gang på Vincente Calderon, hvor det er endt med to sejre til Atletico og en uafgjort. Så de fortjener ligeledes også respekt og skal derfor heller ikke undervurderes.

Men jeg glæder fandme til næste år, når det hele begynder igen. Men først skal FIFA CLUB WORLD CUP overstås.

Aaarh tror mere det var Bayern der fik chokket sidste år ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #52 af Inspektøren
Ojalá nos veamos con Mou en la Champions
www.marca.com/2014/12/28/futbol/equipos/...drid/1419788250.html

Ramos kunne åbenbart godt tænke sig Chelsea i finalen.

Det vil i hvert fald, med Madridista briller, være den mest interessante finale modstander. Ikke så meget fordi det vil være to forskellige stilarter mod hinanden. Nej, derimod er det pga. en vis herre ved navn José Mário dos Santos Mourinho Félix.

The Special One har ikke bare en fortid hos os. Han har en meget kontroversiel fortid. Der har været flere magtkampe mellem ham og Florentino Perez og Alfredo de Stefano. Derudover var det også ham der foretog det meget kontroversielle valg, nemlig som den første Real Madrid manager at sætte San Ikér på bænken.

Så er der også den med, at Mournho har trænet mange store profiler i sin fortid, heriblandt Ronaldo; "(...) Not this one (Cristiano), the real one, the Brazilian Ronaldo", hvor Ronaldo en dag efter svarer tilbage med to lækre mål i en opvisningskamp i USA i sommeren 2013, lige efter Mourinho forlod os.

Til slut, så udtalte han også for to dage siden, at han nu elsker sine spillere, hvilket er noget ikke har gjort i noget tid: "Estoy feliz porque amo a mis jugadores. Es algo que echaba de menos y con este equipo he vuelto a tenerlo"
Kilde: www.marca.com/2014/12/26/futbol/futbol_i...ague/1419618384.html

Men det ville til gengæld nok være den sværrest tænklige modstander i finalen, hvis du spørger mig. Men som man siger: If you want to be the best, you have to take out the best.

11 år 7 måneder siden #53 af El_Juan
Det er måske lige at stramme den og en anelse respektløs overfor Bayern München, at kalde Chelsea for den sværest tænkelige modstander. Nuvel, Chelsea er gode, men Premier League-klubberne er til at tale med, selv Mourinhos mandskab. Deres tonstunge forsvar vil blive straffet på den onde klinge mod Real Madrid, med mindre de stiller sig længere tilbage - hvilket de formentlig vil gøre - og så må vi se om de egentlig kan matche Carlettos tropper. Nok er sagt. Jeg håber opgøret bliver en realitet til foråret. Så kan de lade benene tale, frem for Mourinhos hykleriske afløbsrør.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 7 måneder siden #54 af Sahinovic

Inspektøren skrev: Men jeg synes at man skal være påpasselig med at sige at det er dejligt, at vi trak Schalke 04 i 1/8 finalen. Ja, det er en nem modstander, men hvis det betyder at holdet får et kæmpe chok når de så møder Chelsea eller Bayern senere i turneringen fordi de intet modstand har fået i gruppespillet eller start-slutspil, så kan det ramme os hårdt. Som minimum, vil jeg derfor foretrække at møde minimum et tophold inden semi-finalen.…..

What?

Fulgte du overhovedet med i sidste års Champions League? Vi mødte lette hold hele vejen til [og med?] semifinalen hvor vi mødte FC Bayern - hvem fik chokket, kan du huske det?

Jeg husker tydeligt folk brugte det samme argument sidste år, ''bare vent til vi møder en bedre modstander''.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, JimmyBroe, andreashn

11 år 7 måneder siden #55 af Kasillas

Sahinovic skrev:

Inspektøren skrev: Men jeg synes at man skal være påpasselig med at sige at det er dejligt, at vi trak Schalke 04 i 1/8 finalen. Ja, det er en nem modstander, men hvis det betyder at holdet får et kæmpe chok når de så møder Chelsea eller Bayern senere i turneringen fordi de intet modstand har fået i gruppespillet eller start-slutspil, så kan det ramme os hårdt. Som minimum, vil jeg derfor foretrække at møde minimum et tophold inden semi-finalen.…..

What?

Fulgte du overhovedet med i sidste års Champions League? Vi mødte lette hold hele vejen til [og med?] semifinalen hvor vi mødte FC Bayern - hvem fik chokket, kan du huske det?

Jeg husker tydeligt folk brugte det samme argument sidste år, ''bare vent til vi møder en bedre modstander''.

Næmmer'li' - Og i forlængelse af det, skal man også have det i baghovedet at vi kommer til at møde Atletico og måske også Barcelona i Copa del Rey. - Og selv i tilfældet af at vi ikke skulle havde stødt på disse 2 førnævnte klubber i Rey-regi, så er det yderst uundgåeligt at vi ikke kommer til at møde dem i Ligaen.- Så det er næppe lige sådan at det kun er i Champions League at vi har noget chance for at "teste" os mod en ligeværdigt sværvægter.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #56 af Inspektøren

Sahinovic skrev:

What?

Nu mødte vi Dortmund i kvartfinalen. Samme Dortmund der gav os en ordentlig røvfuld året forinden i semi-finalen og var på det yderste af det yderste til få forlænget spilletid mod os. Heldigvis for os, så endte kampen 2-0 til Dortmund. Efter den kamp, blev holdet advaret om ikke at tage en sejr for givet, hvilket helt klart, i mine øjne, bidrog til den fantastiske defensive disciplin, som man oplevede i det første semi-finale opgør mod Bayern, hvor vi vandt 1-0.

11 år 7 måneder siden #57 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev:

What?

Nu mødte vi Dortmund i kvartfinalen. Samme Dortmund der gav os en ordentlig røvfuld året forinden i semi-finalen og var på det yderste af det yderste til få forlænget spilletid mod os. Heldigvis for os, så endte kampen 2-0 til Dortmund. Efter den kamp, blev holdet advaret om ikke at tage en sejr for givet, hvilket helt klart, i mine øjne, bidrog til den fantastiske defensive disciplin, som man oplevede i det første semi-finale opgør mod Bayern, hvor vi vandt 1-0.

De vandt 3-0 i det første opgør og fik en meget sikker sejr hjem. Returen var kun slem fordi Di Maria brændte det straffespark, at Illara spillede sin elendigste kamp og at Real brændte en del chancer, der ikke måtte brændes. Og her var kampen uden Ronaldo.
Så alt i alt er det selvfølgelig ikke acceptabelt, men man havde en dårlig dag. Og indstillingen var nok ikke helt i top efter man havde kørt dem over i det første opgør. Så kan ikke se det have noget at gøre med chok.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #58 af Inspektøren

SR4 skrev:

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev:

What?

De vandt 3-0 i det første opgør og fik en meget sikker sejr hjem. Returen var kun slem fordi Di Maria brændte det straffespark, at Illara spillede sin elendigste kamp og at Real brændte en del chancer, der ikke måtte brændes. Og her var kampen uden Ronaldo.
Så alt i alt er det selvfølgelig ikke acceptabelt, men man havde en dårlig dag. Og indstillingen var nok ikke helt i top efter man havde kørt dem over i det første opgør. Så kan ikke se det have noget at gøre med chok.

Jeg mener nu, at kampen mod Dortmund mere var en påmindelse/advarsel om, at vi ikke er uovervindelige og at vi derfor aldrig igen skal undervurdere en modstander, om vi så er foran med 3-0 eller 1-0.

11 år 6 måneder siden #59 af Siempre Madrid
Mmmm, Schalke 04 og Madridista.dk

#sigerdetbare.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lykke

11 år 5 måneder siden #60 af Raul-rik
Naa nu skal jeg lige hoere, hvor mange regner med at finde vejen mod Gelsenkirchen paa onsdag ??

Leveret af Kunena Forum