Tiltag til Madridista.dk

12 år 10 måneder siden #1405 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tiltag til Madridista.dk

Vildfaren skrev: Jeg syntes faktisk det fungerer rigtig fint lige nu, med eller uden tæller for tak og den karma-funktion.
Tak for bruger jeg til indholdet af et enkelt indlæg og karma bruger jeg til den enkelte brugers evne til at fungere dannet på forummet.
MMM har f.eks. ikke fået tak for vores seneste diskussioner, men selvfølgelig fået karma, fordi vi kan diskutere sagligt uden skyttegrave, også selvom vi ikke kan overbevise hinanden.

God opsætning med en anonym og en ikke anonym klik-funktion. Desuden må "tak"-knappen ikke fjernes, da der højst sandsynligt vil gå inflation i de her "enig"-indlæg, som gør trådene uoverskuelige.

Et passivt tiltag fra mig er, at jeg forsøger at holde mine citathenvisninger så korte som overhovedet muligt. På den måde bliver indlægget og tråden kort og overskueligt. For jeg er tit træt af, at se de samme ting bliver citeret, med henvisning der går rigtig mange indslag tilbage. Det er dem der starter med Siempre skrev, MMM skrev, Vildfaren skrev, Jaken skrev osv. Og så skal man scrolle laaaangt ned for at se selve indlægget.

For en gangs skyld har du fået mig overbevist ;-)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1406 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Tiltag til Madridista.dk
Kan citat funktionen ikke ændres, således at det kun er det sidste indlæg man citerer, der kommer med automatisk? Jeg synes det er meget uoverskueligt at scrolle igennem en hel væg at tidligere indlæg. Og hvis man blot vil citere en lille del af et indlæg (så læseren ved hvad man rent faktisk kommenterer på), så skal man have slettet enormt meget tekst, som funktionen er nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1407 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Tiltag til Madridista.dk
Er i snart søde at stoppe med jeres karma-thing? Der er da til at brække sig over...der er en håndfuld af de gamle brugere her inde der giver -/+ til hinanden, andet bliver det ikke brugt til...

Stå sammen!!! Juntos Podemos!!!

12 år 10 måneder siden #1408 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Ja spøjst er det brugere der ikke havde skrevet og i godt og vel et stykke tid herinde siden karma funktionen trådte til pludselig stod på plus 4...

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Hugol.

12 år 10 måneder siden #1409 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Tiltag til Madridista.dk

Raul 4 ever skrev: Kan citat funktionen ikke ændres, således at det kun er det sidste indlæg man citerer, der kommer med automatisk? Jeg synes det er meget uoverskueligt at scrolle igennem en hel væg at tidligere indlæg. Og hvis man blot vil citere en lille del af et indlæg (så læseren ved hvad man rent faktisk kommenterer på), så skal man have slettet enormt meget tekst, som funktionen er nu.

Du kan jo bare gøre dit for, at overlevere arbejdet bedst muligt. Det gør jeg... Og det er ikke verdenssværeste opgave,at slette i citater.
Jeg gør det på en almindelig bærbar uden mus... Ingen problemer... Overlevér dine indlæg som du gerne vil have andres.... ;)

LaDecima skrev:

Er i snart søde at stoppe med jeres karma-thing? Der er da til at brække sig over...der er en håndfuld af de gamle brugere her inde der giver -/+ til hinanden, andet bliver det ikke brugt til...

Du mener simpelthen der bliver dannet kliker herinde, som giver hinanden +-point eller -point. Til hvad formål? Er det sådan det forstås?

EDIT: Hvis jeg kommer højt nok op i karma, så stopper jeg med at skrive..... NOT!!! ;) Hugol min ven du slipper ikke for mig...

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 10 måneder siden #1410 af Hugol
Vildfaren. Jo. Jeg kan jo altid logge af :-)

12 år 10 måneder siden #1411 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Tiltag til Madridista.dk

Vildfaren skrev: Du kan jo bare gøre dit for, at overlevere arbejdet bedst muligt. Det gør jeg... OG det er verdenssværeste opgave,at slette i citater.
Jeg gør det på en almindelig bærbar uden mus... Ingen problemer... Overlevér dine indlæg som du gerne vil have andres.... ;)

Desværre er du en af de eneste som kan finde ud af det, og tak for det. Men hvis det nu let kunne ændres i forummets opbygning, så var det da værd at gøre.

12 år 10 måneder siden #1412 af Vildfaren

Hugol skrev: Vildfaren. Jo. Jeg kan jo altid logge af :-)

Så sætter jeg mig ned og venter på bus nummer 14, er det ikke den du bruger.... ;)

12 år 10 måneder siden #1413 af Hugol

Vildfaren skrev:

Hugol skrev: Vildfaren. Jo. Jeg kan jo altid logge af :-)

Så sætter jeg mig ned og venter på bus nummer 14, er det ikke den du bruger.... ;)

Der er andre busser der går til Bernabeu fra mit sted, S-toget og metro også. Taxa og cykel. Du må give en mojito så skal jeg nok følges med dig.

12 år 10 måneder siden #1414 af Vildfaren

Hugol skrev: Der er andre busser der går til Bernabeu fra mit sted, S-toget og metro også. Taxa og cykel. Du må give en mojito så skal jeg nok følges med dig.

Haha nok ikke noget problem, bare den ikke skal nydes i busstopstedet.

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1415 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Tiltag til Madridista.dk

Vildfaren skrev:

Raul 4 ever skrev: Kan citat funktionen ikke ændres, således at det kun er det sidste indlæg man citerer, der kommer med automatisk? Jeg synes det er meget uoverskueligt at scrolle igennem en hel væg at tidligere indlæg. Og hvis man blot vil citere en lille del af et indlæg (så læseren ved hvad man rent faktisk kommenterer på), så skal man have slettet enormt meget tekst, som funktionen er nu.

Du kan jo bare gøre dit for, at overlevere arbejdet bedst muligt. Det gør jeg... Og det er ikke verdenssværeste opgave,at slette i citater.

LaDecima skrev:

Du mener simpelthen der bliver dannet kliker herinde, som giver hinanden +-point eller -point. Til hvad formål? Er det sådan det forstås?

Kliker er måske meget sagt:) men jeg skal ikke stå i vejen for det da, virker bare ikke rigtig som om at det bliver brugt efter hensigten...der blev bare kommenteret på 'tak' funktionen negativt mht at det var blevet en popularitets konkurrence, så kan ikke helt se det gode ved karma funktionen, da den i mine øjne er værre på det punkt...det er heller ikke fordi jeg vil starte en ny diskussion om dette, kun et øjebliks irritation gjorde at jeg kommenterede på det. Nyhedsværdien er vel også ved at være opbrugt så den snart er glemt:) så må de jo finde på noget nyt at lege med..

12 år 10 måneder siden #1416 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Selv bruger jeg karma funktionen efter tonen i indlægget. Hvordan diverse brugere debattere etc..

Karma har jo intet med hvor enig man er, men hvordan man opføre sig og skriver til hinanden på. Selvom jeg synes El_Juan er en af de bedste debattører herinde, så vil jeg nok komme til og give ham mange minuser i karma, men mange taks. Han rammer ofte hovedet på sømmet i sine indlæg, men hans tone finder jeg ikke acceptabel. Og det er oftest hans tone, som desværre overskygger al det positive i hans mange fantastiske indlæg.

Det er ihvertfald måden jeg bruger de 2 funktioner på. Det preller nok af på de fleste, hvis de har fået en del minusser, men jeg synes man skal tage tingene til sig, for det er jo en indikation på hvordan andre brugere ser på en.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe, Jaken

Leveret af Kunena Forum