Uefa Champions League 2014/2015

11 år 3 måneder siden #241 af JesperA
Jeg tager any day hellere Barca i semien end i finalen. Det værste der overhovedet kan ske er at tabe til FC Barcelona i en CL-finale, det ville jeg slet ikke kunne klare..

Efter at have set Juve slå Monaco heldigt med 1-0 samlet, på et straffe der aldrig var der, så er det vidst ret let at konkludere hvor chancerne er størst...
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #242 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015
The Juventus Sweepstake :)

11 år 3 måneder siden #243 af Dios
Besvaret af Dios på emne Uefa Champions League 2014/2015
Jeg vil vurdere chancerne til at være klart størst imod Barca. Dem synes jeg netop er fantastisk hypet! De har et godt hold med en masse individuelister, men skræmmende er de på ingen måde IMO. De har et elendigt forsvar, som vi altid er gode til at udnytte, og vi har slået dem samlet over 2 kampe denne sæson.

Juve er kompakte, kedelige og triste ligesom Atléti. Nok det dårligste hold på papiret, men deres stil lægger bare ikke til os. 11 mand bag bolden, og få mål har aldrig været vores stærke side.

Bayern er ligeså hypet som Barca. Hvorfor forstår jeg stadig ikke. De er fantastiske, men altid til at snakke med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kroos

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #244 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015

Dios skrev: Jeg vil vurdere chancerne til at være klart størst imod Barca. Dem synes jeg netop er fantastisk hypet! De har et godt hold med en masse individuelister, men skræmmende er de på ingen måde IMO. De har et elendigt forsvar, som vi altid er gode til at udnytte, og vi har slået dem samlet over 2 kampe denne sæson.

Juve er kompakte, kedelige og triste ligesom Atléti. Nok det dårligste hold på papiret, men deres stil lægger bare ikke til os. 11 mand bag bolden, og få mål har aldrig været vores stærke side.

Bayern er ligeså hypet som Barca. Hvorfor forstår jeg stadig ikke. De er fantastiske, men altid til at snakke med.

Reality check, tak.

Det er ret tydeligt, at Juventus er det klart svageste hold. Det er useriøst at mene andet.

Den objektive vurdering af holdene:
www.betfair.com/exchange/football/market?id=1.114199118&exp=e

11 år 3 måneder siden #245 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Storken skrev:

Dios skrev: Jeg vil vurdere chancerne til at være klart størst imod Barca. Dem synes jeg netop er fantastisk hypet! De har et godt hold med en masse individuelister, men skræmmende er de på ingen måde IMO. De har et elendigt forsvar, som vi altid er gode til at udnytte, og vi har slået dem samlet over 2 kampe denne sæson.

Reality check, tak.

Det er ret tydeligt, at Juventus er det klart svageste hold. Det er useriøst at mene andet.

Den objektive vurdering af holdene:
www.betfair.com/exchange/football/market?id=1.114199118&exp=e

Juventus er klart de svageste.. Men at Barca skulle være favouritter er lige i overkanten.. Vil mene de andre 3 har nogenlunde lige muligheder for sejr.

11 år 3 måneder siden #246 af Sebberg
Vil nu også mene, at Barcelona er favoritter. Ikke meget, men de skal stadig være det. Modric skaden betyder ekseptionelt meget for os.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #247 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Ligesom flertallet af Marcabrugerne, så orker jeg heller ikke to El Clasico opgør i semi-finalen. På det tidspunkt har vi et pænt stramt kampprogram. Nej, lad os i stedet vente med det bedste til sidst. Vi fik jo aldrig drømmefinalen i 2012, i München, fordi de to giganter i den grad dummede sig i hver deres semi-finale opgør mod hhv. Chelsea og Bayern München, ligesom vi heller ikke fik den i 2013, efter begge hold dummede sig big time i hver deres første opgør i Tyskland.
Så forhåbentlig er tredje gang lykkens gang.

Det efterlader os så mellem Bayern München og Juventus. Bayern har været imponerende mod Shaktar og Porto på hjemmebane, mens Juventus har holdt sig fra fejl og i stedet har været meget stabile gennem tuneringen. Jeg vil sige, at de er ca. lige svære.

Men da jeg også er fodboldfan og elsker god underholdning, så bliver jeg simpelthen nødt til at vælge Juventus, da jeg vil elske at se to opgør mellem Barcelona og et Bayern mandskab ledt af Guardiola. To hold der minder utrolig meget om hinanden mod hinanden i to opgør og to hold der kendte for ikke at parkere bussen. Det kan kun garantere underholdning. Og hvad fanden vil udfaldet blive? Hvem ender med mest possession osv. osv.? Jeg tror da også, at Barcelona gerne vil have hævn fra sidst de mødte Bayern. Om lige netop det sker, ved jeg ikke. En ting er dog sikkert. Det bliver meget mere tæt mellem de to giganter, end sidst de mødte hinanden.

Vi går videre og Barca går videre og så står vi med drømmefinalen, som vi har ventet på i flere år. Men hold kæft, hvor vil jeg bare ikke tabe den. At skulle hylde Barca spillerne efter den kamp. Det ville jeg hade at se.

11 år 3 måneder siden #248 af Sahinovic
^^Helt enig, en win win situation for os ihvertfald. Vi får den ''letteste'' modstander af de tre hold, og udover det så får vi på papiret to drømmekampe mellem Barcelona og Bayern.

Florentino Pérez

11 år 3 måneder siden #249 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Uefa Champions League 2014/2015

Fuldkommen enig.

For mig, så handler det overhovedet ikke om, hvem der er lettest på papiret. Det handler om, hvem der er lettest for Real Madrid. Det kan godt være, at Bayern og Barca udspiller Juventus helt, men det betyder ikke at Real kommer til at gøre det. Det hele handler om, hvordan holdene kan sammenlignes taktisk.

Lad os forstille os, at Atl. Madrid tog Juves plads, så semi-finalerne var imellem Atletico, Real, Bayern og Barca. Det kan godt være, at Bookmakerne havde vurderet Atl. Madrid, som den letteste modstander, men sådan ville det overhovedet ikke være fra Real Madrids synspunkt.

Og jeg siger egentlig ikke, at vi ikke kan slå Juventus ud, jeg orker dog bare ikke endnu en kamp mod et kompakt hold, hvor Bale og Ronaldo ikke får nok plads.

For mig, så er Barcelona den ønskede modstander. Hellere nu, end en potentiel El Clasico finale - det kan jeg simpelthen ikke holde ud. Jeg har også en mærkelig fornemmelse af at vi dummer os og Barca er mere kyniske i en finale.

Jeg er lidt mere urolig for at møde Bayern, dog kun lidt, da jeg ikke ved, hvor meget de har forbedret sig siden sidst. De er dog et hold, der har en spillestil, som Ancelotti bare kan finde ud af at knække.

Ideelt, så vil jeg have følgende semi-finaler:

Barca - Real Madrid
Juve - Bayern.

Hvor jeg så vil have en finale mellem Real og Bayern, da de har tabt 2 ud af de sidste 3 finaler de har været med i.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #250 af Inspektøren

11 år 3 måneder siden #251 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...atiske-traek/5534839

Wooooow.... Easy now..

Manden er psykopat på ligefod med Breivik. Håber aldrig det gentager sig at en spiller på banen fejre et sidsteminutsscoring, man var medvirkende i, med sin familie. Det kan sarte stjæle simpelthen ikke klare.
Og så er der til og med børn og unge, der følger med og ser op til ham. Tænk de også gør det samme og fejre fødselsdage med familien :O
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, ElMadrid

11 år 3 måneder siden #252 af Sahinovic
7 minutter igen, jeg tror desværre udfaldet bliver;

FC Barcelona - Real Madrid

Juventus - FC Bayern

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum