Tiltag til Madridista.dk
BBB skrev:
mortenj skrev: Har i overvejet at lave en mobilversion af Madridista.dk, der er tilpasset specifikt til smartphones?
Jeg tror der er mange der gerne vil kunne læse nyhederne på Madridista.dk fra deres smartphone, og som det ser ud lige nu er det ikke så nemt, da man skal zoome ind og fedte rundt med det før man kan læse nyhederne bare nogenlunde :-)
En mobilversion af Madridista.dk ville være intet mindre end fantastisk!
Hvilken telefon har du? Double-tap på teksten har virket på alle mine smartphones (som auto-tilpasser indhold til skærm).
Jeg tror det er sådan ved de fleste mobiltelefoner BBB ;)
Men jeg giver Morten ret. Jeg vil også helt klart foretrække en mobilversion af siden, frem for at skulle kæmpe med at ved på via telefon, på den måde som det er lige nu med browserversionen ;)
¡Hala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi vandt åbenbart 8-1 over Sevilla i både 1918 og 1917. Bernabeu scorer 4 mål i begge kampe ("mens de øvrige sættes ind af Álvarez, Sotero Aranguren, Sansinenea og René Petit."). Det er ekstremt flot,at vinde 8-1, men også usandsynligt at vi gjorde det to år i træk på præcis samme dato, med samme modstander og med samme målscorere.
Jeg tror, at en fejl muligvis har sneget sig ind i systemet :-)
I øjeblikket er gangen: Madridista.dk -> Log ind -> Forsiden -> Chatten
Derudover vil det rent designmæssigt helt sikkert måske også være virkelig flot for nogle mennesker, hvis der er en Chat-knap ved siden af Forsiden-knappen.
BBB skrev: Kan vi ikke få adgang til chatten igennem de links i toppen af forum? Når jeg logger ind, så bliver jeg sendt til forum, selvom jeg har logget ind for at gå på chatten.
I øjeblikket er gangen: Madridista.dk -> Log ind -> Forsiden -> Chatten
Derudover vil det rent designmæssigt helt sikkert måske også være virkelig flot for nogle mennesker, hvis der er en Chat-knap ved siden af Forsiden-knappen.
Helt enig. Det ville være super. :)
Ud over det, så er menupunkterne på forsiden utroligt svære at bruge med en iPad og iPhone. F.eks. Er jeg nød til at holde Tipskonkurence-punktet (under hovedmenuen Generelt) inde indtil der popper nogle valgmuligheder op, og så vælge "åben i ny fane" da, den ellers (hvis jeg blot trykker en gang på punktet) blot opdatere siden fordi siden opfatter det som om jeg trykker på linket bagved "Madridista.dk logoet".
Jeg ved det, meget indviklet. Men også meget svært at forklare.:D
Edit: et billede hjælper måske på det:P
Edit igen: Nu prøvede jeg lige igen og nu virkede det. Måske skal jeg bare kaste min IPad af h til.:)
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er helt vild med ideen med at vi alle efter en kamp kan bedømme hver enkelt spiller, og der som et slutresultat kommer et gennemsnit ud af det. Men hvis det nu skulle forbedres og hvor jeg tror det ville kunne få mere gang i debatten, så ville det være at karakterne var mere ''synlige'' og lettere tilgængelig for brugerne, altså ment på den måde at i stedet for at skulle gå ind og trykke på hver enkelt bruger for at se hvad de har givet af karakter, så kunne der i stedet for komme en lille boks med hvad man har bedømt spillerne til i bunden af sine oplæg man skriver her inde. Det er lidt svært for mig at forklare, så jeg har derfor vedhæftet et billede, som jeg lige hurtigt har lavet i paint, så i bedre kan forstå min ide.
Synes ihvertfald det kunne være fedt, og tror det ville sætte mere gang i debatten, og den skulle selvfølgelig blive opdateret efter hver kamp.
Her er billedet hvor i nok bedre ville kunne forstå min ide.
Florentino Pérez
BBB skrev: Derudover vil det rent designmæssigt helt sikkert måske også være virkelig flot for nogle mennesker, hvis der er en Chat-knap ved siden af Forsiden-knappen.
Haha ;D
@AlanSahinovic
Tænker du så, at der skulle stå den pågældende brugers gennemsnitskarakter for hver enkelt spiller eller blot karaktererne for den foregående kamp?
EDIT: Det synes jeg lyder interessant. Jeg er dog lidt betænkelig hvad plads angår. Det vil måske fylde for meget, både mht. folks eksisterende signaturer og overskueligheden. Med det rette design kunne det dog være interessant at forfølge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Altså i princippet det samme system som køre nu, men hvis den bare kunne overføre det man havde bedømt spillerne til i sine oplæg, ligesom mit billede viser. Lidt svært at forklare, men håber du forstår ideen.
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Når man klikker på en tilfældig brugers bedømmelse, kommer det hele frem med bedømmelse og kommentarer. Var det ikke muligt at gøre det sådan, at bedømmelse kommer frem i et nyt indlæg i emnet? Eller ville det have en effekt i forhold til debatten?
EDIT: Okay, Alan nåede at forklare det ligesom jeg forsøgte :D
Jaken skrev:
BBB skrev: Derudover vil det rent designmæssigt helt sikkert måske også være virkelig flot for nogle mennesker, hvis der er en Chat-knap ved siden af Forsiden-knappen.
Haha ;D
@AlanSahinovic
Tænker du så, at der skulle stå den pågældende brugers gennemsnitskarakter for hver enkelt spiller eller blot karaktererne for den foregående kamp?
EDIT: Det synes jeg lyder interessant. Jeg er dog lidt betænkelig hvad plads angår. Det vil måske fylde for meget, både mht. folks eksisterende signaturer og overskueligheden. Med det rette design kunne det dog være interessant at forfølge.
Jeg tror også helt sikkert at pladsen og overskueligheden bliver udfordringen her, men som du selv siger vil det kunne lykkes med det rette design og tror også de fleste her inde ville blive galde for det.
Haha ja Brylle du har forstået det korrekt :-b
Florentino Pérez
AlanSahinovic skrev: Tiltag til bedømmelse af spillere
Jeg er helt vild med ideen med at vi alle efter en kamp kan bedømme hver enkelt spiller, og der som et slutresultat kommer et gennemsnit ud af det. Men hvis det nu skulle forbedres og hvor jeg tror det ville kunne få mere gang i debatten, så ville det være at karakterne var mere ''synlige'' og lettere tilgængelig for brugerne, altså ment på den måde at i stedet for at skulle gå ind og trykke på hver enkelt bruger for at se hvad de har givet af karakter, så kunne der i stedet for komme en lille boks med hvad man har bedømt spillerne til i bunden af sine oplæg man skriver her inde. Det er lidt svært for mig at forklare, så jeg har derfor vedhæftet et billede, som jeg lige hurtigt har lavet i paint, så i bedre kan forstå min ide.
Det som i hvert fald skal overvejes, hvad der gøres, hvis en bruger kun bedømmer nogle spillere. Sidste kamp bedømte jeg kun ganske få spillere, fordi det kun var ganske få spillere, som jeg havde lagt (positivt/negativt) mærke til.
Ift. at der kommer en post hver gang, at en person bedømmer spillerne, så vil det fylde virkelig meget. Det vil muligvis ødelægge mere, end det vil gavne.
BBB skrev:
AlanSahinovic skrev: Tiltag til bedømmelse af spillere
Det som i hvert fald skal overvejes, hvad der gøres, hvis en bruger kun bedømmer nogle spillere. Sidste kamp bedømte jeg kun ganske få spillere, fordi det kun var ganske få spillere, som jeg havde lagt (positivt/negativt) mærke til.
Ift. at der kommer en post hver gang, at en person bedømmer spillerne, så vil det fylde virkelig meget. Det vil muligvis ødelægge mere, end det vil gavne.
Så kunne jeg forestille mig at der bare ville komme et I/B (ikke bedømt) foran de spillere du ikke har bedømt.
Pladsen er nok et problem her, men ser det ikke som en helt umulig opgave og løse. Man kunne f.eks. fjerne signaturerne og erstatte dem i stedet for, hvis der selvfølgelig er stemning for det og fleretallet er med på den.
Florentino Pérez