Tiltag til Madridista.dk

12 år 10 måneder siden #1369 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk

Hugol skrev:

Raul 4 ever skrev:

Hugol skrev: Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.

Hvordan skal man på nogen måde kunne tage dig seriøst? Og det er da ikke ret lang tid siden, at du håbede på at Kaka blev solgt, så din forklaring holder ikke.

Ja jeg har luftet ideen til tider om at han skulle blive, men har også fået folks respons. Og nej jeg gider ikke at gå ind i lange debatter om et Kaka salg når der var en stor sansynlighed for at han blev et år mere hvilket jeg håbede på. Jeg har på intet tidspunkt håbet på at Kaka blev solgt.

Jeg ville stoppe mig selv, men her kunne jeg simpelthen ikke mere.

Hvor stor synes du selv chancen er for Ronaldo og Özil ikke er i klubben til næste sæson? Hvorfor overhovedet stille spørgsmålstegn til de 2 når sandsynligheden for de begge bliver i klubben er så gigantisk stor. Nu tager jeg kun udgangspunkt i din egen opfattelse af hvad der er vigtigt for og diskutere en spiller.

Hugol jeg er seriøst målløs. Men er det bare endnu et af dine indlæg, som du egentlig ikke mener? Du skriver åbenbart tit noget, som du ikke mener.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1370 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk

Dios skrev:

Hugol skrev:

Raul 4 ever skrev:

Hugol skrev: Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.

Hvordan skal man på nogen måde kunne tage dig seriøst? Og det er da ikke ret lang tid siden, at du håbede på at Kaka blev solgt, så din forklaring holder ikke.

Ja jeg har luftet ideen til tider om at han skulle blive, men har også fået folks respons. Og nej jeg gider ikke at gå ind i lange debatter om et Kaka salg når der var en stor sansynlighed for at han blev et år mere hvilket jeg håbede på. Jeg har på intet tidspunkt håbet på at Kaka blev solgt.

Jeg ville stoppe mig selv, men her kunne jeg simpelthen ikke mere.

Hvor stor synes du selv chancen er for Ronaldo og Özil ikke er i klubben til næste sæson? Hvorfor overhovedet stille spørgsmålstegn til de 2 når sandsynligheden for de begge bliver i klubben er så gigantisk stor. Nu tager jeg kun udgangspunkt i din egen opfattelse af hvad der er vigtigt for og diskutere en spiller.

Hugol jeg er seriøst målløs. Men er det bare endnu et af dine indlæg, som du egentlig ikke mener? Du skriver åbenbart tit noget, som du ikke mener.

Ronaldo udtalte efter Granada kampen at han ikke var glad i klubben. Jeg tror seriøst at han ikke havde det godt med Jose M. Så chancerne var store for at han kunne forlade klubben. Endvidere har Ronaldo stadig ikke forlænget kontrakt med Real Madrid, på trods af at Perez har lovet i 1½ måned nu at Ronaldo vil forlænge. Ronaldo udtaler intet selv. Özil derimod har lige forlænget hvis ik jeg tager fejl, så det er klart at han ikke er på transfer listen de kommende sæsoner. Så længe Ronaldo ikke forlænger kontrakt jo størrer chance er der for at han smutter. Grunden til at jeg ønskede et salg af Ronaldo har vi snakket om.

www.defensacentral.com/real_madrid/89987...ila-roberto-palomar/

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Hugol.

12 år 10 måneder siden #1371 af rezamadridista
Kan vi ikke bare sige at man fra nu af skriver hvad man fandme mener. Der er jo ingen pointe i at debattere, hvis hver tredje bruger herinde ikke siger sin sande mening.
Hvis man er i sådan en situation, hvor samtlige brugere herinde er imod ens holdning og man ikke orker at diskutere med alt og alle, jamen så skal man holde meningen for sig selv. Igen, det giver ingen mening at skrive hvad flertallet her vil hører, også senere hen sige: men jeg mente det omvendte.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #1372 af Hugol
Rezamadridista. Det er ikke så nemt som du gør det til.

Sæsonen som vi lige har smidt i skraldespanden.
Jeg nævner på et forum før sæson start, hvor nogen herinde har deltaget at Barcelona ville vinde ligaen med et stort forspring, hvis ik Mourinho ændrer drastisk i spillestilen, og at vi vil få en meget svær sæson måske uden titler. Jeg blev havlet ned. Barcelona vandt ligaen med 100 point og tangerede point rekorden.

Senere på madridista.dk sætter jeg 14 punkter for hvordan Real Madrid kan forbedre deres projekt- de 14 punkter blev havlet ned. Senere opsætter Marca 13 punkter hvor mange af mine også er inkluderet. Der bliver ikke sagt et ord herefter fra nogen.

En af mine punkter indgik et Ronaldo salg hvor jeg tydeligt forklaret hvorfor. Da jeg så senere tager samme punkt op igen, bliver jeg havlet ned for ikke at uddybe godt nok. Jeg havde også punktet med flere spaniere og ungdoms talenter i truppen, som jeg også blev havlet ned for. Nu har Real Madrid endelig lyttet til mit råd.

Efter så mange debatter hvor man skal hører det ene skrald efter det andet, tror du så at jeg gider en Kaka debat ??
Derfor argumenterede jeg ikke hvorfor Kaka skulle sælges, men satte ham blot på transfer listen. Dermed ingen intetsigende debatter, og dermed vandt jeg vist en kamp for alle herinde. For Kaka er stadig Real Madrid spiller hvilket jeg inderst inde hele tiden har ønsket. Nu får vi endelig at se om det er det værd.

12 år 10 måneder siden #1373 af rezamadridista
Forstår godt din frustration, men hvis jeg var i den situation så ville jeg gøre en af de her punker:

1. Aldrig sige de holdninger, hvor jeg ved 99 procent er imod.
2. Sige mine holdninger, diskutere hvorfor jeg synes det jeg nu synes også senere hen, hvis jeg nu fik ret, (som du måske har gjort i nogle af de tilfælde du nævner), så kan jeg vænne tilbage med en "hvad sagde jeg"

Jeg vil dog aldrig finde på at sige det præcis omvendte også senere henne sige: det mente jeg ikke. Det hiver niveauet ned synes jeg. Også ved man ikke hvem der mener hvad.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved rezamadridista.

12 år 10 måneder siden #1374 af Hugol
Reza,
Selvf er jeg frustreret, men nu kan jeg se at vores nye Karma funktion er taget i spil. Sàa skal der nok komme aendringer. jeg er tilfreds,

12 år 10 måneder siden #1375 af Siempre Madrid
Instant Karma's gonna get you
gonna knock you right on the head

Så er der karma-knap til alle. Brug den med fornuft.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

12 år 10 måneder siden #1376 af Hugol

Siempre Madrid skrev: Instant Karma's gonna get you

Nu ved jeg godt at jeg straekker den lidt. Men vil der vaere statistik at se paa Karma funktionen ?

Kan se jeg har faaet minus.. Det troede jeg ikke man kunne :-)

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Hugol.

12 år 10 måneder siden #1377 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Hugol skrev:

Siempre Madrid skrev: Instant Karma's gonna get you

Nu ved jeg godt at jeg straekker den lidt. Men vil der vaere statistik at se paa Karma funktionen ?

Yep. Brugerstatestik nede i højre hjørne af forumsiden. Du ligger på en nuværende anden(sidste)plads, hvor Arnel klart tager prisen med flest minus, faktisk dobbelt så mange som dig.:-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1378 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
Hmm. Jeg må være blevet fanget af 6-timers reglen på et uheldigt tidspunkt under testen.

Var overbevist om at man ikke kunne få negativ karma...

Vi lader det køre en periode, og så må vi se om det skal laves om eller fjernes helt igen hvis det går op i hat og briller.

12 år 10 måneder siden #1379 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Ha! Madridista.dk - nu med Karma-barometer?! ;-)))

12 år 10 måneder siden #1380 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Tiltag til Madridista.dk
Kan I ikke udspecifere, hvad formålet egentlig er med "Karma"-funktionen, for det virker komplet formålsløst - og i øvrigt langt mere negativ ladet end "Tak"-funktionen (faktisk har det ikke en skid med karma at gøre, just saying). Hvis I nu havde været snu, så havde I udelukkende beholdt den i stedet (for ydermere at tilføje en anden og ligegyldig funktion) og undladt, at have en tæller på for hver tak man får eller giver, akkurat som "Synes godt om"-funktionen på Facebook, hvis der absolut skal være noget lignende.

Nu kommer det bare i højere grad til at minde om Ekstra Bladets nationen! - og det er ikke just nogen god ting...
Det gavner ikke niveauet. Og der er så mange andre ting man kan gøre, for at forbedre både siden og forummet.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, Steen, Jaken, BBB, MMM

Leveret af Kunena Forum