Uefa Champions League 2014/2015

11 år 7 måneder siden #37 af Madridnation.

Inspektøren skrev: To kampe mod City eller PSG ville være underholdende. Det er også to hold der skal ud hurtigst muligt, så hvorfor ikke trække en af dem. Vi ville også få nogle federe kampe mod en af de to hold, end hvis vi trak enten Schalke, Leverkusen eller Shaktar.

En tur til Emirates, ville jeg personligt heller ikke have meget noget imod. Vi har aldrig spillet der og Arsenal parkere aldrig bussen, så der kunne vi helt klart også få en meget underholdende kamp. Det ville dog være en walkover, med Arsenal -og vores nuværende form, in mente. Det eneste argument imod den kamp er Özil. Ikke nok med, at han er ankommet til en elendig klub, så forlod han fandme også klubben, præcis den samme sæson, hvor vi vandt La Decima. Når jeg kigger på Özil, så ser jeg en person der er i meget dårligt humør. Tidligere spillede han med de bedste spillere og i et dejligt land. Nu... tja.. Nu er målet at nå 4 pladsen i Premier League.
Jeg har sgu ondt af knægten, må jeg være ærlig at tilstå. Han fortjener bedre.

Helt enig :)

Håber nu også mest på at trække Arsenal. Gider ikke nogle tyske hold endnu, vi slog trods alt kun tyske hold fra 1/8 finalen sidste sæson i chl. Kom med Sanchez og Øzil

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #38 af DarioGomez
Ondt af Özil?

Mente han ikke selv, at penge var vigtigere end at vinde noget? Det er svært sådan for alvor at have medlidenhed med den slags valg?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, MMM

11 år 7 måneder siden #39 af M_linding
Jeg gentager lige mig selv: City!!!

Vi slår dem nemt, kampen vil blive vest på tv og så er City bare så nemme at hade...

11 år 7 måneder siden #40 af Chamartin

M_linding skrev: Jeg gentager lige mig selv: City!!!

Vi slår dem nemt, kampen vil blive vest på tv og så er City bare så nemme at hade...

Samtlige kampe fra nu af og til finalen bliver vist, så det skal ikke længere være et argument ;).

Jeg foretrækker Schalke 04 eller Bayer Leverkusen.

11 år 7 måneder siden #41 af Chamartin

Chamartin skrev:

Samtlige kampe fra nu af og til finalen bliver vist, så det skal ikke længere være et argument ;).

Og det blev Schalke 04 :)

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #42 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Nå, det blev Schalke 04. Ja ja fint nok, med tanke på det pressede program der opstår til den tid.

Barcelona mod City hehe. Den tror jeg helt klart, at jeg skal se ligesom jeg også skal se PSG mod Chelsea. De to kampe fandt også sted i sidste sæsons slutspil, hvor især Chelsea og PSG leverede to fremragende kampe.

11 år 7 måneder siden #43 af ChrillRM14

Chamartin skrev:

Chamartin skrev:

Og det blev Schalke 04 :)

Jamen dem har vi jo gode minder med ;) skal vi sige 10-0 over to kampe?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 7 måneder siden #44 af Real Madrid
Fantastisk at møde Schalke!!

Paris Saint-Germain - Chelsea
Manchester City - Barcelona
Bayer Leverkusen - Atlético Madrid
Juventus - Borussia Dortmund
Schalke 04 - Real Madrid
Shakhtar Donetsk - Bayern München
Arsenal - Monaco
FC Basel - FC Porto

Juventus mod Dortmund, PSG mod Chelsea og City mod Barca er rundes tre seværdige kampe, hvor alle seks hold har niveauet til at gå videre.

Chelsea, Barcelona, Atletico Madrid, Juventus, Real Madrid, Bayern München, Arsenal og Porto er dog de 8 hold, jeg tror går videre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

11 år 7 måneder siden #45 af Siempre Madrid
Jeg elsker lette lodtrækninger.

180 minutter mod Schalke og så skal vi finde en kvartfinalemodstander til os.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 7 måneder siden #46 af El Rojo

Real Madrid skrev: Fantastisk at møde Schalke!!

Paris Saint-Germain - Chelsea
Manchester City - Barcelona
Bayer Leverkusen - Atlético Madrid
Juventus - Borussia Dortmund
Schalke 04 - Real Madrid
Shakhtar Donetsk - Bayern München
Arsenal - Monaco
FC Basel - FC Porto

Juventus mod Dortmund, PSG mod Chelsea og City mod Barca er rundes tre seværdige kampe, hvor alle seks hold har niveauet til at gå videre.

Chelsea, Barcelona, Atletico Madrid, Juventus, Real Madrid, Bayern München, Arsenal og Porto er dog de 8 hold, jeg tror går videre.

Rimelig optimal lodtrækning, set fra vores synspunkt. Schalke bør blive en walkover, gerne en gentagelse af sidste års magtdemonstration. Måske kan Klaas få lov til at lave årets mål igen, til 1-6. Det passer mig også glimrende, at et par af outsiderne vil blive ekspederet ud nu, med mindre de altså kan tage sig af et par af favoritterne.

Efter Bayern og Chelsea ser jeg vores største konkurrenter i Barcelona, PSG, Juve, Dortmund og Atletico. Tre af de hold ryger allerede i 1/8-finalerne. Er vi ekstra heldige, så kan City og PSG drille to af de allersværeste. Jeg er dog helt enig i ovenstående otte vindere.

11 år 7 måneder siden #47 af M_linding
Hvis bare tyskerne lader vores spillere beholde deres korsbånd, så er jeg tilfreds...

Fantastisk at to af disse forfærdelige hold: City, Barcelona, Chelsea og PSG, allerede er ude!:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #48 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

M_linding skrev: Hvis bare tyskerne lader vores spillere beholde deres korsbånd, så er jeg tilfreds...

Fantastisk at to af disse forfærdelige hold: City, Barcelona, Chelsea og PSG, allerede er ude!:-)

Så får vi også set den reele forskel på holdene.

Leveret af Kunena Forum