Uefa Champions League 2014/2015

11 år 10 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Uefa Champions League 2014/2015

Real Madrid skrev:

BBB skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Ronaldo har 71 og Raul 76, så der er lige et par stykker mere. Inzaghi er nummer 3 med 70.

Dette er kun Champions League, altså hverken kval runder eller Europe League.

Playoff er en del af CL. 1., 2. og 3. kval runde er ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• basse
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #14 af basse
Besvaret af basse på emne Uefa Champions League 2014/2015
Efter denne kamp,vil jeg nu komme med mine indtryk.
Vi får f..... ørene i maskinen,når modstanderne er bedre end fc.Basel,der er ingen sammenhæng mellem midtbane og forsvar,der mangler helt klart en oprydder.
Disse spillere er IKKE skabt til dette spilsystem,dertil er de alle for offensive indstillet.
Jeg gider ikke komme ind på hvem det skulle være,men det er da ikke Asier illarenmendi,der er løsningen,og derodover er det også for sent nu hvor vinduet er lukket.
En løsning kunne evt være pepe,som er blevet brugt der før,og jeg mener han er blevet mere voksen,og dermed også har lagt de fleste unoder af sig.
Varane ligner en der desperat mangler spilletid,da han ikke viser så sikker som førhen.
Det STORE problem for mig er ,og nu ved jeg godt der er nogle der bliver tosset,men for F..... hvor er jeg træt af og se på cr7 og hans arrogance,når det ikke går hans vej.
Han viser det tydeligt ved det frispark Ramos tager,og håbløst smækker bolden langt over,men den reaktion cr7 viser efterflg er sgu latterligt.
Hans tanker er IKKE på real mere,men derimod hvordan han skal komme væk til sommer,det er TYDELIGT og se over en hel kamp,både idag og i week.enden.
Der er ALT for meget ballade i krogene,denne sæson,til at vi kan gå hele vejen,selvom jeg inderligt håber det,og så er spillerne heller ikke til det...........Desværre.......

11 år 10 måneder siden #15 af madrid2000
^^^^

Jeg er enig med det første. Vores hold er alt for offensivt. Vi spiller med 4 angriber og 2 MC'er, som heller vil arbejde offensivt end at kæmpe defensivt.

Vi skal helt klart have Khedira tilbage i storform, for han bliver meget vigtig denne sæson. Jeg tror Modric ryger fra startopstillingen, men i virkeligheden er det James, som skal bane vejen for Khedira. Der er overhovedet ingen balance på vores hold. Når modstanderen angriber, så er der alt for meget pres på Modric/Kroos og forsvaret. Modstanderne kommer alt for let frem til store chancer.

Ronaldo delen er jeg derimod ikke enig i. Han dirigerede de andre spiller og vinkede, hvordan de andre spiller skulle komme frem og presse i modsat side. Han spillede en meget fin kamp og spillede sine medspiller meget fint. Blandt andet ved James mål, hvor han server den for Benzema. Han lægger også op til Benzema. Hvad mere vil i have? Manden vil hele tiden lave mål. Han vil have vi hele tiden angriber og det er netop det, som betegner ham. Hvordan gik det lige mod La Real da vi hurtig kom frem? De dovnede den af og troede vi havde allerede vundet.

Ramos situation er det klart, at det pisser ham af. Ronaldo er en af de bedste til frispark, så kommer Ramos og beder om at sparke og får lov, så laver han total lort af den. Ronaldo er en perfektionist. Han lader næsten altid Bale sparke, når det lægger i venstre siden, så han tager ikke alt. Han er slet ikke så dårlig et menneske, som han bliver gjord til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

• basse
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #16 af basse
Besvaret af basse på emne Uefa Champions League 2014/2015
Det er heller ikke for på nogen måde at nedgøre ronaldo.men hvor mange gange har han ikke selv lavet et håbløst frispark.

Jeg er STOR tilhænger,og fuld af lovord og respekt,for alt det cr7 har præsteret for klubben,men det er bare som om han,som alle andre er frusteret over det der er sket før denne sæson.

Jeg er glad for resultatet,men igen det var på en MEGET billig baggrund,men forhåbenligt kan det sætte gang i sæsonen,det trænger vi til.
Det var da også lidt frusterende at se,at da der endelig var et hold der IKKE pakkede sig,her tænker jeg på 2 halvleg,så havde vi stadig problemer med spillet,det skulle ellers være guf for en contra,men der var alt for mange håbløse,og mærkelige beslutninger fra holdet.

Det p...... mig bare af vi sidste sæson havde et gudehold,der blot trængte til et par friske spillere,men nu er det op af bakke,jeg er ikke bange for gruppespillet,men derimod,det der følger efter.

IF IT AINT BROKEN WHY FIX IT.

11 år 10 måneder siden #17 af JesperA
Der skal altid fornyelse og optimering til, man kan ikke forvente at ride videre på bølgen bare fordi man har de samme spillere som sidste sæson, det er Barca og især Man United oplagte eksempler på.

Folk var også rasende over at Özil fik lov at smutte, 90% herinde ønskede jo at det var Di Maria der fik øksen dengang - de færreste havde vel protesteret hvis man vidste det ville være udslagsgivende for rejsen mod La Decima at man disponerede sådan... Di Maria havde nogle krav som klubben ikke ønskede at opfylde, og han udtalte allerede inden han kom til Real at han altid havde drømt om United.. Han blev solgt for flere skillinger end Real Madrid betalte for Zizou i sin prime, jeg ved godt tiderne er anderledes nu, men det er jo helt absurd at forholde sig til..

Ronaldo, Ramos og Marcelo var også gode venner med Özil - mon ikke de kommer sig over det.

650 mio kr. for en humørspiller er sgu en fin pris.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 10 måneder siden #18 af Siempre Madrid

basse skrev: Det er heller ikke for på nogen måde at nedgøre ronaldo.men hvor mange gange har han ikke selv lavet et håbløst frispark.

Jeg er STOR tilhænger,og fuld af lovord og respekt,for alt det cr7 har præsteret for klubben,men det er bare som om han,som alle andre er frusteret over det der er sket før denne sæson.

Jeg er glad for resultatet,men igen det var på en MEGET billig baggrund,men forhåbenligt kan det sætte gang i sæsonen,det trænger vi til.
Det var da også lidt frusterende at se,at da der endelig var et hold der IKKE pakkede sig,her tænker jeg på 2 halvleg,så havde vi stadig problemer med spillet,det skulle ellers være guf for en contra,men der var alt for mange håbløse,og mærkelige beslutninger fra holdet.

Det p...... mig bare af vi sidste sæson havde et gudehold,der blot trængte til et par friske spillere,men nu er det op af bakke,jeg er ikke bange for gruppespillet,men derimod,det der følger efter.

IF IT AINT BROKEN WHY FIX IT.

but it was broken!

Hvis man har en bil, som kører perfekt, men man også godt ved, at der snart skal gøres noget ved motoren, for at den bliver ved med at køre perfekt, så får man da lavet motoren hurtigst muligt og bliver ikke bare ved med at køre rundt med den.

Sådan var det med Real Madrid og Ángel di María.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Henrik--, andreashn, MMM, Cristiano Ronaldo

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #19 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Uefa Champions League 2014/2015

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Jeg hepper personligt ikke på Ronaldo, når han konkurrere med en spiller som Raul. Raul tilbød så meget mere end målscoring både på og udenfor banen for Real Madrid. Selvom Ronaldo er den bedste målscorer i Real Madrid historie, så vil Raul altid have en større stjerne i min bog.

11 år 10 måneder siden #20 af Siempre Madrid

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Jeg hepper personligt ikke på Ronaldo, når han konkurrere med en spiller som Raul. Raul tilbød så meget mere end målscoring både på og udenfor banen for Real Madrid. Selvom Ronaldo er den bedste målscorer i Real Madrid historie, så vil Raul altid have en større stjerne i min bog.

Rekorder er til for at blive stukket. Derfor er det kun godt, at der med tiden kommer spillere til, som overgår tidligere meritter og det får os jo ikke til at glemme Raúl og alle de andre helte, at deres rekorder bliver overtaget af andre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #21 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Rekorder er til for at blive stukket. Derfor er det kun godt, at der med tiden kommer spillere til, som overgår tidligere meritter og det får os jo ikke til at glemme Raúl og alle de andre helte, at deres rekorder bliver overtaget af andre.

Raúl vil ikke aldrig blive glemt. se mit profilbilledet! :) Ej spøg til side.
Men Ronaldo har også udviklet sig meget gennem årene. Han virker mere moden og viser holdånd. Man ser tit, at han lige skal klappe/kramme alle sine medspillere i spillertunnellen. Derudover kunne man bl.a. se på kampen i går, at han også laver indlæg og afleveringer til sine medspillere. Selvfølgelig prøver han også selv, fordi han har en vindermentalitet. Men synes dog han er blevet bedre til at aflevere, når hans medspillere er bedre placeret end ham selv.
Men vi lever i nuet, og jeg synes vi skal nyde Ronaldo slå rekorder i Real Madrid.
Hala Madrid! :)

11 år 10 måneder siden #22 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

madrid2000 skrev: ^^^^

Jeg er enig med det første. Vores hold er alt for offensivt. Vi spiller med 4 angriber og 2 MC'er, som heller vil arbejde offensivt end at kæmpe defensivt.

Vi skal helt klart have Khedira tilbage i storform, for han bliver meget vigtig denne sæson. Jeg tror Modric ryger fra startopstillingen, men i virkeligheden er det James, som skal bane vejen for Khedira. Der er overhovedet ingen balance på vores hold. Når modstanderen angriber, så er der alt for meget pres på Modric/Kroos og forsvaret. Modstanderne kommer alt for let frem til store chancer.

Ronaldo delen er jeg derimod ikke enig i. Han dirigerede de andre spiller og vinkede, hvordan de andre spiller skulle komme frem og presse i modsat side. Han spillede en meget fin kamp og spillede sine medspiller meget fint. Blandt andet ved James mål, hvor han server den for Benzema. Han lægger også op til Benzema. Hvad mere vil i have? Manden vil hele tiden lave mål. Han vil have vi hele tiden angriber og det er netop det, som betegner ham. Hvordan gik det lige mod La Real da vi hurtig kom frem? De dovnede den af og troede vi havde allerede vundet.

Ramos situation er det klart, at det pisser ham af. Ronaldo er en af de bedste til frispark, så kommer Ramos og beder om at sparke og får lov, så laver han total lort af den. Ronaldo er en perfektionist. Han lader næsten altid Bale sparke, når det lægger i venstre siden, så han tager ikke alt. Han er slet ikke så dårlig et menneske, som han bliver gjord til.

Nogle der i øvrigt lagde mærke til egoistiske Ronaldo med det samme efter målet pegede mod Bale og løb over og krammede ham. Det er så irreterende man kun gider lægge mærke til hans negative ting.
Følgende bruger(e) sagde tak: JJ-86, Cristiano Ronaldo

11 år 10 måneder siden #23 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Men du vil hellere se Messi slå den? ;)

Egentlig nogle der kan fortælle de præcise tal? Altså ift playoff og sådan hvor mange mål de egentlig har.

11 år 10 måneder siden #24 af Real Madrid

SR4 skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev:

3 goals to go!

Men du vil hellere se Messi slå den? ;)

Egentlig nogle der kan fortælle de præcise tal? Altså ift playoff og sådan hvor mange mål de egentlig har.

BBB mener playoff tæller med, men listen fra Marca
www.marca.com/en/2014/09/17/en/football/...drid/1410933824.html
og overnævnte billede er altså kun, når turneringen - rigtig - går i gang fra gruppespillet og frem til finalen. Går man ind på UEFA's officielle liste, så stod der 0 kampe og 0 mål inden kampene i går, altså tæller playoff målene ikke med i topscoreprisen pr. år. Denne liste er fra UEFA's hjemme, så den må man stole på.

Det er den eneste rigtig interessante liste og den med mest prestige. Lister der også inkluderer mål i fx Europe League/UEFA Cuppen + kval kampene inden Champions League rigtig er gået gang, er ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum