Uefa Champions League 2014/2015
Sahinovic skrev: 7 minutter igen, jeg tror desværre udfaldet bliver;
FC Barcelona - Real Madrid
Juventus - FC Bayern
Tror du også på spøgelser og julemanden, eller er din overtro kun rettet mod fodbold? :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg er klar over man ikke skal tage let på den kamp, men nå alt kommer til alt så er det en nemmere modstander. Vi skal simpelthen vinde den kamp.
Jeg ser os allerede i finalen. Lad os håbe spillerne tager disse to kampe seriøst:)
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg er her stadig XOXO
M_linding skrev:
Sahinovic skrev: 7 minutter igen, jeg tror desværre udfaldet bliver;
FC Barcelona - Real Madrid
Juventus - FC Bayern
Tror du også på spøgelser og julemanden, eller er din overtro kun rettet mod fodbold? :-)
Ikke mere da (-;
Florentino Pérez
Jeg synes tit at man har set, at det også kan være en kæmpe fordel, at kunne ændre antallet af udebanemål, lige til det sidste. Tænk bare hvis Atletico havde scoret 1 mål mod os i onsdags; så havde vi været helt fucked, selvom de så kun var foran med et mål sammenlagt...
Men jeg klager bestemt ikke over lodtrækningen. Drengene skal bare huske at tage Juventus seriøst... Men jeg mener at Atletico var en mere skræmmende modstander end Juve, da italienerne ikke har været helt skarpe, rent defensivt.
Jeg glæder mig helt vildt til at se Barca mod Bayern. De to kampe skal nok trække tænder ud for begge hold.
"Maybe they hate me because I'm too good."
... så er det bare med at smide Ramos på midten igen, så vi kan holde nullet i begge kampe.