Tiltag til Madridista.dk
Hugol skrev: Sikke da en gang ævl Dios. Der er ingen herinde som opretter brugere for at give sig selv tak...
Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet. Der har allerede været rigelig forslag til hvad man kan gøre. Og selvf kan det sikkert bruges i fremtiden til forskellige konkurrencer med mere. Da jeg fulgt forummet i så mange år, kender jeg heldigvis Siempre godt nok til, at der vil komme en funktion senere som nok skal ramme mine behov, og med sikkerhed gøre andre glade.
Brugeren Real Madrid fik da på mystisk vis et par hundrede tak af en bruger, som aldrig har skrevet et indlæg herinde, men kun givet tak, og kun til brugeren Real Madrid. Han har heller ikke været aktiv siden Steen spurgte ind til det, så der er vel nogle som gør det.
Og uanset hvor meget du benægter, så er jeg stadig af den tro, at du og Brian kender en del til hinanden. Tilfædigt at i begge skriver på udenlandske tastaturer, og du fra første dag havde en kæmpe diskussion med ham, og blev ved med og hagle ham ned.
1 måned eller 2 efter, så giver han dig 300 tak, fordi han mener du er den største Real Madrid fan der findes, og han er enig med dig i alt.
Den ene dag skal Kaká sælges og den anden dag er han gud. Jeg tror du røv keder dig til tider, og nogle gange skal der bare ske et eller andet spændende. Du undskylder det ofte med din humor som ingen forstår, men jeg tror du gør det af ren provokation og for at få en reaktion.
Jeg er ikke herinde for at vinde en Real Madrid t-shirt. Hvis jeg har behov for en t-shirt så køber jeg mig en. Jeg er herinde for og debattere om Real Madrid, og få indsigt i andres syn på tingene. Derudover er det bare fantastisk, at man kan læse "troværdige" nyheder om Real Madrid på samme side, for andre nyhedssite har slet ikke sat sig ind i tingene, som folkene bag Madridista.dk og det er jeg rigtig glad for.
Man slipper hurtigt for de mange utroværdige indkast og bold nyheder, hvor eneste formål bare er og copy paste Eb's sportside, som er endnu ringere oversat end mit kinesisk.
Niveauet herinde er langt højere end alle andre steder, men er enig i, at alt kan viderudvikles til det bedre, men tak funktionen synes jeg var en glimrende idé, og også det at man kunne se hvor mange tak man havde fået. Ikke at jeg har et behov for det som sådan, men jeg er da enig med BBB langt hen ad vejen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Hugol skrev:
Redondo skrev:
Men skal det ikke udvikles til det bedre og ikke bare et forum folk folk som søger anerkendelse?Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet.
Jeg har ikke snakket om anerkendelse. Hvis vi skal ud i det her læg ord i munden på folk, som BBB og dig kan være ret gode til, så drop debatten!!!!!
Jeg snakker om et løft af forummets debat niveau. Der lå noget anerkendelse i den gamle funktion som blev ødelagt.
BBB: Lad os bare glemme det.
Fortæl mig hvordan en debat bliver løftet på den måde? Det handler om at en bruger skal kunne argumentere og ikke læne sig op ad likes.
Redondo skrev:
Hugol skrev:
Redondo skrev:
Men skal det ikke udvikles til det bedre og ikke bare et forum folk folk som søger anerkendelse?Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet.
Jeg har ikke snakket om anerkendelse. Hvis vi skal ud i det her læg ord i munden på folk, som BBB og dig kan være ret gode til, så drop debatten!!!!!
Jeg snakker om et løft af forummets debat niveau. Der lå noget anerkendelse i den gamle funktion som blev ødelagt.
BBB: Lad os bare glemme det.
Fortæl mig hvordan en debat bliver løftet på den måde? Det handler om at en bruger skal kunne argumentere og ikke læne sig op ad likes.
Med nuværende form vil det ikke ske. Der vil altid være brugere som blot giver en sætning som, jeg tror Bale kommer til Madrid, jeg er sikker på det. Det er faktisk sætninger i denne klasse der er flest af på dette forum. Der er færre dybdegående debatter som kun meget få brugere herinde er en del af.
Har valgt at takke af på forum!
Dios skrev:
Hugol skrev: Sikke da en gang ævl Dios. Der er ingen herinde som opretter brugere for at give sig selv tak...
Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet. Der har allerede været rigelig forslag til hvad man kan gøre. Og selvf kan det sikkert bruges i fremtiden til forskellige konkurrencer med mere. Da jeg fulgt forummet i så mange år, kender jeg heldigvis Siempre godt nok til, at der vil komme en funktion senere som nok skal ramme mine behov, og med sikkerhed gøre andre glade.
Brugeren Real Madrid fik da på mystisk vis et par hundrede tak af en bruger, som aldrig har skrevet et indlæg herinde, men kun givet tak, og kun til brugeren Real Madrid. Han har heller ikke været aktiv siden Steen spurgte ind til det, så der er vel nogle som gør det.
Og uanset hvor meget du benægter, så er jeg stadig af den tro, at du og Brian kender en del til hinanden. Tilfædigt at i begge skriver på udenlandske tastaturer, og du fra første dag havde en kæmpe diskussion med ham, og blev ved med og hagle ham ned.
1 måned eller 2 efter, så giver han dig 300 tak, fordi han mener du er den største Real Madrid fan der findes, og han er enig med dig i alt.
Den ene dag skal Kaká sælges og den anden dag er han gud. Jeg tror du røv keder dig til tider, og nogle gange skal der bare ske et eller andet spændende. Du undskylder det ofte med din humor som ingen forstår, men jeg tror du gør det af ren provokation og for at få en reaktion.
Jeg er ikke herinde for at vinde en Real Madrid t-shirt. Hvis jeg har behov for en t-shirt så køber jeg mig en. Jeg er herinde for og debattere om Real Madrid, og få indsigt i andres syn på tingene. Derudover er det bare fantastisk, at man kan læse "troværdige" nyheder om Real Madrid på samme side, for andre nyhedssite har slet ikke sat sig ind i tingene, som folkene bag Madridista.dk og det er jeg rigtig glad for.
Man slipper hurtigt for de mange utroværdige indkast og bold nyheder, hvor eneste formål bare er og copy paste Eb's sportside, som er endnu ringere oversat end mit kinesisk.
Niveauet herinde er langt højere end alle andre steder, men er enig i, at alt kan viderudvikles til det bedre, men tak funktionen synes jeg var en glimrende idé, og også det at man kunne se hvor mange tak man havde fået. Ikke at jeg har et behov for det som sådan, men jeg er da enig med BBB langt hen ad vejen.
Jamen du må da gerne tro at Brian og jeg kender hinanden. Jeg kunne ikke være mere ligeglad hva du tror om mig, tænk at du overhovedet gider at spekulerer i det. Og angående Kaka vidste jeg godt folk ville springe op af stolene, så derfor ventede jeg til det rigtige tidspunkt. Og hov, Kaka sidder i flyet mod USA nu, så det så ud til at min taktik virkede. Det havde været et slemt drama hvis jeg i midten af sæsonen skulle forsvarer at Kaka skulle blive, det var nemmere hen over sommerferien.
Madridista.dk giver i ny og næ præmier til folk. Netop derfor ser jeg også en mulighed i at hvis man kan blive kåret til årets bruger via en bestemt metode, at man kan vinde en bestemt præmie. Det er ting jeg går efter, så når vi nu allerede har præmier på madridista.dk, hvorfor så ikke gøre brug af det ? Det er blot min holdning, og jeg har da også nogle af de samme grunde til at være her som du har.
PS, jeg bor i Spanien. Tror du at jeg keder mig hernede...
Og angående Kaka vidste jeg godt folk ville springe op af stolene, så derfor ventede jeg til det rigtige tidspunkt. Og hov, Kaka sidder i flyet mod USA nu, så det så ud til at min taktik virkede.
Din taktik? Hvad har den med at gøre, at en af vores mest genkendelige og berømte spillere er med på USA-turen? Jeg mangler altså tit mellemregningerne når du skriver.
BBB skrev:
Og angående Kaka vidste jeg godt folk ville springe op af stolene, så derfor ventede jeg til det rigtige tidspunkt. Og hov, Kaka sidder i flyet mod USA nu, så det så ud til at min taktik virkede.
Din taktik? Hvad har den med at gøre, at en af vores mest genkendelige og berømte spillere er med på USA-turen? Jeg mangler altså tit mellemregningerne når du skriver.
Min taktik om at vente med at tage debatten, at tage sine konflikter med omhu.
Du mangler måske mellemregninger eller også er du ikke i stand til at kunne læse mellem linjerne. Kaka havde ligeså store chancer for at blive i Madrid som mange af de andre spillere. Det ville ha været svært at forsvarer imod et Kaka salg i midten af sæsonen. Efter Mou smuttede og Ancelotti rygterne kom frem, så var jeg også mere klar over hvor tingene bar hen ad. Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.
Jeg kan ikke se et behov for flere tiltag. I mine øjne skal en PB-funktion bare implementeres, og så kan jeg ikke umiddelbart komme på mere, der kan forbedre siden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Hugol skrev:
BBB skrev:
Min taktik om at vente med at tage debatten, at tage sine konflikter med omhu.
Hvis det vitterligt var hvad du mente, så skal du godt nok til at formulere dig bedre. Du skriver at Kaka sidder i flyet og tilføjer "så det så ud til at min taktik virkede."
Fint nok at du vælger et andet tidspunkt at tage konflikter, men det er et debat forum, så hvis man udskyder debatten så mister man hele pointen med et debatforum.
Hugol skrev: Du mangler måske mellemregninger eller også er du ikke i stand til at kunne læse mellem linjerne. Kaka havde ligeså store chancer for at blive i Madrid som mange af de andre spillere. Det ville ha været svært at forsvarer imod et Kaka salg i midten af sæsonen. Efter Mou smuttede og Ancelotti rygterne kom frem, så var jeg også mere klar over hvor tingene bar hen ad. Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.
Hvis jeg må være så fræk: Hvorfor? Hvorfor skrive noget du ikke selv mener, ikke hvorfor skal han blive.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.
Hvordan skal man på nogen måde kunne tage dig seriøst? Og det er da ikke ret lang tid siden, at du håbede på at Kaka blev solgt, så din forklaring holder ikke.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Blandt mange grunde er der simpelthen for mange gode og dygtige debattører herinde til at vi vil udvælge en enkelt.
Det der svarer jo til at min kæreste siger jeg er god i sengen, eller at jeg siger hendes mad er god. Ingen tror rigtig på det, men man bliver glad alligevel :p
Raul 4 ever skrev:
Hugol skrev: Men jeg har altid ment at Kaka skulle blive, også selvom jeg har skrevet det modsatte.
Hvordan skal man på nogen måde kunne tage dig seriøst? Og det er da ikke ret lang tid siden, at du håbede på at Kaka blev solgt, så din forklaring holder ikke.
Ja jeg har luftet ideen til tider om at han skulle blive, men har også fået folks respons. Og nej jeg gider ikke at gå ind i lange debatter om et Kaka salg når der var en stor sansynlighed for at han blev et år mere hvilket jeg håbede på. Jeg har på intet tidspunkt håbet på at Kaka blev solgt.