Tiltag til Madridista.dk

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1393 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
Umiddelbart bryder jeg mig ikke om alt dette point og ranking hejs, men karma-funktionen synes jeg på sin vis er den mindst dårlige funktion jeg er stødt på indtil videre.

• Pointene gives anonymt af dine med-debattører (og ikke af karmapolitiet) så det ikke ansporer til "karma krig".
  • Du kan kun give/tage ét point hver 6. time, så man skal godt nok være sur over et indlæg hvis man vil jorde nogen på grund af det.
  • Navnet "karma" er også OK da du får tilbage fra universet (forumet) hvad du konsistent sender ud af positivt/negativt.
  • Indikatoren kan også bruges til et selvcheck – hvis man synes en debattør er helt i hegnet kan man se på karma om andre har samme opfattelse eller om man selv bare er lidt nærtagende.

Og så vil jeg da lige understrege at de karma-point du samler her, ikke efterfølgende kan bruges til at få indflydelse på hvad du genfødes som...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Torben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1394 af Siempre Madrid

Torben skrev: Og så vil jeg da lige understrege at de karma-point du samler her, ikke efterfølgende kan bruges til at få indflydelse på hvad du genfødes som...

Fuck, nu havde jeg lige ni af slagsen og ville være Real Madrid-spiller!!!!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Torben, Steen, rezamadridista, Hugol

12 år 10 måneder siden #1395 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev:

Torben skrev: Og så vil jeg da lige understrege at de karma-point du samler her, ikke efterfølgende kan bruges til at få indflydelse på hvad du genfødes som...

Eftersom jeg ligger fint til ift bunden af denne lille popularitetskonkurrence, så er jeg glad for lige at få dette på plads - var begyndt at frygte jeg blev genfødt som Dani Alves version 2.0
Følgende bruger(e) sagde tak: Torben, DarioGomez, Hugol

12 år 10 måneder siden #1396 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Så må jeg være den nye Roy Keane. SMAACK der røg din knæ skald.

Har valgt at takke af på forum!

12 år 10 måneder siden #1397 af rezamadridista

Siempre Madrid skrev:

Fuck, jeg flækkede lige for groft der.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #1398 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tiltag til Madridista.dk

Torben skrev: Umiddelbart bryder jeg mig ikke om alt dette point og ranking hejs, men karma-funktionen synes jeg på sin vis er den mindst dårlige funktion jeg er stødt på indtil videre.

• Pointene gives anonymt af dine med-debattører (og ikke af karmapolitiet) så det ikke ansporer til "karma krig".
  • Du kan kun give/tage ét point hver 6. time, så man skal godt nok være sur over et indlæg hvis man vil jorde nogen på grund af det.
  • Navnet "karma" er også OK da du får tilbage fra universet (forumet) hvad du konsistent sender ud af positivt/negativt.
  • Indikatoren kan også bruges til et selvcheck – hvis man synes en debattør er helt i hegnet kan man se på karma om andre har samme opfattelse eller om man selv bare er lidt nærtagende.

Og så vil jeg da lige understrege at de karma-point du samler her, ikke efterfølgende kan bruges til at få indflydelse på hvad du genfødes som...

Jeg foretrækker klart tak-funktionen, med eller uden tæller, netop pga. dit første punkt. Karma er anonymt og det er ikke knyttet til en specifik kommentar, så det er umuligt at vide hvad det er, der går folk på nerverne eller gør dem i humør til at belønne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #1399 af GusseG
Besvaret af GusseG på emne Tiltag til Madridista.dk
Ligesom jeg tidligere har efterspurgt en artikel om det nye Castilla, så kunne det også være fedt med en artikel om førsteholdet, da der også er sket utrolig meget nyt her.

F.eks. noget om hvilken taktik der forventes at spilles, hvem der forventes i start 11'eren, Iker vs. Lopez, flere køb/salg og tanker om vores titelchancer i den kommende sæson.

12 år 10 måneder siden #1400 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk

GusseG skrev: Ligesom jeg tidligere har efterspurgt en artikel om det nye Castilla, så kunne det også være fedt med en artikel om førsteholdet, da der også er sket utrolig meget nyt her.

F.eks. noget om hvilken taktik der forventes at spilles, hvem der forventes i start 11'eren, Iker vs. Lopez, flere køb/salg og tanker om vores titelchancer i den kommende sæson.

Udover at de fleste vel forventer at Iker tager målet, så er resten, pånær 3 af forsvarsspillerne vist spekulation. I øjeblikket har jeg i hvert fald svært ved at pege på hvad Ancelotti vil med de forskellige spillere. Han har prøvet en masse, men vi får nok først tegningerne til hvad han vil i løbet af USA-turen, så hold øje med kampene fra i dag (nat) til d. 10.

Jeg er rigtig spændt på det.

12 år 10 måneder siden #1401 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Tiltag til Madridista.dk

MMM skrev:

Torben skrev: Umiddelbart bryder jeg mig ikke om alt dette point og ranking hejs, men karma-funktionen synes jeg på sin vis er den mindst dårlige funktion jeg er stødt på indtil videre.

Jeg foretrækker klart tak-funktionen, med eller uden tæller, netop pga. dit første punkt. Karma er anonymt og det er ikke knyttet til en specifik kommentar, så det er umuligt at vide hvad det er, der går folk på nerverne eller gør dem i humør til at belønne.

Jeg syntes faktisk det fungerer rigtig fint lige nu, med eller uden tæller for tak og den karma-funktion.
Tak for bruger jeg til indholdet af et enkelt indlæg og karma bruger jeg til den enkelte brugers evne til at fungere dannet på forummet.
MMM har f.eks. ikke fået tak for vores seneste diskussioner, men selvfølgelig fået karma, fordi vi kan diskutere sagligt uden skyttegrave, også selvom vi ikke kan overbevise hinanden.

God opsætning med en anonym og en ikke anonym klik-funktion. Desuden må "tak"-knappen ikke fjernes, da der højst sandsynligt vil gå inflation i de her "enig"-indlæg, som gør trådene uoverskuelige.

Et passivt tiltag fra mig er, at jeg forsøger at holde mine citathenvisninger så korte som overhovedet muligt. På den måde bliver indlægget og tråden kort og overskueligt. For jeg er tit træt af, at se de samme ting bliver citeret, med henvisning der går rigtig mange indslag tilbage. Det er dem der starter med Siempre skrev, MMM skrev, Vildfaren skrev, Jaken skrev osv. Og så skal man scrolle laaaangt ned for at se selve indlægget.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Vildfaren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Torben, Siempre Madrid, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken, Hugol, MMM

12 år 10 måneder siden #1402 af Vildfaren
Jeg ved at jeg er en IT-bonghat...

Er der en der vil forklare, hvordan jeg indsætter et billede fra min comp?

12 år 10 måneder siden #1403 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk
Daniel lavede en glimrende lille guide for et stykke tid siden, så jeg tillader mig lige at citere det ;)

Daniel skrev: 1. Upload dit billede. Eksempelvis på imgur.com/ - den bruger jeg.
2. Tryk på boksen "billedlink".
3. Kopier linket fra imgur ind i boksen, der forekommer, når du har trykket på "billedlink".
4. Herefter trykker du bare indsæt, som er lige til højre fra den URL-boks, hvor linket skal sættes ind i, i fase 3.
5. "Send" indlægget som du plejer

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Vildfaren

12 år 10 måneder siden #1404 af Vildfaren
Tak Jaken.

Stadig sjovt, at man ikke kan direkte fra pc.

Leveret af Kunena Forum